וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו רצפה של דירה פריזאית: קרן וולף לחורף 2012-13

6.12.2012 / 12:53

קולקציית החורף של קרן וולף לא שוכחת את הווינטג' המתקתק והקישוטים המוזהבים, אבל גם נוגעת במקורות השראה פחות צפויים, כמו אדריכלות ועיצוב פנים מהמאה ה-18

כשקרן וולף עברה לדירה חדשה, היא שיפצה והתקינה רצפה בדוגמת פישבון (Fishbone) - רצפת פרקט בדיגום זיג זג, שנולד בשנות הארבעים ומזכיר אידרת דג. התוצאה הייתה לא רק מראה המשדר רומנטיקה אירופאית, אלא גם השראה לקולקציית תכשיטים ואקססוריז חדשה לחורף הנוכחי, שקיבלה בהתאמה את השם 'פישבון'.

בעוד שסגנון עיצוב פנים ואדריכלות המדובר ועולם האר-דקו (סגנון חזותי שהחל להתפתח בתחילת המאה ה-20, צבר תאוצה בין השנים 1920 - 1930 וכלל רפרטואר עשיר של עיטורים גאומטריים ממקורות שונים) תופס את מקומו בעבודות המעצבת העונה, היא לא נותרה רק בו. על מנת העשיר את הקולקציה אף יותר, ולא להישאר תלויה על קווים ישרים וחדים מידי, וולף השתמשה בהשראה נוספת: הריג'נסי. זהו זרם עיצוב פנים מתקופת המעבר שבין הבארוק לרוקוקו (תחילת המאה ה-18), שהתאפיין במגמה מחוייכת ורכה ביחס לכבדות ולעומס של הבארוק והעדפה לעידון וזרימה, עיטוריות מעוגלת מודגשת בזהב על רקע צבעים פסטלים, ומוטיבים מהטבע.

כהרגלה, הקולקציה כוללת מיני תכשיטים, תיקים, צווארונים, כובעים ואביזרי שיער בעלי אלמנטים משותפים; למשל, קריסטלים מחודדים בגדלים שונים, "באגטים" מתפתלים-מוזהבים ובעלי חיים שונים נציגי כל ממלכות עולם החי (נחשים, אריות, סוסים, דגים ונשרים) משולבים בהם לרוב. הווינטג', הסבתא-שיק והאירופאיות המאפיינים דרך קבע את עבודתה של וולף, כולם פה גם הפעם.

וולף (33), עוסקת מתחילת דרכה באמצע שנות התשעים בעיצוב תכשיטים ברוח וינטג' (ואף תכשיטים המשולבים בפריטי וינטג' אותנטיים) ואקססוריז. שתי חנויות הדגל שלה בככר המדינה ובנווה צדק גדושות בפריטים ושאר תכשיטים, אשר בכולם ניכרת חתימת ידה העיצובית. החומרים המשמשים אותה במרבית המקרים, וגם העונה, הם סגסוגת מתכות מצופה זהב 18 קראט, קריסטלים, פנינים, קטיפה, לבד, סרטי סאטן, נוצות, רשתות, תחרות ועור.

קל לאתר את הלהיטים החדשים. בולטים בקולקציה זוג שרוולוני עור שחורים הכוללים כתפיים מעוגלות-תפוחות, עגילי אבני טיפה אדומות ודגיגונים תלויים, שרשרת נחש מתפתל, עגילים וצמיד אר-דקו תואמים.

טווח מחירים: החל מ-290 שקלים ועד 2,200 שקלים
שבזי 1, נווה צדק; ה' באייר 18, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אר-דקו וריג'נסי כהשראה מרכזית. קרן וולף לחורף 2012/13/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילי אבני טיפה ודגיגונים: 980 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תליון נשר: 580 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת נחש מתפתל: 680 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת סוס, נשר ואריה: 450 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד וזוג עגילים: 780 שקלים לצמיד; 720 שקלים לעגילים/מערכת וואלה!, צילום מסך
רצפת פרקט בדיגום פישבון. ShutterStock
ההשראה - פרקט בדיגום פישבון/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully