וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחבי הרשת: החברים ההומואים שהייתם רוצים

10.1.2013 / 8:35

זוג גייז מפילדלפיה החליטו שהרשת לא שלמה בלעדיהם וייסדו את "טום ולורנצו" - בלוג אופנה שנון על כל מה שלובש מי שנחשב. ולא, הם לא חוששים לומר את האמת הבלתי אובייקטיבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפרסם פוסטים בבלוג זה יותר כיף מעבודה של ממש". טום ולורנצו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טום פיצ'גרלד ולורנצו מרקז, זוג גייז מפילדלפיה, החליטו שהרשת אינה שלמה בלי הקולות שלהם, אז הם ייסדו בלוג משל עצמם.

בלוג פרוג'קט ראנגיי (Project RunGay) אשר הושק ב-2006 נועד להעשיר את ההמונים במחשבותיהם ומילותיהם של השניים ובעיקר להיות במה לכמה תמונות מצחיקות והערות ביצ'יות על תוכנית הריאליטי המצליחה "פרוייקט מסלול" שהם נורא רצו "להוציא מהמערכת". הם לא ממש ציפו לקהל, אבל מסתבר שקהל רב גילה אותם. מאחר והם מעולם לא היו "אנשים אחראים", אלא בעיקר "מופלאים ודעתנים" על פי הגדרה עצמית, הם החליטו שלפרסם פוסטים בבלוג זה יותר כיף מעבודה של ממש ולכם המשיכו לתחזק את הבלוג.

עם הזמן, שם הבלוג שונה ל"טום ולורנצו" והסיקור הורחב לתוכניות ריאליטי אחרות (כאלו שסגנון ועיצוב הוא מרכזי עבורן). עם ההצלחה והתרחבות קהל הגולשים, הם החלו לכסות גם אירועי שטיח אדום ותצוגות מסלול. על הדרך, הם אספו מחמאות וקהל מתרחב, מה שדי הלחיץ אותם כי הם אף פעם לא היו "זונות תשומת לב", כפי שציינו.

היום, הבלוג שלהם הוא למעשה בלוג אופנה פופולרית המתמקד באופנת ידוענים. במילים אחרות, הבלוג מתמקד בתחומי תרבות שטום ולורנצו מוצאים מעניינים באופן אישי; החל מתצוגות עד השטיח האדום; מד מן ועד Glee. הם עצמם מציעים לחשוב על הבלוג שלהם כתמלול שיחות מכונת קפה של הומואים מצחיקים שראו אתמול טלוויזיה ויש להם הרבה מה להגיד, במיוחד על מה שלבשו ואיך הסתרקו והתאפרו. אז לכל מי שאין הומואים מצחיקים בעבודה עם תובנות מקוריות ולשון חדה, טום ולורנצו הם הפתרון האולטימטיבי בשבילו.

השניים מגיבים במהירות בזק על כל מה שמרכזי או סתם מעניין אותם בתחום האופנה. והם, בעיקר, שולטים בתחום שהם מסקרים. הבלוג שלהם מתעדכן מספר פעמים ביום, והם גם מוזמנים לכל תצוגה בשבוע האופנה של ניו יורק (אם כי ביקורות קולקציה הם לא משהו שאפשר למצוא בבלוג שלהם). קריאת מה שיש לזוג המדובר להגיד מהשורה הראשונה בתצוגות, מעניקה תחושה של הודעות טקסט שהתקבלו מהחבר הגיי שלכם משבוע האופנה. יותר דיווח על מה שקורה, והרבה פחות על הקולקציה המוצגת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפספסים שום דבר מעניין שקורה. מדור האופנה בבלוג טום ולורנצו/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך זה עובד?

עמוד הבית פשוט למראה אך גם ידידותי ובלתי עמוס מדי, והוא מציע חלוקה ברורה לתחומי כיסוי (אופנה, טלוויזיה, סלבריטאים, ומדור Whiteboard לתמונות בלבד, מעין פינטרסט). בכל מדור תמונות מתוארכות, שהקלקה עליהן מובילה לעמוד נחיתה הכולל טקסט לא ארוך מדי, אך מהודק ודעתני, כמו גם ריבוי תמונות מזויות שונות של הלוק המדובר. הם מזהים כל בגד ויודעים למצוא אותו בתצוגה בו הוצג לראשונה. הכתיבה שלהם היא בגוף ראשון רבים - השניים שחיים יחד כבר יותר מעשור מדברים בקול אחד. הם מתארים בגדים שאנשים לובשים באופן שמוכיח שאובייקטיביות אף פעם לא הייתה מטרה עבורם. הם תמיד מצחיקים, שנונים וכנים באופן אגריסיבי. בכל שבוע הם מעלים לא פחות מחמישים פוסטים.

נכון לעכשיו באתר יש פוסטים חדי לשון על שער אן האת'ווי בשמלת ארמני במגזין ("היא בדרך להיות בלתי נסבלת"), על האופנה של האחיות דקוטה ואל פנינג באירוע צדקה בסיאול ("לא ברור לנו למה לשתיים האלו יש יחסים בעייתיים עם איפור. קצת מזה רק ייעשה עבורן פלאים כשהן מצטלמות"), על אמה סטון בשמלת לנווין בבכורת הסרט Gangster Squad בלוס אנג'לס ("רעיון נחמד להוריד את הסיכה לחגורה, אבל היא נאבקת על תשומת לב עם המחרוזת. הן רבות ביניהן"). וכן הלאה. טקסטים מקוריים ומצחיקים שלא תמצאו בווג.

בנוסף לכתיבה בבלוג האישי שלהם, השניים גם כותבים ביקורות טלוויזיה בעיתון המקוון "הפינגטון פוסט", שהוא אתר חדשות ובלוג אמריקאי הפופולרי ביותר בעולם, ועורכים ראיונות עבור מגזין הלייף סטייל והבידור "מטרוסורס". בפברואר 2014 ייצא לאור ספר ראשון פרי עטם - “Everyone Wants to Be Me or Do Me", ובתרגום חופשי: כולם רוצים להיות אני, או לעשות אותי". ולמען האמת, יש בזה משהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסיכה שהועברה לחגורה נלחמת עם המחרוזת על תשומת לב". טום ולורנצו על שמלת הלנווין של אמה סטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו לא חושבים שהצבע נכון עבורו. הוא בהיר מדי וזה נראה עליו כמו קקי של תינוק". טום ולורנצו על חליפת גוצ'י של ריאן גוסלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא הולכת ונעשית בלתי נסבלת". טום ולורנצו על שער אן האת'ווי בהרפר'ז בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

Tom and Lorenzo: תעודת זהות

שם האתר: טום ולורנצו (Tom and Lorenzo)
כתובת: http://www.tomandlorenzo.com
מי מפעיל אותו: טום פיצ'גרלד ולורנצו מרקז, זוג גייז שחיים יחד יותר מעשר שנים.
מה בפנים: ביקורות שנונות, מקוריות, מצחיקות וחדות על מה שלובשים סלבריטאים.
פיצ'רים מיוחדים: פוסטים ממוקדים קצרי טקסט עם ריבוי תמונות ומידע שימושי.
למה כדאי לחזור לפה: כי הם מצחיקים, מעודכנים ועונים על השאלות עוד לפני ששאלתם.

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully