וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה ברוני עורכת אורחת בווג פריז

25.11.2012 / 19:15

קרלה ברוני מתפנה לעיסוקים מעניינים יותר מפוליטיקה ומתארחת בגדול בגיליון חג המולד של ווג פריז, שכולל שער מפתה, הצצה לתיק העבודות שלה ואפילו מתכון ייחודי לריזוטו

מאז נישואיה לניקולא סרקוזי, קרלה ברוני מוזכרת במדיה כגברת הראשונה של צרפת (לשעבר כמובן) ופחות כדוגמנית העל שהייתה שנים לפני שפגשה את בעלה. את קריירת הדוגמנות היא החלה בגיל 19, ומאז עבדה עם בתי האופנה והמעצבים הגדולים והחשובים באירופה בהם כריסטיאן דיור, קארל לאגרפלד, פאקו ראבן, איב סן לורן, ורסצ'ה, שאנל ועוד. עד שנות ה-90 הייתה לאחת מ-20 הדוגמניות המצליחות בעולם.

כעת, כשהיא מחוץ לארמון האליזה?, מצאה ברוני זמן לעיסוקים נחמדים יותר מפוליטיקה ונבחרה לשמש כעורכת אורחת של גיליון חג המולד (בצרפתית: numéro de Noël) הכפול של ווג פריז לחודשים דצמבר-ינואר.

ברוני, אם לשניים - אורליאן בן ה-11 מנישואיה הקודמים וג'יולה בת השנה מנישואיה לסרקוזי - היא כידוע גם מוזיקאית, והיא חולקת במגזין את השראותיה, טעמה המוזיקלי ועניינה בתחומים אחרים.

קרלה ברוני סרקוזי והנשיא סרקוזי מגיעים לפתיחת ועידת נאט"ו, באדן באדן, גרמניה, 3 אפריל 2009. Sean Gallup, GettyImages
לשעבר הזוג הנשיאותי. ברוני וסרקוזי ב-2009/GettyImages, Sean Gallup

"פגשתי את קרלה כשהייתי בשנות העשרים המוקדמות שלי כשהיא בדיוק התחילה כדוגמנית וזה היה כיף גדול לערוך ביחד עם חברה ותיקה את גיליון חג המולד הזה", אמרה עמנואל אלט עורכת המגזין ב"דבר העורך". לאחר הופעות זכורות בווג פריז באפריל 1995, נובמבר 2002 ואוגוסט 2007, סביר שהיפיפיה בת ה-45 הרגישה בבית.

בתפקיד העורכת האורחת היא מצטרפת לשורת שמות מן הליגה הראשונה שלקחו חלק בעבודה על הגיליון. את תצלום השער של העורכת הנוצצת צילמו צמד צלמי האופנה מרט ומרקוס ובעריכה עצמה היא נעזרה, בין היתר, בשחקנית עמנואל סנייה, חברה ותיקה שלה. כמו כן, היא פגשה לצורך העבודה על המגזין שלוש מן הדוגמניות הבולטות של שנות התשעים - עשור שנודע כ"עשור דוגמניות העל". השלוש הן יסמין לה בון, הלנה כריסטנסאן וכריסטי טרלינגטון. בין הצגה של תיק העבודות שלה והביקור שאיפשרה לווג בסטודיו האישי שלה בפריז, ערכה ברוני מחווה למולדתה איטליה (היא עברה לצרפת עם משפחתה בגיל חמש) ובעזרתו של מסימו מורי, שף ראשי במסעדה האיטלקית "מורי וניס-באר" בפריז, הביאה מתכון ייחודי לריזוטו.


הסטייל עוזב את ארמון האליזה - האופנה של קרלה ברוני

קרלה ברוני מדגמנת שמלת פסטל מקולקציית אביב/קיץ 1996 של איב סן לורן בפריז, אוקטובר 1995 איי פי. AP
קרלה ברוני בתצוגת איב סן לורן 1996/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully