וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוג שדואג שלא תפספסו את השער ההורס האחרון

21.2.2013 / 13:41

סטודנט סרבי לארכיטקטורה שאהב יותר מידי אופנה פתח את Design Scene, בלוג אופנה עשיר המוקדש לשערים, הפקות וקמפיינים שגם מציע חיפוש לפי כמעט כל קטגוריה אפשרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתעדכן מספר פעמים ביום בכל הנודע לשערים, קמפיינים והפקות אופנה. עמוד הבית של בלוג Design Scene/מערכת וואלה!, צילום מסך

צילומי שער, הפקות אדיטוריאליות וקמפיינים בחו"ל הם משהו אחר ביחס למה שנעשה בדרך כלל בישראל. לרוב מדובר, אם להודות על האמת, בליגה גבוהה ומרוחקת. לעיתים, אף קשה למצוא דימיון בין שער מגזין Love, הפקת אופנה בווג איטליה או קמפיין דולצ'ה וגבאנה לדברים מקבילים שנעשים פה. האיכויות, היצירתיות, הדימיון, המקוריות והעושר הוויזואלי של צילום אופנה (מסחרי או אדיטוריאלי) בארבע בירות האופנה (פריז, ניו יורק, לונדון ומילאנו), הופכים שערי מגזינים וקמפייני אופנה לעבודות בלתי נשכחות ומעוררות השראה. לפעמים, מדובר באמנות ממש.

מי שמבקש להתעדכן ולעקוב אחר העבודות המצוינות האלו, מסיבות מקצועיות או סתם מהתעניינות, עשוי למצוא בבלוג בעיצוב והאופנה Design Scene מענה מצוין.

Design Scene נוסד באפריל 2007 על יד זארקו דוויניץ' (Zarko Davinic), אז סטודנט לארכיטקטורה באוניברסיטת ניס בדרום סרביה. הבלוגר הסרבי, היום בן 29, מפעיל לצד Design Scene, גם ארבעה בלוגים משיקים נוספים - Serbia In, אתר חברתי על כל מה שקורה בסרביה ומחוץ לה;Archiscene, על עולם הארכיטקטורה; Mail Model Scene, על סצינת הדוגמנים הבינלאומית; ו- Beauty Scene, על תחום הטיפוח והאיפור.

אבל Design Scene, הבלוג הראשון שייסד דוויניץ', הוא גם המוכר והמצליח ביותר שהוא מפעיל. מאז ייסודו לפני כמעט שש שנים, קהל גולשיו הולך וצומח. היום נחשב דוויניץ' לאחד הבלוגרים המובילים בספירת העיצוב והאופנה והתכנים בבלוג הפופולארי שלו נמסרים ברובם על ידי היוצרים עצמם.

הבלוג המתעדכן מספר פעמים ביום, ומציע הצצה לחומרים שונים עוד לפני הפרסום הרשמי. התוצאה היא בלוג עשיר בחומרים עדכניים, המאפשר חשיפה לצילומי אופנה וקמפיינים מרכזיים מאת יוצרים נחשבים, כמו גם כשרונות חדשים ומבטיחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפוש לפי 'לנווין' יוביל לא רק לקמפיינים, אלא גם לשערים והפקות שהתפרסמו בבלוג ומופיעה בהם המילה לנווין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן לחפש את כל עבודותיו של צלם ספציפי. חיפוש לפי 'דניאל ג'קסון'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הממשק הידידותי כמובן תורם לפופולאריות הבלוג. בראש עמוד הבית המחיצות אקסקלוסיבי (הפקות אופנה שצולמו במיוחד לבלוג); אופנה (חיפוש לפי מותגים, דוגמנים ודוגמניות); קמפיינים (כל מה שחדש העונה); צלמים (אינדקס כל הצלמים שעבודותיהם פורסמו אי פעם בבלוג); אמנות (צילומי אופנה אדיטוריאלים ומסחריים שיש בהם ממד אמנותי); שערים (שערי מגזיני אופנה מרכזיים); ארכיטקטורה (פרויקטים מעניינים מסביב לעולם); עיצוב (פנים, גראפי, מוצר, ועוד); וכמובן אודות (צוות העורכים, פרטי התקשרות, הנחיות מסירת חומרים, ועוד). זה המקום לציין, שעמודי האינדקס הצלמים והדוגמניות עשירים במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוצאות חיפוש חומרי ג'ניפר לורנס מניב שערים, הפקות וקמפיינים בהשתתפותה של הכוכבת החמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולן פה. אינדקס הדוגמניות ב- Design Scene/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדה חיפוש עם השלמה אוטומטית מאפשר חיפוש ממוקד של חומרים. למשל, חיפוש לפי 'לנווין' יוביל ליותר משלושים עמודים של פוסטים הם מופיעה המילה, ולא מדובר רק בקמפיינים, אלא גם בשערים והפקות. ניתן כמובן לערוך חיפוש לפי שם שחקנים, דוגמניות, צלמים, סטייליסטים, וכדומה', ולקבל תוצאה המרכזת את כל עבודותיהם שהתפרסמו בבלוג.

חומרים מעניינים שעלו אתמול (שני) בבלוג הם שער השחקנית רוני מארה במגזין Interview, ושער הדוגמנית לילי מקנאמי במגזין Grey. כל תמונת שער מלווה במידע חיוני: שם המגזין, המצולם או המצולמת, הצלם וצוות ההפקה. הקלקה על התמונה מובילה לשאר התמונות מאותה הפקה.

Design Scene: תעודת זהות

שם האתר: Design Scene: או DS בקיצור
כתובת: http://www.designscene.net
מי מפעיל אותו: זארקו דוויניץ', בלוגר אופנה סרסי בוגר לימודי תואר שני בארכיטקטורה
מה בפנים: כל השערים, הקמפיינים וההפקות האדיטוריאליות האחרונים והטובים.
פיצ'רים מיוחדים: צילומים מלווים במידע חיוני על צוותי ההפקה ואופציות חיפוש אנשי מקצוע בתעשייה.
למה כדאי לחזור לפה: כי הבלוג מתעדכן על בסיס יומי ומציע חשיפה לחומרים הכי טובים בתעשייה (שאולי פעם תצליחו ליצור בעצמכם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully