וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחגוג עם כל הגוף: הפקת פורים מיוחדת

21.2.2013 / 15:58

פורים הוא הזמן של כל אחד להיסחף, בלי לחשוב יותר מידי על מה מתאים ומה לא - הפקת ביוטי מיוחדת שחוגגת באיפור גוף יוצא דופן את ההזדמנות לעטות דמות של אחר

אפשר להוסיף לתחפושת לא מעט צבע, נצנצים וגלאם באמצעות איפור, ולא רק על הפנים.

"צבעי הגוף הם צבעי איפור על בסיס מים ומיועדים למשטחים גדולים", מסביר המאפר ירין שחף. "מציירים איתם עם ספוגיות ומכחולים ממש כמו על קנבאס. אלה מתייבשים במהירות על הגוף ולא נמרחים. ניתן להשיג אותם בחניות לאיפור מקצועי או בחנויות מכשירי כתיבה וציוד לאומנות. לפני שמתנפלים, מומלץ לעשות טסט קטן ולבדוק שאין רגישות עור לצבע וזאת כדי להמנע מגירויי עור. בנוסף יש לבדוק על התווית שהצבעים באישור משרד הבריאות".

דמויות מיתולוגיות הן השראה מצויינת לתחפושת ולאיפור גוף גרנדיוזי. צריך לשמור רק על ראש פתוח ולתת לצבעים לעשות את שלהם -

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלה אתנה. איפור: אלה אברמוב; דוגמנית: אנסטסיה בוצ'רנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגשים: כנפיים של נוצות ששולבו עם סרט פייטים מסביב לצוואר. איפור הפנים מודגש ודרמטי, בתוספת של ריסים מלאכותיים. הדגשת העיניים בקו הריסים נעשה על ידי אייליינר.
העפעפיים צבועים בצללית זהב במרקם מט. השטח שמעל העפעפיים ועד לגבה מודגש בצללית שחורה. המצח מעוטר באבני חן על רקע צבע גוף בגוון כחול נייבי. השפתיים משוחות בשפתון בגוון אפרסק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלה גאיה. איפור וסטיילינג :לימור הדר; שיער: אלה אברמוב; דוגמנית: אורטל פרנסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגשים: שיזוף במייק אפ כהה. על המצח צוירה אדמה יבשה. על הגוף הוצמד חול ועל השיער שולבו פרחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלה ארתמיס. איפור, צילום וסטיילינג: הילה אלקיים; דוגמנית:עדי ציוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגשים: איפור גוף בצבע לבן כולל התזות שפריץ שחור. את ההתזות עושים בעזרת רשת סינון עם מברשת שינייים טבולה בצבע שחור - משפשפים את מברשת השניים על הרשת ומתיזים על הצבע הלבן. השיער עטוף בקרחת ניילון שנצבעה אף היא לבן. הקרניים עשויים מקופסאות פח של מיכלי נס קפה קטנים, שנצבעו בהתאמה. באיפור הפנים הובלטו הגבות בעיפרון שחור. בנוסף הן עוטרו בפס אייליינר תחתון, שאינו צמוד לקו הריסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלה אפרודיטה. ציור גוף: שגית צמח; עיצוב שיער: יאיר עופר; סטיילינג: איילת השחר אדר; דוגמנית: מיטל זילברשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגשים: איפור פנים אמנותי שמצוייר על פרופיל הפנים. בנוסף, ציור נוסף של פרופיל על הכתף והזרוע. על החזה צויירו קופידונים בעבודת יד ובאמצעות מכחולים וצבעי גוף על בסיס מים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלה איריס. איפור, עיצוב שיער, סטיילינג ועיבוד: קארין שילה; דוגמנית: נופר מורחיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגשים: איפור גוף במרקם מבריק. השמלה עשויה בד טול עשיר. על איזור החזה שובצו דמויי אבני חן בכל צבעי הקשת, שהודבקו ישירות על הגוף בעזרת דבק גוף. לצידי העיניים הוצמדו אבני חן כחולות. איפור הפנים תואם את הגוף ומשופע הברקות. השיער מעוטר בסיכות עם אבני חן צבעוניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלה הרה, אשתו של זאוס. איפור, עיצוב שיער וסטיילינג: דפנה בר-אל, דוגמנית :אדלה וורנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגשים: שימוש בצבע גוף מוזהב הוא טוב כדי מראה אצילי. על קו המצח נקשר סרט צבוע זהב. בנוסף, לשיער הוצמדה תוספת בגוון סגול זרחני . בציורים רבים תוארה הרה רכובה על מרכבה של טווסים כאות לגאווה ויופי, ומכאן התוספות של נוצות טווס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully