וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להבקיע כדורגל מוזהב: המתלבשים בטקס בלון ד'אור

אדר ריכטר ולירוי שופן

8.1.2013 / 15:21

טקס פרסי הכדורגל בלון ד'אור מסתמן כחלופה הגברית לשטיח האדום בהוליווד - ליאונל מסי הצטיין בחליפה מנוקדת של דולצ'ה וגבאנה ורונאלדו שידך בין חליפה שמרנית לצמיד קלוע

נבחרת השנה 2012 בגאלה Ballon d'Or Gala. Christof Koepsel, GettyImages
ברסה, הקבוצה הזוכה מהשנה שעברה. טקס בלון ד'אור, 7 בינואר 2013/GettyImages, Christof Koepsel

האם טקס פרסי הכדורגל 'בלון ד'אור' מסתמן כגרסה הגברית לשטיח האדום של הוליווד? אם לשפוט עלכ פי האירוע שנערך אמש (שני) בציריך, התשובה היא חיובית. בעוד שבאירועי 'בלאק טאי' (Black tie), כלומר המצריכים טוקסידו, מרבית הגברים מופיעים בחליפה שמרנית, המבוססת על מכנסיים שחורים, בלייזר תואם ועניבת פפיון, הרי שאתמול הוכיחו הכדורגלנים שנכחו במקום, חלקם מועמדים לפרס 'כדורגלן השנה', טעם מסוגנן וראוותני. כולם כמובן היו בחליפות, אבל ניכר שהקפידו לבחור כאלו המאופיינות במרקמים יוצאי דופן או בצורת דש אקסצנטרית בז'קט.

כריסטיאנו רונאלדו (ימין) אנדרס אינייסטה וליאונל מסי בטקס כדורגל השנה בגאלה Ballon d'Or 2012. Christof Koepsel, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Christof Koepsel

הגדיל לעשות שחקן קבוצת ברסה, ליאונל מסי. מלבד זכייתו בתואר 'כדורגלן השנה' בפעם הרביעית ברציפות, הוא עלה לקבל את הפרס בחליפה מסעירה של דולצ'ה וגבאנה, שעוצבה במיוחד בשבילו הוכיחה שאפשר לבלוט ולהצטיין גם כשמצייתים לקוד לבוש נוקשה. עם בלייזר סאטן בטקסטורה מנוקדת בשחור-לבן, ועניבת פפיון תואמת, כמו גם תספורת רעננה שהאריכה את תווי פניו, החלוץ המפורסם קרץ הן למסורת האיטלקית הטווסית, והן לאפיל של דנדי אנגלי מסוגנן. אגב, בשנה שעברה מסי לבש חליפה מוחצנת אחרת של דולצ'ה וגבאנה, העשויה מקטיפה בגוון בורגנדי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה זוכה בכדור הזהב 2012. רויטרס
ליאונל מסי/רויטרס
ליאונל מסי  בגאלה Ballon d'Or Gala. Christof Koepsel, GettyImages
מסי בז'קט מנוקד ועניבה תואמת. בחירה מסוגננת במיוחד/GettyImages, Christof Koepsel
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאו מסי מופיע כדורגלן השנה בארבע השנים האחרונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עניבת פפיון דומה, ומנוקדת, בחר גם דני אלבס, מגן קבוצת ברסה. אמנם שאר החליפה הייתה שחורה, כמקובל, אבל הפרט הנוסף הזה יצר מוקד עניין קטן בהופעה.

כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, שהיה מועמד גם הוא לתואר 'כדורגלן השנה', היה זהיר יותר, אך עדיין סיפק עניין. בדומה למסורת הבריטית, ז'קט הטוקסידו השחור שלו של המותג דיסקוורד, נרכס בחוט משי דק כשרשרת ולא בכפתור (פרט סגנוני ששורשיו נטועים בלבוש צבאי במאה ה-19 לארוחות רשמיות באירופה), שרמז על אופי גנדרני. אבל כדי לא להיראות כמו לורד נפוח, הוא ציוות את החליפה עם צמיד קלוע דווקא, שהפחית בכוונה מהרשמיות והוסיף קריצה מהסוג שסטייליסטים משוועים לה תמיד.

כריסטיאנו רונאלדו בטקס כדורגל השנה בגאלה Ballon d'Or 2012. Christof Koepsel, GettyImages
טוקסידו הנרכס בשרשרת וצמיד על יד ימין. רונאלדו/GettyImages, Christof Koepsel

בלם קבוצת ברסה ובן זוגה של הזמרת שאקירה, ג'רארד פיקה, נקט בגישה מעודנת יותר, אך עדיין נראה נפלא. בזכות בלייזר עם דשים מחודדים כלפי מעלה ('פיק לאפל') ורחבים, ומנגד עניבת משי דקה ומכנסיים צרים, הוא שבר את הפרופורציות המקובלות של הטוקסידו, והפיח בו רוח מודרנית יותר, שהחמיאה לגזרתו הנאה.

ג'רארד פיקה בגאלה Ballon d'Or Gala. Christof Koepsel, GettyImages
המתח שבין דשים רחבים במיוחד לעניבה צרה מאוד. פיקה/GettyImages, Christof Koepsel
דני אלבס בגאלה Ballon d'Or Gala. Christof Koepsel, GettyImages
דני אלבס/GettyImages, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully