וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק וצבע עז? לק קולור ריש של לוריאל פריז

לוריאל השיקו לאחרונה סדרת לקים בשם קולור ריש, עם מברשת ייחודית ופורמולת ג'ל שאמורה להעניק לציפורניים ברק וצבע עז לאורך זמן. האם מסתמן תחליף למכונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק ג'ל עם פורמולה ייחודית. קולור ריש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג האיפור לוריאל פריז השיק לפני מספר שבועות סדרת לקים חדשה בשם קולור ריש. על פי המותג, הלקים עשויים בפורמולה המבוססת על טכנולוגיית הליקוויג'ל, ששמה מרמז על טכניקת הג'ל המוכרת מהמכונים (ומצריכה ייבוש תחת נורה מיוחדת). מטרתה, מלבד צבע עז וברק עמיד לאורך זמן, מריחה קלה של לק בעובי הנכון על ידי מברשת פטנט.

על פי החברה, מוט המברשת עוצב כך שהלק יתרכז במרכז המברשת על מנת לשחרר מינון מדויק של כמות לק, והסיבים הפנימיים והחיצוניים של זיפי המברשת, אמורים לספק כיסוי אחיד של הלק על הציפורן. בנוסף, ללק פולימרים מצפים המעניקים ברק לאורך זמן כ'טופ קואט', ולכן עשוי להחליף את שלב ה'טופ קואט' לאחר המריחה (אותו לק שקוף שמונח מעל ללק רגיל, ונועד להעניק לו ברק).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלק מגיע בבקבוקון קטן בגודל 5 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הנסיינית:

מברשת הפטנט מבטיחה מריחה קלה ואחידה, אך למעשה ניכר שהיא לא שונה ממברשות לק אחרות, מלבד העובדה שהיא רחבה יותר (אגב, מברשות רחבות מסוג זה כבר כבר נראו בסדרות של ESSIE המושקות בארץ). המריחה לא היתה אחידה כלל בשכבה הראשונה, אלא רק לאחר מריחת שכבה נוספת. מכיוון שהפורמולה אמורה לספק ברק, לא נמרח טופ קואט בנפרד. הציפורניים אכן ברקו, אך הברק החל לרדת במהלך הימים.

למרות השם שעשוי להטעות, הלק בגרסה הביתית אינו מתפקד כלק ג'ל הנמרח במכונים המקצועיים ואינו משמש כגרסה הביתית לכך, אך יש לומר שהוא החזיק בצורה אחידה על הציפורניים חמישה ימים ורק לאחר מכן החלו להראות סימני קילוף בקצוות הציפורניים.

הלק מגיע בבקבוקון קטן בגודל 5 מ"ל לעומת לקים המגיעים בדרך כלל בבקבוק בגודל 15 מ"ל. הגודל חביב למי שאוהב לגוון בלקים ולא להיתקע עם בקבוק לק שאינו נגמר, אך יחד עם זאת מסתמן שהגודל אינו מצדיק את המחיר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת הלקים מונה 60 גוונים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת הלקים קולור ריש כוללת 60 גוונים שונים וטרנדיים שפותחו על ידי אוריאה לייט, מעצבת הצבע החדשה של לוריאל פריז כאשר המוטו המנחה אותה הוא: "ליצור את הטרנד ולא ללכת בעקבות התכתיבים של האחרים".

את הלקים ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות המובחרות.

מחיר: 19.99 שקלים לבקבוק.

עוד על לקים אופנתיים בוואלה! אופנה:
ספיילר: המגמות החמות לאביב הקרוב
ההבטחות של הלק הבריטי החדש אכן עומדות במבחן התוצאה?

  • עוד באותו נושא:
  • לק
  • לוריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully