וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת האירוסים של קייט מידלטון: עכשיו גם בגרסת הריון

30.1.2013 / 15:37

שמלת המעטפה הכחולה שלבשה קייט מידלטון בהכרזת האירוסין והפכה ללהיט מטורף, מקבלת כעת גם גרסה הריונית. האם מדובר בצירוף מקרים מופלא או בטריק שיווקי חכם?

מאז שקייט מידלטון לבשה את שמלת המעטפה הכחולה במעמד ההודעה הרשמית על אירוסיה לנסיך וויליאם בנובמבר 2010, השמלה הפכה להיות לא רק להצלחת בזק, אלא גם פריט אופנה איקוני.

השמלה בעיצוב איסא לונדון (Issa London), שנחטפה מן המדפים, אף נבחרה להיות שמלת בובת השעווה של הדוכסית במוזיאון מאדאם טוסו הלונדוני, מה שעוד יותר חיזק את מעמדה האיקוני. כעת, ממש לא במקרה, איסא לונדון מציעים גרסת הריון של השמלה הידועה. האם יש מספיק מספיק מעריצות אופנת קייט מידלטון שגם החליטו להיכנס להריון במקביל לדוכסית או מתכננות הריון קרוב? לפי הצעד של איסא לונדון, לא חסרות כאלו.

האתר הבריטי 'בלוסום מאת'ר אנד צ'יילד', המציע אופנה טרנדית לנשים בהריון (ומספק גם משלוחים לישראל), החל לשווק החל מהשבוע את "שמלת האירוסים של קייט" של איסא לונדון בגרסה ההריונית. העלות, בהתאם לתמחור הגבוה בדרך כלל של המותג, גבוה למדי: 522 ליש"ט (כ-3,000 שקלים). ממש לא זול, אבל יש לצפות, לאור מה שקרה בעבר, שהשוק יוצף בדגמים דומים במחירים נוחים הרבה יותר. דרך אגב, אם שמתם ידיכם על אחד מן החיקויים של טבעת האירוסים של הנסיכה דיאנה שכעת כידוע עונדת קייט מידלטון, תוכלו להשלים מראה "קייט מתארסת" מושלם עם טבעת "יהלום ספיר" משלכם, שמספקים מותגים שונים.

מותג איסא לונדון נוסד בלונדון ב-1999 על ידי דניאלה הלאייל (Daniella Helayel), ילידת ברזיל, בוגרת המכון הטכנולוגי לאופנה בניו יורק (FIT). כבר עם השקת הקולקצייה הראשונה בפברואר 2003, התרכז המותג בשמלות אלגנטיות, נוחות, שימושיות ושיקיות. במקביל, תמיד ניכרה גם השפעה מארץ מולדתה של הלאייל, שהתבטאה באווירה קרניבלית שנוצרה באמצעות שילובי צבעים לא צפויים והדפסי חיות וצמחייה טרופיים. עד 2005, המותג זכה להתחבב על סלבריטאיות כמו מדונה, נכדות המלכה הבריטית - הנסיכות ביאטריס ויוג'יני, סקרלט ג'והנסון, שרון סטון, קריסטין דייויס, קיילי מינו, קירה נייטלי וג'ניפר לופז. לאחר שהמותג זכה בפרסום בינלאומי עקב השמלה הכחולה שלבשה הדוכסית (אז רק "מיס מידלטון") בעת ההודעה על האירוסים, הוא זכה פעם נוספת בפרסום יקר מפז. במאי 2011, חודש לאחר הנישואים המלכותיים, לבשה מידלטון שמלת איסא לונדון גם לפגישה מתוקשרת עם בני הזוג אובמה בארמון בקינגהאם. השמלה שנודעה בכינוי 'שמלת החבישה' עקב גוון העור ודיגום הקפלים, והייתה גם היא ללהיט.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם במסיבת העיתונאים לאחר ההודעה על אירוסיהם, נובמבר 2010. Chris Jackson, GettyImages
וויליאם וקייט בעת ההודעה הרשמית על האירוסים בנובמבר 2010/GettyImages, Chris Jackson
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת האירוסים של קייט מידלטון בעיצוב איסא לונדון בגרסת ההריון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהפוך גם היא ללהיט כמו ה"גרסה הרגילה"?/מערכת וואלה!, צילום מסך
בובות השעווה של קייט מידלטון והנסיך וויליאם במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון. Stuart Wilson, GettyImages
השמלה הידועה על בובת השעווה של קייט במוזיאון מאדאם טוסו לונדון/GettyImages, Stuart Wilson
תקריב על כף ידה השמאלית של קייט מידלטון העונדת את טבעת האירוסים של הנסיכה דיאנה, נובמבר 2010. GettyImages
טבעת האירוסים של הנסיכה דיאנה על ידה של קייט מידלטון. אם יש לכם חיקוי, תוכלו להשלים מראה "קייט מתארסת"/GettyImages

וויליאם וקייט - ההודעה הרשמית על האירוסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully