וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנואר: צילומי קטלוג אביב/קיץ 2013 עם אור גרוסמן ועוז זהבי

16.1.2013 / 14:30

צמד הפרזנטורים הפוטוגניים הצטלמו הבוקר לקטלוג הקיץ ועל הדרך קיבלנו הצצה ראשונה ומודרכת לקולקציה - הקיץ הזה תלבשו שחור-לבן, אבל גם הרבה צבעים ו"טרנדים בינלאומיים"

צילום: עידו שחם; עריכה: אמיר קוטיגרו

הבוקר (רביעי), במקביל להצצה לצילומי הקטלוג הבא של רנואר עם אור גרוסמן ועוז זהבי, קיבלנו טעימה גם מהדבר האמיתי - קולקציית הרשת לקיץ 2013.

ליטל מעוז, סטייליסטית הבית, סיפרה על הרבה הדפסי שחור-לבן (למשל, במכנסיים מפוספסים או ב"חולצת קופסא") כולל גם הדפסי "אול-אובר" בשחור-לבן. לצד שני הגוונים הקלאסיים, מובטחת גם צבעוניות קייצית קלילה ומשוחררת, הדפסי פורצלן, מכנסי חמישה כיסים מודפסים, מכנסונים לימים הממש לוהטים. ניטים מתוכשטים (בעיקר בג'ינסים), חולצות ארוכות עם ניטים, ובכלל הרבה מאוד ביגוד מתוכשט בילט-אין.

לגברים, יוצעו הקיץ מכנסי ברמודה עם הדפסים מעולם הים, מכנסי ברמודה עם הדפסים בוטאניים, חולצות אריג פשתן וכותנה גסה, חולצות טי בסריגת מלאנז', חולצות פולו, חליפות ובגדי ערב הנעות בין הסגנון המסורתי למודרניסטי-צעיר. הרבה פריטים בקולקציית הגברים הם מחומרים טבעיים. הגזרות נקיות וסקאלת הצבעים רגועה (גווני אבן ומוקה), אך גם חזקה (גווני קורל וטורקיז) ו"משחקים" בין דוגמאות פסים ומשבצות.

טווח מחירים:
לנשים: ביגוד - 59.99-399.99 שקלים
נעליים ואקססוריז - 39.99-399.99 שקלים

לגברים: ביגוד - 69.99-399.99 שקלים
נעליים ואקססוריז - 39.99-569.99 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully