וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל נגרין: עכשיו המטריות

3.12.2012 / 14:49

מכורים לעולמה המתקתק והקיטשי של מיכל נגרין? התכשיטים והביגוד לא מספיקים? עכשיו יש לכם גם מטריות מעוצבות בכתב היד של המעצבת, שיגרמו לכם להצטער שהן נרטבות

לאחר התרחבות מעיצוב תכשיטים לתחום הביגוד והצגת קולקציה מוצלחת בשבוע האופנה של תל אביב, מיכל נגרין פונה גם למטריות. מי שאוהב את סגנון הקיטש המתקתק של המעצבת הוותיקה, יישמח למצוא מחסה מן הגשם במטריית מיכל נגרין עם אותם דימויים מוכרים.

המטריות המושקות בימים אלה מגיעות בשלושה עיצובים שונים וגרפיקה העשויה להוסיף סגנון וצבע ליום אפרורי-סגרירי - מטריית תחרה לבנה על רקע גווני ניוד והדפסי תמונות, מטריה בשחור לבן עם אפקט דרמטי של משבצות משובצות וורדים בסגנון אר-דקו (עיטורים גאומטריים השאובים ממגוון רחב של מקורות השראה שונים), ומטריה קלאסית בגווני טורקיז וחום בהדפס דקורטיבי של שושנים על רקע טקסטורת רשת.

המטריות לא מתקפלות ומוגשות עם ידית עץ מעוקלת. בדומה לשאר העבודות של נגרין, גם המטריות ניתנות לזיהוי בקלות בזכות אותם דימויים מעולם ההשראות הייחודי של נגרין. נותר רק לקוות שהגשם יבוא בגדול ויצדיק מטרייה מעוצבת. מצד שני, לא בטוח שכדאי להרטיב מטרייה מעוצבת כל כך.

טווח מחירים: 99 שקלים (ו-69 שקלים לחברות מועדון).
להשיג בחנויות המעצבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully