וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה בקייט ושלושה דוגמנים

24.12.2012 / 17:06

רגע לפני השנה החדשה, בית האופנה האיטלקי ורסצ'ה חושף את קמפיין הקיץ החדש. בתפריט - דוגמניות על, שמלות קצרצרות, סנדלי גלדיאטור ודוגמנים משומנים שמראים כמעט את הכל

"יותר מדי מהכל, יותר מידי מזוייף", ציין אחד הגולשים בפורום האופנה Thefashionspot.com ביחס לתמונות קמפיין קיץ 2013 של ורסצ'ה, שנחשף בסוף השבוע האחרון. הצצה חטופה בתמונות מאשרת ש'יותר מידי' בהחלט היה הרעיון שעמד מאחורי הצילומים, שכוללים את דוגמניות העל קייט מוס, דריה ורבווי וג'ואן סמולס, ונעשו על ידי הצמד המפורסם מרט ומרכוס.

ואכן, תחת תפאורה של דרמה יוונית (או רומית, או כל חזיון תקופתי אחר) ועם דוגמנים בתחתונים לוהטים ושיער אדום בתפקיד שחקני המשנה, עומדות השלושה בעור שעבר שיזוף פוטושופ מלאכותי. התמונה בה מופיעה מוס, מושכת את תשומת הלב המרכזית. הדוגמנית הבריטית ניצבת במרכז בשמלה כתומה וקצרה להפליא, שעוד מתנופפת מעלה (בזכות משב רוח נעלם).

האם בשנת 2013 יש עוד מקום לאסתטיקה עמוסה ועשויה כל כך? כמעט ולא מציאותית? ימים יגידו. זה המקום לציין, שהמהלך של ורסצ'ה מנוגד להלך הרוח של העונה, שמעדיף קווים נקיים יותר. מצד שני, בחודש הבא ישיק הבית האיטלקי את קו ההלבשה התחתונה החדש שלו, שכבר מעורר סקרנות גדולה בתעשייה. אם כך, אז כל העור החשוף מובן בהחלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דריה ורבווי בקמפיין ורסצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גו'אן סמולס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully