וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרת מדיסון, פינת רמת אביב: נפתחה חנות ראלף לורן המחודשת

18.10.2012 / 14:55

חנות ראלף לורן המחודשת בתל אביב גורמת, אם כי רק לרגע, תחושה של מנהטן. עיצוב פנים ושירות "כמו באמריקה" מעלים את סטנדרט חנויות האופנה בארץ - התמחור מבאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות ראלף לורן המשודרגת בקניון אביב, רמת אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מי שאי פעם ביקר בחנות שדרת מדיסון של ראלף לורן במסגרת טיול קניות בניו יורק, ללא ספק לא יישכח את החוויה. לא מדובר בעוד כיתות רגליים בחנות ענק ניו יורקית, אלא בחוויה הכוללת ארכיטקטורה, עיצוב פנים, אווירה ביתית, שירות מהוקצע וכמובן, אופנה אמריקאית מצוינת. חנות המותג בקניון אביב אשר נפתחה השבוע במתכונת מחודשת, אינה תואמת את אחותה הניו יורקית, אך היא בהחלט מעלה את רף חנויות האופנה בקניון הצפון תל אביבי ואולי אף את זה של כלל חנויות האופנה בארץ. ללא ספק מדובר בצעד משמח עבור כל מי שמעריך אופנה טובה בארץ, מודע להיצע ולסטנדרט ההגשה בחו"ל וצמא לאותו דבר גם כאן, או לכל הפחות, למשהו דומה. וחנות המעצב האמריקאי הוותיק בהחלט עונה על הצורך הזה.

החנות המתפרסת על פני 300 מ"ר, עברה שיפוץ מקיף על מנת ליישר קו עם קונספט חנויות 'ראלף לורן' במקומות אחרים בעולם, כמו מילאנו, מוסקבה, לונדון, פריז וטוקיו. ניתן למצוא בה מספר מותגים מקבוצת ראלף לורן, כמו: 'בלאק לייבל' (ביגוד לגברים, 'בלו לייבל' (ביגוד ספורטיבי אמריקאי) וליין אקססוריז הכולל תיקים, נעליים, חגורות, משקפי שמש, ועוד. על פי הנמסר מאת קבוצת סקאל המייבאת את המותג, יוצעו פה קולקציות מיוחדות במהדורה מוגבלת שיגיעו כמה פעמים בשנה, כמו הקולקציה שנוצרה עבור משחקי לונדון 2012.

החנות המחודשת מחולקת לשבעה חדרי תצוגה, מעוצבת בסגנון המערב ים-תיכוניות המתבקש, עם הניאו-קלסיציזם המאפיין את עיצוב חנויות המותג. אבני גיר ושטיחים נשלחו לפה מחו"ל.

תאי המדידה רחבי ידיים, חמימים ומעניקים תנאים אופטמיליים למדידה מול מראת קיר. במקרה של צורך בהתייעצות עם חבר, התא יכיל את גם אותו.

במחלקת הנשים בחנות סקאלת גווני עיצוב הפנים נוטה לצד הבהיר. מנגד, במחלקת הגברים פלטת גוונים כהה - למרבה האכזבה, ייצוג של תפיסה שמרנית, מיושנת וחסרת תעוזה שככל הנראה באה ממקום של בחירה בצד הבטוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזוודות עתיקות לאווירה אותנטית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כחול נייבי ראלף לורני במחלקת הגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאי מדידה משודרגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הקירות ובכמה פינות ניתן למצוא חפצי נוי ופריטי אווירה, כמו תצלומי שחור-לבן יפים של סוסים במרוצתם, מזוודות עתיקות אותנטיות, עציצים גדולים, גביעי ספורט ואוכפים.

"פתיחת החנות המחודשת בקניון רמת אביב מהווה צעד נוסף בהתפתחות המותג בישראל. החנות שופצה בהתאם לאחותה בכיכר המדינה. שתי החנויות יציעו מעתה גם קולקציות פרימיום ולייבלים חדשים לצד הליין פולו ראלף לורן", מסר אמיר אמסלם, מנהל המותג בארץ.

האופנה, כצפוי, היא אופנת על בסגנון אמריקאי-מסורתי. אופנה של מחווה לעולם ישן עם ניחוחות של אריסטוקרטיה ומשפחתיות. המראות הייחודיים המוצגים בכל פעם בקמפיינים הבינלאמיים המושקעים, וניתנים לזיהוי בקלות. אווירת הכפר דומיננטית פה. אין אדג', אוונגרד, או נסיוניות. אבל זוהי כמובן לא הפתעה. איש לא נכנס לראלף לורן על מנת להמם. הסגנון פה יוביל מראה קלאסי-יוקרתי-אלגנטי.

מבין ההיצע בחנות, בולטים מגפי רכיבה עור, ז'קט עור חום לנשים, קרדיגן צמר נשים, ז'קט בכחול נייבי לגברים, חולצת משבצות בגווני כחול לגברים, ועוד.

המחירים למרבה האכזבה, אם כי באופן צפוי, גבוהים. מאוד. בריפרוף קל אפשר להיתקל פה בחצאית עור עפרון במחיר של -4,990 שקלים, חולצת כותנה אוברסייז ב-990 שקלים, שמלת צווארון וי באורך הרצפה ב-10,000 שקלים, וכד'. ככל הנראה, ובאופן מובן, התמחור גבוה ממה שאפשר למצוא בארצות הברית, אך קשה שלא לתהות על סבירות הבדלי המחירים. מומלץ להמתין למבצעים וסיילים. אם ממש חייבים, אז יש גרביים ב-69 שקלים.

ראלף לורן קניון רמת אביב.
טווח מחירים: 69-16,000 שקלים

(צילום: יח"צ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפוני עור: 3,490 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט עור נשים: 4,490 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוקסינים לנשים: 1,390 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית: 2,990 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרדיגן צמר נשים: 2,390 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפוני עור: 3,490 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה: 3,190 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully