וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: גם לאהבה יש ניחוח

שירלי אכסלרוד

14.2.2013 / 12:29

גם ולנטיינס מתקשר לאף כשחברות הקוסמטיקה מעמיסות מגוון תכשירים בריחות מתקתקים. איזה בושם יביא לכם אהבה, ואיזה דווקא יבריח כל מאהב פוטנציאלי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סאן לורן, מניפסטו, 50 מ"ל ב- 510 שקלים; 90 מ"ל ב- 650 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי נסייניות רחרחו את מניפסטו, הבושם החדש של YSL: האחת סבורה שהפרזנטורית של הניחוח, ג'סיקה צ'סטיין, היא היפה בנשים, בעוד שהשנייה טוענת שאין לבטוח בבחורות עם גומה בסנטר; הראשונה חושבת שבקבוק הזכוכית סגול המתניים והפקק המוזהב יפה כמו תכשיט, בעוד שהשנייה טוענת שמדובר בקצת יותר מדי מהכל; ורק על הריח אין מחלוקת – שתיהן הסכימו שמדובר באחד הניחוחות המוצלחים ביותר שהושקו לאחרונה: נשי, מעודן, נקי ומאוד שיקי, בזכות שילוב נכון של יסמין, וניל, פולי טונקה ועוד כמה דברים טובים.

איב סאן לורן, מניפסטו, 50 מ"ל ב- 510 שקלים; 90 מ"ל ב- 650 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DKNY GOLD, מחיר: 100 מ"ל ב-325 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבשמים של דונה קארן ממשיכים להתרבות כחיות בר מיוחמות. סדרת ה-DKNY מנסה להדביק את הפער בינה לבין סדרת התפוחים הבלתי נלאית, ומשיקה את DKNY GOLD – הגירסה המוזהבת ל-DKNY הקלאסי, שמבחינת המדור יושב במקום של כבוד בהיכל התהילה של הבשמים המוצלחים בכל הזמנים. רק שלמעט הבקבוק, לא נותר אף לא זכר קלוש לניחוח המקורי: במקום חמצמצות לימונית נקייה ואנרגטית, קיבלנו ריח פירותי מתוק על גבול המנג'ס. נחמד, זה אבל לא זה.

DKNY GOLD, מחיר: 100 מ"ל ב-325 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
JUST CAVALLI, מחיר: 50 מ"ל ב- 295 שקלים; 75 מ"ל ב- 385 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית נ' טעמה את הבושם החדש של קוואלי, והיא קוראת לכן להתאזר בסבלנות בבואכן להתפלש בו: "הניחוח הראשוני העז, מין חיבור בין נר נרולי לבישום הבית ותפוז מר, עשה רושם אינטנסיבי ומוגזם. אבל מספר דקות מאוחר יותר התגלה ניחוח נעים הרבה יותר, שהזכיר את Knowing הקלאסי של אסתי לאודר משנות התשעים, שאין לי מושג אם עדיין מייצרים אותו. ג'אסט קוואלי הוא סוג של טוויסט לבושם ההוא, רק עכשווי יותר וגם סקסי למדי. נכון יותר לערב חגיגי או כחלק מאסטרטגיית פיתוי מחושבת".

JUST CAVALLI, מחיר: 50 מ"ל ב- 295 שקלים; 75 מ"ל ב- 385 שקלים. במהלך פברואר בהנחה של 30%

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
SABON, 28PLV, מחיר: 100 מ"ל ב-228 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשכבר היה נדמה שהווניל-פאצ'ולי של SABON נפח נשמתו, הנה הוא הצמיח אחת נוספת, קם לתחייה, ונולד מחדש כבושם בעל השם הלא קומוניקטיבי בעליל "28PLV". זה צבע מאכל חדש? זה מטוס קרב? לא! זאת סימבוליקה רבת משמעות: האותיות הן קיצור שלPatchouli, Lavender, Vanilla, וה-28 הוא הבית ברח' שנקין, בו נפתחה החנות הראשונה של הרשת, שקשישות כמו המדור עוד קוראות לה "סבון של פעם".

ולענייננו: נתחיל מהאריזה – בעוד שכל יתר האריזות והמארזים של מוצרי SABON משתדרגים ומתייפים עם כל קולקציה, דווקא הבושם בוקבק במיכל זכוכית מאכזב, חסר אופי ופשוט מדי. באשר לניחוח – מדובר, ובכן, בווניל-לבנדר-פצ'ולי, שמתחיל יותר כמו ריח לארונות עם ארומת זיקנה מתוקה וכבדה מדי בקצוות, ואחרי דהייה מסויימת מריח נחמד ונקי כמו כל יתר הקרמים-סבונים נוזליים-סבונים מוצקים-שמן גוף- שמפויים של המותג. כלומר – לחובבות הז'אנר בלבד.

SABON, 28PLV, מחיר: 100 מ"ל ב-228 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאהיה גדולה ארצה להיות סדרה ריחנית חדשה של ללין. הפיתוח נמשך שנתיים, משקיעים בך מיליון שקל, הניחוחות עוברים מבחנים, וכדי לקבל השראה מגיעים עד לא פחות מאשר "פלה, אלת הרי הגעש והאש במיתולוגיה ההוואית". ואז, מדענים בחלוקים לבנים לוקחים את כל תוצאות המחקר המאומץ הזה, אורזים אותו בעטיפה פרחונית, אביבית חמדמדה ומשמחת במיוחד, ומעניקים אותו לנסיינית ח' - רק בשביל שזאת תקבע שמדובר בריח עז במיוחד של שמן שיזוף מתוק - אולי בגלל הקוקוס והווניל. יכול לעבוד אצל צעירות במיוחד, אם ישכילו להשתמש בו במשורה.

ללין, סדרת Pele Monoi. מחיר: חמאת גוף – 70 שקלים; בודי מיסט – 60 שקלים. בסדרה גם קרם ידיים, סבון פילינג, שמן גוף ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
L'OCCITANE, מארז best sellers, מחיר: 249 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בל'אוקסיטן הוציאו לרגל הוולנטיין מארז של הבסט סלרים, קרי – ארוחת טעימות מכל מה שעושה למדור סחרחורת נעימה, ומציעה פתרון לכל איבר. על הפרק: קרם ידיים שיאה משובח, שמן רחצה שקד שעושה מצב רוח טוב, שמפו מצויין אך קטן מידות, וחלב גוף נחמד בעל ריח ביישני מסדרת פיוואן פלורה. כל הטוב הזה מגיע בקופסה מרשימה ויפת תואר.

L'OCCITANE, מארז best sellers, מחיר: 249 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully