וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטמות של אן האת’ווי זוכות לחשבון טוויטר

25.2.2013 / 16:10

אן האת'ווי תכננה בקפידה את המראה שלה לטקס האוסקר ובחרה בשמלת פראדה יפה, אבל דבר אחד חמק עיניה - הפטמות המחודדות שמשכו תשומת לב. התוצאה - חשבון טוויטר משלהן

ממש כמו במקרה המוזר עם הרגל הסוררת של אנג'לינה ג'ולי לאחר טקס האוסקר בשנה שעברה, גם הפעם חלק גוף ענוג של כוכבת זכה לחשבון טוויטר משלו. ליתר דיוק, זוג איברים - הפטמות של זוכת האוסקר הטרייה אן האת'ווי.

בשמלת קולר ורדרדה של פראדה, הכוכבת בת ה-31 נראתה אתמול (ראשון) אלגנטית ומעודנת גם על השטיח האדום וגם בעת נאום הזכייה הרגשני שלה. אבל למרבה הצער דבר אחד חמק מעיניה ועיני הסטייליסטים שלה - הפטמות שבלטו דרך הסאטן הרך של שמלת הקוטור. ככל הנראה היעדרה של חזייה גרם לחיכוך ישיר של הצמד עם בד השמלה, ולתגובה שגרמה להן למשוך תשומת לב לעצמן. בנוסף, תפרי החזה של השמלה הסתיימו בדיוק במיקום הפטמות, ויצרו חזות של חזה מחודד ובולט אף יותר. נכון שלא תמיד קל למצוא את החזייה הנכונה לשמלת ערב, אבל מדוע לא חשבו פה על מדבקות לפטמות?

התוצאה לא איחרה לבוא, והחל מהבוקר החל לפעול חשבון טוויטר לפטמות הדומיננטיות של הכוכבת. שם החשבון: 'הפטמות של אן האת'ווי' (Anne Hathaway Nipples). אבל קורעת במיוחד היא כותרת המשנה: 'אנו רק שמחות להיות מועמדות' (We're Just Happy to be Niminated). כרגע יש לעמוד כ- 3,630 עוקבים.

הציוצים שפורסמו עד כה משעשעים למדי - "לעוד מישהו קר פה?"; "זה הזמן שלנו לנצוץ"; "כולנו מחודדים"; "אנו שמחות להיות חלק מהצוות הזה"; ועוד רבים וטובים. איך תגיב לחגיגה הזו אן? סביר שגם הפעם היא תרגיש "עצובה" כפי שקרה לאחר תקרית המפשעה המציצה שלה בעת שיצאה מרכב בדרכה לבכורת 'עלובי החיים' בניו יורק, בחודש דצמבר האחרון. מצד שני, לפחות היא יצאה אתמול בידיים מלאות. גם פסלון מוזהב וגם חשבון טוויטר חדש.

לעוד אופנת שטיח אדום בטקס האוסקר

התמונות שמחדדות את הנקודה: אן האת'ווי על השטיח האדום של האוסקר

אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Jason Merritt, GettyImages
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013/GettyImages, Jason Merritt
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Jason Merritt, GettyImages
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013/GettyImages, Jason Merritt
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Christopher Polk, GettyImages
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013/GettyImages, Christopher Polk
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Michael Buckner, GettyImages
אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013/GettyImages, Michael Buckner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully