וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקי שעשוע: בסטודיו של יניב סלע

4.11.2012 / 8:18

סדרת הווידאו של וואלה! אופנה, שעוקבת אחרי מעצבים צעירים רגע לפני שהם מתלהטים, מתבייתת הפעם על יניב סלע, מעצב תיקים מסקרן שמשתמש בכוונה בשאריות של עורות

צילום: עידו שחם; עריכה: אמיר קוטיגרו

בין בתי מלאכה קטנים וברים שכונתיים בשכונת פלורנטין בדרום תל אביב, פרח בחצי השנה האחרונה בוטיק תיקים קטן ואיכותי. מאחורי זגוגיות חלון הראווה ניצב מעצב אנונימי יחסית העונה לשם יניב סלע.

תחום העיצוב אמנם אינו זר לסלע (38), שברזומה שלו מצויות שש שנים של עיצוב אופנה ושלוש שנים של עיצוב תיקים, אך אפשר לומר שמותג התיקים הנושא את שמו, והחנות שפתח בחודשים האחרונים, מהווים את דריסת הרגל האמיתית שלו בתעשייה המקומית.

על אף תיבת הפנדורה הפוטנציאלית שניצבת בתחילת המסע של כל מעצב מתחיל, סלע אינו מתרגש מהקשיים הנלווים לכך ומגלה אופטימיות זהירה. בטכניקה שאפשר להגדיר אותה כדיגום חופשי - ללא סקיצות קודמות או אפילו ידיעה ברורה איך הולך להיראות התוצר הסופי - מעצב סלע תיקים וארנקים באופן אינטואיטיבי, היישר מהבטן.

סלע שואב השראה מהחומר, ובמקרה שלו מדובר במקרה של התמכרות קשה לעורות. פרט מעניין הוא כי סלע נוהג לעבוד עם שאריות של עורות, מה שאולי מעורר קונוטציה שאינה חיובית בתחילה, אך מיד לאחר מכן מתברר כרושם מוטעה לחלוטין וכצוהר ליצירתיות יוצאת דופן.

טווח מחירים: 40 - 1,500 שקלים
פרנקל 37, תל אביב

עוד מעצבים מבטיחים בוואלה! אופנה:
הקולקטיב המסקרן של האחים מוסלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully