וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה: פשיוניסטה לעוד ארבע שנים בבית הלבן

7.11.2012 / 13:28

מישל אובמה תמשיך להביא סטייל לבית הלבן לעוד ארבע שנים לפחות. בערב הניצחון היא בחרה בשמלה סולידית שכבר נלבשה בעבר, כזו שלא תגנוב את ההצגה מנשיא ארצות הברית

מישל אובמה בערב נצחון ברק אובמה בבחירות נובמבר 2012. רויטרס
עמידת ניצחון בשמלה ראויה/רויטרס

הציבור האמריקאי אולי היה חצוי כמעט באופן שווה בין אובמה לרומני במרוץ לנשיאות, אבל חובבי אופנה אהדו באופן חסר תקדים את הגברת הראשונה הישנה-חדשה. מאז תחילת כהונתו של בעלה הנשיא, נראתה מישל אובמה לצד בעלה או בלעדיו באופנת מעצבים אמריקאים כמו מרק ג'ייקובס וטורי בירץ' והפגינה לא רק תמיכה באופנה האמריקאית, אלא גם טעם מצוין.

מישל, אישה פקחית, עצמאית ושנונה, היא גם אישה המודעת לנקודות החוזק ונקודות החולשה במראה שלה. הזרועות החטובות-מפוסלות שלה פעמים רבות היו חשופות, המותניים הצרים הודגשו במכוון והחצאית הייתה תפוחה למדי ונוטה לגזרת A מחמיאה. המראה נקשר אליה והיה השראה בקרב אמריקאיות רבות עם גזרה דומה - גזרת נשים בנות ארבעים פלוס מינוס שילדו, אינן כבר דקיקות כשהיו בשנות הקולג', אבל לא מוותרות לעצמן בכל הנוגע למראה הנכון.

ערב הבחירות, מישל אובמה הייתה נאמנה לסגנונה המוכר. באופן קייט מידלטוני מובהק, היא הגיעה בשמלה שכבר לבשה בעבר. שמלת הבורגונדי של מייקל קורס אשר שולבה עם בלייזר שחור קצרצר, שימשה אותה לפני שנתיים בדיוק בנובמבר 2010 בטקס הענקת מדליות כבוד. המראה כולו אז וגם אתמול (שלישי) היה פחות נוצץ מזה של ליל הבחירות הקודמות ב-2008 , אז היא חגגה את נצחון בעלה בשמלת נרסיסו רודריגז בוהקת בשחור ואדום. (באופן מעניין, גם אן רומני לבשה אתמול שמלה ששימשה אותה בעבר - שמלת אוסקר דה לה רנטה האדומה מהוועידה הרפובליקנית לפני מספר שבועות).

מייקל קורס, מעצב אמריקאי הידוע באופנת נשים קלאסית ושימושית, הוא בחירה תכופה של הגברת הראשונה. העובדה שהיא "מיחזרה" את השמלה אתמול, היא המשך למנהגה במהלך כל הקמפיין בו היא לבשה שמלות שכבר נראו בעבר - אסטרטגיה מחושבת ללא ספק שבאה להציגה בפני הציבור האמריקאי כחסכנית ומודעת. בימים של נתוני תעסוקה מדאיגים, מישל אובמה לא מוציאה יותר מדי על אופנה, במיוחד כשיש לה מספיק שמלות יפות. כמו כן, היא גם השאירה את הבמה לנשיא - המנצח הגדול לאחר קמפיין ממושך ומפרך. של אבל בלי קשר למניעים שלה אתמול, השמלה ללא ספק תישאר חקוקה בזכרונם של מיליוני אמריקאים - פתיחה מוצלחת לעוד ארבע שנות אופנה טובה.

מישל וברק אובמה בערב הניצחון בבחירות, 2012. GettyImages
בשמלה סולידית שלא גונבת פוקוס מברק אובמה/GettyImages
מישל וברק אובמה בערב הניצחון בבחירות, 2012. GettyImages
נאמנה לסגנונה המוכר בשמלה של מייקל קורס/GettyImages
מישל וברק אובמה בערב הניצחון בבחירות, 2012. GettyImages
מישל וברק אובמה בערב הניצחון בבחירות, 2012/GettyImages
ברק ומישל אובמה לאחר הניצחון בבחירות לנשיאות ארה"ב, נובמבר 2012. AP
ברק ומישל אובמה לאחר הניצחון בבחירות לנשיאות ארה"ב, נובמבר 2012/AP
אן ומיט רומני, ערב ההפסד בבחירות 2012. GettyImages
אשת המפסיד - אן רומני בשמלה של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully