וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטחות באנגלית: מותג הלקים הבריטי Ciate הגיע לארץ

מותג לקים חדש בשם Ciate עושה עלייה לארץ מבריטניה ומבטיח שכלולים בנוסח מניקור קוויאר והיעדר חומרים רעילים. בשטח מסתבר שהכיסוי הוא לכל היותר חלקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
88 גוונים למותג ciate/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הלקים הבריטי Ciate, שידועניות כמו אדל, ריהאנה, ליידי גאגא, ויקטוריה בקהאם נראו בו בציבור, הושק לאחרונה בארץ. למותג 88 גוונים, החל מצבעים קלאסיים ועדינים כמו קרם ופנינה ועד לצבעים חזקים ונועזים או חידושים בנוסח מניקור קוויאר ולק בשילוב חתיכות זהב.

אם לסמוך על ההודעות לתקשורת, האג'נדה המרכזית של Ciate שנוסדה על ידי שרלוט נייט, שהחלה את דרכה כמניקוריסטית בסלון יופי, היא "לבטא אומנות, להוביל את הטרנדים הבולטים ולשדר פאשן מבלי לוותר על איכות המוצר". איך זה בא לידי ביטוי בחיים האמיתיים? עיצובו החינני של בקבוק הלב המשלב פפיון בד ומרכיבי הלק נטולים החומרים הרעילים DBP פורמלדהייד וטולון.

דבר הנסיינית: מרקם הנוזל מאוד דליל מה שגרם ללק מצד אחד להתייבש יחסית מהר, אבל מצד שני להיראות מעט שקוף דבר שחייב מריחת שכבת לק נוספת. גם המריחה השניה עדיין הותירה מעט שקפקפות אך נוצר מראה אחיד. באשר למריחת הלק, המריחה היתה נוחה בצורה בלתי רגילה. ללא סימני מברשת וללא גושים שנוצרים לפעמים כשהלק הוא סמיך. הלק נותר עם ברק, והחל להתקלף מעט בקצוות הציפורן לאחר יומיים והוכרע סופית לאחר ארבעה ימים על ידי הדחת כלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק אדום של Ciate, מריחה נוחה בצורה בלתי רגילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מניקור קוויאר

מניקור הקוויאר של המותג, שעמיד לעד 24 שעות, מעלה למעשה את המניקור צעד אחד קדימה לחוויה תלת ממדית. הקולקציה כוללת שלושה גוונים - שחור, לבן או צבעוני - המדמים פנינים.

הערכה היא ערכה ביתית המכילה לק רקע, בקבוק פניני קוויאר, מכסה פלסטיק המשמש כמגש ממנו ניתן לאסוף את שאריות הפנינים חזרה לבקבוק ומשפך להחזרת הפנינים העודפות מהמגש לבקבוק.

הוראות הפעלה: מורחים 2 שכבות לק בסיס. כשהשכבה השנייה רטובה מפזרים בעדינות את פניני הקוויאר, דוחפים אותם מעט עם האצבע כדי שיידבקו וממתינים לייבוש טוטאלי כ- 20 דקות.

דבר הנסיינית: מניקור הקוויאר, המזכיר סוכריות לעוגה ולאו דווקא פנינים, הוא גימיק נחמד לאירוע מיוחד, אבל לא להתנהלות יום יומית. למרות שהחברה מבטיחה עמידות ל- 24 שעות, בפועל המניקור החזיק פחות מ 5 שעות. בעוד הנסיינית דחפה קלות את הפנינים עם האצבע כדי שיידבקו טוב יותר לציפורן, חלק מהפנינים נדבקו לה ליד. בנוסף, מחיר הערכה, 110 שקלים, יקר ובאמת מזכיר מחיר 'קוויאר' ואינו מצדיק את הזמן שהגימיק מחזיק על הציפורניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מניקור קוויאר שחור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מניקור קוויאר לבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חידוש נוסף מבית Ciate הוא לק שחור עם חתיכות זהב העונה לשם twilight, שנראה כי הוא למעשה כגרסא דומה לזו של לק היהלומים של Azature.

דבר הנסיינית: הלק מאוד דליל וכדי לקבל גוון אחיד ואטום נמרחו שתי שכבות. זכר לחתיכות זהב לא היה בלק, לכל היותר מדובר בלק שחור עם נצנצים.

את מוצרי Ciate ניתן להשיג ברשת מדינה מילאנו, רשת סייבקס - במלונות הילטון תל אביב ואילת , מכוני המניקור-פדיקור ובתי מרקחת. לבירור רשימת נקודות מכירה : 1-700-70-90-33

מחירים לדוגמא: לק בודד או לק שחור עם חתיכות זהב: 55 שקלים; ערכת קוויאר מניקור: 110 שקלים; לק בסיס או מייבש לק: 65 שקלים

עוד על לק וטיפוח בוואלה! אופנה:
המניקור מתקצר? לק שמתייבש תוך דקות ומסיר פלא בבקבוק
מצלמת מניקור: כוכבת חדשה על השטיח האדום
קולקציית הסתיו של אססי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
twilight של ciate, לק המשלב חתיכות זהב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לק
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully