וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונת הפרסים: השמלות הכי יפות

בסיום עונת הפרסים הנוכחית מתגלה אמת מסקרנת - המתלבשות הטובות הן הרבה פעמים דוגמניות ושחקניות שאינן בהכרח הכוכבות הכי גדולות. 30 המצטיינות על השטיח האדום

מפרסי גלובוס הזהב ועד האוסקר שהתקיים בשבוע שעבר, עם סיום עונת הפרסים הנוכחית מתגלה אמת מסקרנת - המתלבשות הטובות הן הרבה פעמים דוגמניות ושחקניות שאינן בהכרח הכוכבות הכי גדולות. 30 הרגעים המרהיבים על השטיח האדום.


בתמונה: הדוגמנית הבריטית רוזי הנטינגטון ווייטלי לובשת ולנטינו במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר ומדגימה עידון, אלגנטיות ושלמות כללית בבלונד, ורוד-בייבי ופוזת סופרמודל. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

לטיציה קסטה - מרקזה

הדוגמנית הצרפתייה לטיציה קסטה בשמלה לבנה-מוזהבת תפוחת שרוולים של מרקזה במסיבת קרן האיידס של אלטון ג'ון, לאחר טקס האוסקר, גורמת לנו לסלוח לה על היעדרותו של איפור שטיח אדום, ובעצם על כל דבר. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

סלינה גומז - ורסצ'ה אטלייה

סלינה גומז בשמלת כתפיות של ורסצ'ה אטלייה במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר, מציגה לא בפעם הראשונה טעם נהדר ונראית סקסית למרות הממדים הילדותיים. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

ג'יימי קינג - שאנל

השחקנית-דוגמנית ג'יימי קינג לובשת במסיבת קרן האיידס של אלטון ג'ון לאחר טקס האוסקר שמלה קלילה באורך הקרסוליים של שאנל, המשלבת גווני שחור ופודרה המחמיאים לעורה הוורדרד. נעלי פיפ טואו תואמות השלימו מראה קוקטי נהדר. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

נטלי פורטמן - דיור

נטלי פורטמן לובשת שמלת סטרפלס לבנה מתרחבת עם דיטייל שחור של דיור וארנק קלאץ' תואם במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר. שחור-לבן קלאסי ואלגנטי, בדיוק כמוה. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

נעמי ווטס - אמיליו פוצ'י

נעמי ווטס לובשת שמלת אמיליו פוצ'י א-סימטרית, מנצנצת וזורמת עם משולש זהב על המותניים שהשתלב נהדר עם הבלונד במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר. ללא ספק היה הכי נוח שאפשר. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

מרי אליזבת ווינסטד - אנדרו גאן

השחקנית האמריקאית מרי אליזבת ווינסטד לובשת במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר שמלת אנדרו ג'ן עם חלק עליון לבן צמוד, מחויט וחושף כתפיים, מחשוף בלתי טראשי בעליל וחצאית טאפטה שחורה תפוחה. גם סקסי, גם מחוכם. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

פז וגה - סטפן רולאן

השחקנית הספרדייה פז וגה לובשת במסיבת קרן האיידס של אלטון ג'ון לאחר טקס האוסקר שמלה לבנה של סטפן רולאן המשולבת בפרחי תלת ממד דומיננטיים בסגנון המזכיר תלבושות מסורתיות ממולדתה. קונטרסט לובן השמלה והשיער השחור מהפנט, כמו גם העקבים הייחודיים. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

היילי סטיינפלד - ולנטינו

היילי סטיינפלד לובשת ולנטינו ועושה צעד נוסף לביסוס הסטטוס שלה כאחת מפשיוניסטיות הוליווד הצעירה במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר. מתיקות ובגרות חברו להם יחד ליצירת מראה בשל ואלגנטי. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

מירנדה קר - ולנטינו

הדוגמנית האוסטרלית מירנדה קר לובשת במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר שמלה זורמת ומרחפת בירוק יער של ולנטינו. הסגנון מזכיר, למי ששכח, מי רעייתו של לגולס בן הלילית מסאגת 'שר הטבעות'. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

הילרי סוואנק - ולנטינו

הילרי סוונק לובשת שמלה ייחודית של ולנטינו החושפת רגליים וגם שומרת על קוד הלבוש המקובל בשמלה באורך הרצפה עם שובל במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

לזלי מאן - אנדרו גאן

השחקנית לזלי מאן לובשת במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר שמלת אנדרו ג'ן תפוחת שרוולים וצמודת מתניים בסגנון הלסטון של שנות השבעים. רעייתו של המפיק-תסריטאי המצליח ג'אד אפטאו מחזקת את הסברה שלפעמים אופנת שטיח אדום טובה מוצאים לא בהכרח אצל הכוכבות הכי גדולות. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

סלמה הייק - אלכסנדר מקווין

הכוכבת המכסיקנית-אמריקאית שנשואה לבעלי גוצ'י, אלכנסדר מקווין, סן לורן, סטלה מקארתני, ועוד, שוב עשתה שימוש נכון בנכסים המשפחתיים. כאן היא בשמלת קטיפה שחורה וצווארון קולר מוזהב. עם השיער האסוף והמתוכשט בסגנון אליזבט טיילור, היא הציגה את אחד המראות היפים על השטיח האדום של האוסקר השנה. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

ג'סיקה צ'סטיין - ארמני

המועמדת לפרס השחקנית הציגה כמעט בכל אירועי העונה אופנת קוטור מרשימה והשיא היה בטקס האוסקר. שמלת ארמני שלה בגוון שבין סלמון לניוד התאימה לשיער הג'ינג'י הכי מפורסם בהוליווד היום והתוצאה היה מראה מפוסל-מחושב בלתי נשכח. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

קרי וושינגטון - מיו מיו

מי שגילמה את ברונהילדה, רעייתו האהובה והאבודה של ג'אנגו בלהיט של טרנטינו, נודעה כבעלת טעם אירופאי-קוקטי. שמלת המיו מיו שלה באוסקר הייתה עוד אחת בסדרת שמלות מקסימות שהיא לבשה העונה. המחוך המחורז, חגורת הפפיון והקלאץ' האדום היו מושלמות נדירה. הוליווד, 24 בפברואר 2013.

ריהאנה - אזדין אלייה

ריהאנה בשמלת נשף ארוכת שובל של אזדין אלייה עם משחקי שקיפות בחלק העליון, מיגנטה אליה את כל מי שהיה על השטיח האדום של הגראמי. שיער חום-מוזהב ארוך ושפתון אדום השלימו מראה בובתי מתוק. לוס אנג'לס, 10 בפברואר 2013.

אלכסה צ'אנג - ולנטינו רד

מגישת הטלוויזיה, הדוגמנית והאיט-גירל הלונדונית לא חששה להופיע לטקס פרסי הגראמי בשמלת קוקטייל אביבית של ולנטינו רד ומחמיאה וגילתה, לא בפעם הראשונה, מקוריות וטעם מופלא. לוס אנג'לס, 10 בפברואר 2013.

אנדריאה רייסבורו - ויוויאן ווסטווד

השחקנית הבריטית אנדריאה רייסבורו הגיעה לטקס פרסי האקדמיה הבריטית בשמלת סטרפלס סקסית של ויויאן ווסטווד בצהוב טרנדי משגע, שמדגים מדוע הצבע שלא כולם אוהבים (ויש מי שממש חוששים ממנו) הוא להיט מתמשך על השטיח האדום. לונדון, 10 בפברואר 2013.

מריון קוטיאר - דיור קוטור

אותו צבע, אותו טקס, ואותה נקודה - צהוב על השטיח האדום הוא משהו שלא ניתן להתעלם ממנו. ואם הוא מבית אופנת העל הצרפתי דיור ומריון קוטיאר לובשת אותו, אז התוצאה המושלמת ידועה מראש. לונדון, 10 בפברואר 2013.

ג'סיקה צ'סטיין - רולאן מורה

הג'ינג'ית המוכשרת בכחול מלכותי ובוהק שיחד עם השיער האדום הבוהק יגם הוא צר קולור בלוק הורס על השטיח האדום של טקס פרסי האקדמיה הבריטית. הגזרה הא-סימטרית והמפוסלת אופיינית לעבודתו של רולאן מורה ונראה שזהו סגנון שצ'סטיין צריכה לדבוק בו גם בעתיד. לונדון, 10 בפברואר 2013.

מריון קוטיאר 2 - דיור קוטור

נכון שכפרזנטורית דיור, לרשותה של זוכת האוסקר מריון קוטיאר מגוון שמלות קוטור צרפתי יוקרתי. בשילוב עם טעם מהוקצע ואלגנטיות פריזאית התוצאה בכל אירוע שטיח אדום מהפנטת. שמלת הסטרפלס הלבנה-כחולה בטקס פרסי איגוד השחקנים לא הייתה שונה. לוס אנג'לס, 27 בינואר 2013.

ג'ניפר לורנס - דיור קוטור

זוכת האוסקר הצעירה לא ממש מסתדרת עם שמלות קוטור באורך הרצפה ועקבים גבוהים, אבל בסיועם של סטייליסטים מוכשרים, גם בחורה של ג'ינס וסנקרס עשויה להיראות נפלא. שמלת הסטרפלס חובקת הגוף שהיא לבשה לטקס פרסי איגוד שחקני המסך הייתה אחת ההצלחות שלה העונה, בעיר בזכות גוון כחול הנייבי והגזרה המחמיאה. לוס אנג'לס, 27 בינואר 2013.

ג'ניפר גארנר - אוסקר דה לה רנטה

השחקנית היפה ג'ניפר גארנר שליוותה את בעלה בן אפלק העונה למספר טקסים לבשה בכל פעם, כהרגלה, שמלת סטרפלס כלשהי. המוזהבת של אוסקר דה לה רנטה שהיא לבשה לטקס פרסי איגוד שחקני המסך הייתה אחת הבולטות והיפות - השמלה האולטימטיבית לטקס פרסים הוליוודי. לוס אנג'לס, 27 בינואר 2013.

קייט בקינסייל - גוצ'י

ורוד בייבי וגזרה קלילה, אביבית וזורמת עשו את המראה של הבלתי מתאמץ של קייט בקינסייל בטקס פרסי גלובוס הזהב. השחקנית הבריטית שנראתה בקביעות בשורה הראשונה של כמה מתצוגות שבוע האופנה עשתה את הבחירה הנכונה עם שמלת גוצ'י פשוטה, אך גם מחוכמת. בוורלי הילס, 13 בינואר 2013.

אמילי בלאנט - מייקל קורס

ככה חושפים סרעפת ונראים נהדר. אמילי בלאנט מגלה, שוב, מקוריות על השטיח האדום עם שמלה ייחודית של מייקל קורס, לא בת ים, לא שמלת בלון נסיכותית ולא סטרפלס חובק גוף. השיער האסוף השאיר את תשומת הלב לגזרה המיוחדת שהייתה אחת היפות בטקס פרסי גלובוס הזהב. בוורלי הילס, 13 בינואר 2013.

מייגן פוקס - דולצ'ה וגבאנה

ואם כן לובשים שמלת בת ים, זוהי הדרך הנכונה - זורמת, רכה ומעודנת. מייגן פוקס בדולצ'ה וגבאנה הוורדרדה שלה עם עגילי השנדלייר התואמים והשיער הגלי המוטה הצידה הייתה אחת האורחות היותר יפות בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 13 בינואר 2013.

רוזי הנטינגטון ווייטלי - סן לורן

לדוגמניות על השטיח האדום יש יתרון. הקרבה וההיכרות עם מעצבים, החשיפה המרובה והממושכת לאופנת על, הנסיון בכל הקשור לסטיילינג, וכמובן הפוזה הנכונה, מובילים הרבה פעמים לתוצאה כמו זאת שהציגה דוגמנית העל הבריטית בטקס פרסי גלובוס הזהב עם שמלת סן לורן שלה. צווארון קולר, שסע רגל ימין, עקבים תואמים, בלונדי זוהר. אין יותר טוב מזה. בוורלי הילס, 13 בינואר 2013.

מריון קוטיאר 3 - זוהיר מוראד

לאירועים נמוכי פרופיל, מריון קוטיאר לבשה העונה שמלות שאין של דיור, בית האופנה שהיא משמשת כפרזנטורית שלו. טקס פרסי בחירת המבקרים שנחשב צנוע יחסית, היה הזדמנות מצוינת עבורה לשמלת קוקטייל והיא עשתה את הבחירה הנכונה עם שמלת A המשלבת מספר גוונים עזים של זוהיר מוראד. סנטה מוניקה, 10 בינואר 2013

אמילי בלאנט 2 - מיו מיו

אפקט וואוו הוא לא משהו המושג בקלות על השטיח האדום, אבל לשחקנית הבריטית אמילי בלאנט זה הצליח שוב גם בטקס פרסי בחירת המבקרים. שמלת מיו מיו הלבנה שלה באורך הקרסוליים עם העקבים המוזהבים-דומיננטים שהתאימו לאיקס על הגב הייתה הצלחת על. סידור השיער בסגנון שנות השלושים היה עוד פרט במראה מושלם. סנטה מוניקה, 10 בינואר 2013.

אמה סטון - אנדרו גאן

הכוכבת הצעירה נראתה לא פעם על השטיח האדום בשמלות קוקטייל מחמיאות ובלתי בנאליות ושמלת גזרת ה-A הלבנה בעיצוב אנדרו ג'ן שהיא לבשה להכרזת מועמדי האוסקר השנה לא הייתה שונה. החגורה והעקבים בשחור השלימו מראה אלגנטי-קלאסי. בוורלי הילס, 10 בינואר 2013.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully