וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנתי שאני צריכה להוריד מחירים"

21.11.2012 / 19:41

מעצבת האופנה ג'רי שי, שפועלת בתל אביב כבר 7 שנים, סוגרת את חנות האופנה שלה ועוברת לעבוד במתכונת מצומצמת. הסיבה? ליצור מבלי להתחשבן יותר מידי

"לקוחות וחברות יקרות, תודה רבה על שבע שנות יצירה ושיתוף פעולה מושלמות! אני סוגרת את החנות בדיזנגוף", כך פירסמה אמש (שלישי) מעצבת האופנה ג'רי שי בפרופיל הפייסבוק שלה.

המעצבת, שרק לפני כשנה וחצי העתיקה את חנותה מאבן גבירול לרחוב דיזנגוף בתל אביב, התוודתה כי הסיבה להחלטה קשורה לאדמיניסטרציה השוטפת. "אני עוברת לשיטת מכירה אחרת, דרך חנויות ודרך הסטודיו", היא מספרת. "הבנתי שאני צריכה איכשהו להוריד את המחירים, וכשאסגור את החנות יהיו לי פחות עלויות וכך אוכל להוריד מחירים בין היתר. אני רוצה להמשך ליצור בכיף ובהנאה, מבלי להתחשבן ולהתחשב בגורמים אחרים".

לצד זאת מדגישה שי כי ממש אין בכוונתה להפסיק את פעילות המותג הנושא את שמה. "אני לא רוצה לסגור את המותג. המותג ממשיך לעבוד במתכונת קצת יותר מצומצמת. ברגע שמדובר בחנות ההתעסקות היא הרבה מעבר לעיצוב. יש הרבה אדמנסטרציה וזה גוזל המון אנרגיה. בא לי על משהו חדש. לקח לי קצת זמן להבשיל עם הרעיון הזה".

לפיכך מחסלת המעצבת את המלאי הקיים בחנות, אשר נמכר כעת ב-70%-50% הנחה, וכולל קולקציות בעיצובה מכל העונות. נכון לעכשיו, עוד אין מועד סגירה סופי של החנות, אך להערכתה החנות תפסיק לפעול לקראת סוף השנה האזרחית, קרי מתישהו בדצמבר או עד גמר המלאי. על הדדליין הסופי תודיע המעצבת בהמשך.

למרות הכל, פריטי המעצבת ימשיכו להימכר כרגיל בחנויות 'רזילי', וייתכן כי לכך אף יתווספו חנויות נוספות בעתיד. "אני מחפשת חנויות חדשות, וארצה להתחיל לעבוד דרך תיאום בסטודיו. יהיה לי קשר יותר אישי עם הלקוחות, משהו שהתגעגעתי אליו. אני חושבת שזה ייתן לי הרבה יותר יד חופשית, תהיה לי את האופציה לייצר בכמויות יותר קטנות ולא מחייבות. אני די שלמה עם הדרך, אני לא יודעת אם זה יעבוד או לא, אבל אני מקווה שכן. ימים יגידו".

טווח מחירים לפני הנחה (בחנות בלבד): 500-1,200 שקלים. ג'רי שי, דיזנגוף 222, תל אביב.

ג'רי שי. נמרוד סונדרס
ג'רי שי/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ 2010 של ג'רי שי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ג'רי שי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully