וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול סטארס: כוכבים בוחרים בקונברס

2.11.2012 / 9:38

בניגוד לנעלי העקב, שמלות הערב והחליפות על השטיח האדום, בחיים האמיתיים הכוכבים הגדולים לא נפרדים מנעלי הקונברס שלהם. בחירה אופנתית חוצה זמנים ומעמדות, שעדיין עובדת

בגילום דמויות שונות בקולנוע ובטלוויזיה הם נועלים מה שמחייב התפקיד; על הבמה הם נועלים נעליים המשלימות אאוטפיט בימתי מעוצב; על השטיח האדום הם מצוחצחים ובוהקים בנעלי מעצבים במחירים מופרכים. אז לאחר כל זה, בחיי היום יום, בשעות הפנאי, בסופי שבוע או בנסיעות, הכוכבים הגדולים הולכים, בכל מובן, על הנוח ביותר - הסניקרס. וממש כמו סתם אחרון הנורמלים, מסתמן מתמונות פפראצי ושאר תיעודים, שהם אוהבים במיוחד את הקונברס אולסטארס שלהם.

זהו לא טרנד תלוי זמן או מקום מסוים. זהו סמל מרכזי בתרבות האמריקאית שמוכיח את עצמו עשורים. האולסטארס מוצעות בכל מיני צבעים, הן לא מתאמצות והגזרות הקלאסיות - גבוהות או חצאיות - מחמיאות לנשים, גברים ומה שביניהם. הן מתאימות לג'ינס, חצאית או שמלה, לפעילות ספורטיבית חובבנית וגם להליכה ממושכת. המחיר נגיש ודידותי. והכי חשוב, נעלי הבד והגומי הוותיקות הן פשוט יפות אמיתיות. מדי פעם מוצעים דגמים חדשים במהדורות מוגבלות, אך הדגם הקלאסי המוכר עם השרוכים הלבנים, הקאפ הלבן בחרטום והכוכב הצידי בן חמשת הקודקודים, אף פעם לא יצא מהאופנה. ונראה שהוא פה להישאר.

בתמונה:
גוון סטפני

נטלי פורטמן

רוברט פטינסון

בר רפאלי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ניק ג'ונאס

אמה רוברטס

היילי סטיינפלד

לנה דל ריי

ריאן ריינולדס

גווינת' פלטרו

לורדס ליאון

ליב טיילר

אליסון הניגן

אנדרו גרפילד

אלכסנדר סקרסגארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully