וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעליים לארץ נהדרת: סניף ראשון ל-Inside Out

סניף ראשון לרשת סניקרס חדשה שפונה בעיקר לגברים נחנך השבוע בתל אביב. בין היזמים שעומדים מאחורי יבוא הנעליים האולטרה צבעוניות - מעצב האופנה רונן חן ואייל קיציס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות הסניקרס אינסייד אאוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע נחנכה בקניון עזריאלי בתל אביב חנות חדשה, סנונית ראשונה של רשת ייבוא לנעליים הנושאת את השם Inside out. העומדים מאחורי המיזם הם מעצב האופנה רונן חן, אייל קיציס, יזם האופנה אילן ג'רבי ומנהל האמנים רועי הולנדר.

המטרה, לדברי חן וג'רבי, היא להתמקד בנישת אופנה שעד כה הייתה נמכרת בעיקר בבוטיקי אופנה עצמאיים, ולהוות אלטרנטיבה לרשתות נעליים שיש להן מנעד רחב יותר וזול יותר של סגנונות ודגמים. מתוקף כך, הנעליים בחנות שייכות למותגים זרים - בין היתר המותג האמריקאי קריאייטיב ריקריאיישן או השבדי ג'ים ריקיי - המתמחים בקטגוריה המכונה סטריט-פאשן, כלומר, נעלי סניקרס עם אפיל אופנתי מועצם על חשבונם של ביצועים אתלטיים.

החנות עצמה, המורכבת נכון לרגע הפתיחה מ-90% עיצובים לגברים והשאר לנשים, מתכתבת עם אולמות התעמלות וספורט. חציה קיר פרקט וחציה האחר לוקרים ממוספרים עשויים מתכת. הדגמים שנבחרו למקום מאופיינים בשילובים של מרקמים ובצבעוניות עזה יותר מהמקובל בשוק המקומי, מתוקף רצון לקרוץ הן לחובבי אופנה והן לנישות ספציפיות כמו גולשי סקייטבורד וכדומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קמפיין קריאייטיב ריקראיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו מיזם האופנה הראשון שאייל קיציס, שעד כה נהג לרכוש בגדים "בחנויות הג'ינס והטי שירט הקרובות לביתי," מעורב בו באופן ישיר, אם כי ההחלטות הקשורות לאופנה נותרות בידי חן וג'רבי. "יש רגעים שאני מרגיש שאני מבין באופנה אבל אלו הם הרגעים הכי מסוכנים", סיפר קיציס לוואלה! אופנה. "אני מסוגל לצאת מהבית עם שילובי צבעים שעלולים לגרום נזק ממשי למי שיתקל בהם. כשמלבישה מקצועית מלבישה אותי לאיזו תכנית טלוויזיה אני משוכנע שיש לה טעם נוראי אבל למדתי עם השנים לסתום ת'פה ולהבין שאין לי ממש מושג בתחום. לעומת זאת, בהתאמת ג'ינס לטי שירט אני מקצוען." כשנשאל איזה פריט ראשון היה מחלץ מהארון במידה וזה היה עולה באש ענה – "את המטען של הטלפון הנייד".

"זו התשובה שלי לגברים", מציין חן, שהחזיק עד כה ברשת אופנה הפונה לנשים בלבד. לדבריו, הרעיון לרשת הנעליים הגיע כמעט במקרה, כאשר ביקר בחדר התצוגה של קריאייטיב ריקריאשן. אחרי שנחשף למקבץ דגמים שנועדו לתצוגה בלבד, ולא למכירה בארץ, ולאחר שמכרים סיפרו לו על קשיים במציאת נעליים, החליט להיענות לפניה של ג'רבי ולפתח את הקונספט. בעתיד אמנם לא ימכרו בגדים ב-Inside out, אבל צפויים להיכלל בה מותגים נוספים ואביזרים משלימים, לרבות תיקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם מקולקציית החורף של המותג השבדי ג'ים ריקיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתמן שקהל היעד אליו פונה הרשת, שעתידה כאמור להתרחב בשנה הקרוב לשני סניפים נוספים באזור תל אביב (היעד הוא 10 סניפים בישראל), מתבסס על גברים בגילאי 17– 30. מבחינת חלוקת המותגים במקום ניכר כי הבחירה מחושבת בין עיצובים צעירים למדי, כמו אלה השייכים למותג Supra, המאופיינים בפשטות יחסית וצבעים נועזים, לבין עיצובים בוגרים יותר, כמו אוסף מגפי המדבר הנמוכים של 'סניקי סטיב'. עם זאת, גם אלה האחרונים אלגנטיים פחות ומשלבים בין שיפשופים ועיבודים לבין חיבורים של חומרים שונים, לרבות עורות וקנבס.

טווח מחירים: 299 – 849 שקלים.
אינסייד אאוט, קניון עזריאלי, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריאייטיב ריקריאיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריאייטיב ריקריאיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפונים של סניקי סטיב לאינסייד אאוט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניקרס של ג'ים ריקיי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניקרס של ג'ים ריקיי/מערכת וואלה!, צילום מסך
איל קיציס. ניר פקין
לא מבין באופנה, אבל פותח רשת לנעליים. קיציס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully