וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב מסוג אחר: שופינג לוולנטיינס

הילית וולברג

3.2.2013 / 10:30

מי אמר שבגדים עם לבבות חייבים להיות טראש? 6 אופציות מרומזות ואלגנטיות לשופינג ברשת, שיספיקו להגיע עד חג האהבה, אבל שיישארו רלוונטיות גם הרבה אחרי

פעמיים בשנה, פעם אחת לועזית והשנייה כשרה למהדרין, מספק לנו לוח השנה תירוץ לחגוג את אהבתנו באופן רשמי וקבוע בלו"ז. אם מדובר באהבה לבן או בת הזוג, או שמא אהבה לאופנה, זו כבר החלטה שלכם (ואפילו לא חייבים לבחור). ומאחר וחג האהבה הלועזי מתקרב (ב-14 בפברואר), מדובר בהזדמנות נפלאה לרכישה מלבבת ברשת.

הוולנטיינס הוא הזמן הזה שבו כל אתרי החנויות ברשת נצבעים באדום או וורוד וכל מה שתוכלו למצוא במלאי יצעק אהבה באופן הכי בוטה שיש. אלא שאפשר לאהוב באופנה גם מבלי להתהדר בלב וורוד עצום במרכז החולצה, גרביונים אדומים עמוסי לבבות או לנז'רי סקסי עם תחרה, סרטים, לבבות ושלל קישוטים הנאים לילדה בת 5, ופחות למי שהגיעה לגיל שאפשר להתחיל.

לכן, מדור הרכישות ברשת מוקדש הפעם לאהבה קצת אחרת -קשוחה, יומיומית, מקורית, קורצת או בקיצור, הכי לא קיטשית שיש. קבלו 6 אופציות בטווחי מחיר שונים לפריטי לבבות שילחשו דברי אהבה באוזניכם, בצניעות אבל עם ביטחון -

עד 100: צעיף לבבי

המשחק בין הבז' והסגול בלבבות המודפסים על צעיף הקרמל הקליל הזה מצליח ליצור אפקט מעט אחר עם הדפס הלבבות הבנאלי. בחירת הצבעים מעניקה לצעיף ניחוח וינטג' של סבנטיז והגוון השזוף שלו הופך אותו לפריט שיכול לאחד אאוטפיט ולהעניק לה מראה שלם ומאובזר.

צעיף לבבי, מוד קלות', 38 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200: חולצה מכופתרת עם חיתוך לב בגב

אם כבר ללכת על הדרמטיות שנשפכת מלב ענק מחורר בבגד, אז לפחות שיהיה בגב כאלמנט הפתעה משעשע ועם אופציה לכסות בג'קט כשלא מתחשק. גם הצבעים שהחולצה זמינה בהם מעודנים ופסטליים, במנטה, שנהב, וורדרד ושחור.

חולצת לאב מי באק, טובי, 179 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300: סוודר לבבות בדוגמת ג'קארד

היופי בסוודר הזה ובמיוחד בהדפס שלו הוא שמרחוק קשה להבחין שמדובר בלבבות וההדפס מקבל תחושה גרפית יותר בייחוד בשל דימוי טכניקת הסריגה לפיקסלים מהאייטיז. הבחירה בשחור לבן לא רק טרנדית, אלא גם מפחיתה מהקיטש שיכול היה לנזול מהדפס לבבות שתלטני שכזה.

סוודר לבבות, ריבר איילנד, 210 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 400: חליפת טריינינג דו צדדית

הלבבות על חליפת הטריינינג הנפלאה הזאת מנוקדים בהדפס קטנטן על רקע מעויינים עדינים כך שמרחוק כמעט ולא ניתן להבחין בפרטים הקטנים והבגד כולו מקבל תחושה של מרקם מעניין. ההדפס הדו צדדי הוא הפתעה נעימה לשעצמו כשהפסים שמתחת (או הלבבות לסירוגין) צצים בקצוות ומעניקים אלמנט נוסף של סטייל לתלבושת ספורטיבית ונוחה. החליפה בגזרת פטיט כך שהאורך שלה מותאם לבנות ה-1.60 ומטה, אך הסוויטשירט יכול להתאים גם לגבוהות יותר.

טריינינג וסוויטשירט, אסוס, 343 שקלים לשני הפריטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500: סוודר אוף שולדר של Free People

בפרי פיפל חשבו שאם הסוודר הגדול גולש במילא מהכתף וחושף קצת עור, למה לא לגזור אותו מלכתחילה כאוף דה שולדר. ללבבות המשובצות בדוגמא כמעט שאי אפשר לשים לב מרחוק ושילוב הצבעים, אפור-בז'-שחור-זהב לא רק יפה אלא גם חכם, עם חלוקה נכונה של בהיר בכתפיים וכהה באזור הבטן כך שהסוודר מחמיא במיוחד.

סוודר 'אוף שולדר', שופבופ, 421 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: מגפון עם לב קטנטן

ניט קטנטן וזהוב של לב זה כל הקיטש שתקבלו על הנעליים של הליין הידידותי לכיס של בית האופנה האיטלקי. הבוטיז השימושיות האלו מצויידות בחלק תחתון מצופה עור, כך שאפשר יהיה לצעוד איתן בגשם בלי להרוס את החלק העליון מזמש. בנוסף, הפלטפורמה המוגבהת מרמה ודואגת שהרגל לא תימצא בשיפוע אכזרי מדי. זאת אהבה.

מגפון של לאב מוסקינו, בלומינגדיילס, 1,804 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully