וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הפרסים 2013: כל המראות המאכזבים

מהמחווה של פלורנס וולש לזוחלים, דרך השמלה המזעזעת של היידי קלום ועד קריסטן סטיוארט - לאחר סקירת המצטיינות, נאוה סילוורה בוחרת את רגעי הסטייל הקשים של עונת הפרסים

אן האת'ווי: פראדה

המדע טרם מצא הסבר לזכייתה של אן האת'ווי באוסקר עבור תפקידה ב'עלובי החיים'. האם דיאטה קיצונית וקיצוץ שיער נחשבים למשחק ראוי לאוסקר? שאלה שהתשובה לה לא ממש נודעת, כמו גם גם התשובה לשאלה מה הוביל את הכוכבת לבחור דווקא בשמלה הכל כך לא מרשימה והלא מרגשת שהיא לבשה לטקס. לאחר שורה אכזבות בכל הנוגע לאופנת שטיח אדום בעונת הפרסים הנוכחית, האת'ווי רשמה שיא שלילי בטקס פרסי האוסקר. מה קרה שם?

חלק ראשון בסיכום עונת הפרסים: השמלות המצטיינות

על פי הודעה רשמית של ולנטינו טרם הטקס, הכוכבת הייתה אמורה ללבוש שמלה של בית האופנה, אבל הופיעה, כידוע, בשמלת פראדה - הפתעה שהובילה מיידית לגל ספקולציות. בראיונות שטיח אדום לפני הטקס, האת'ווי אמרה שהחליטה על השמלה "כי היא דיברה אליה יותר". לא ברור על מה דיברו השמלה והכוכבת, אבל המראה הסופי היה מאכזב. השמלה המאופקת לא הלמה את גודל האירוע, הגוון החיוור לא החמיא להאת'ווי החיוורת ממילא, ובאופן כללי המראה היה משעמם. בנוסף, מסיבה כלשהי, פטמות הכוכבת בלטו באופן שמשך תשומת לב לא רצויה לעצמן. התוצאה הייתה עגומה: אינספור בדיחות על חשבונה של הכוכבת, כולל חשבון טוויטר שהוקדש לפטמות הדומיננטיות. כמו כן, ואף גרוע יותר, האת'ווי הצטיירה כחסרת נאמנות והכרת תודה לוולנטינו אשר במשך שנים השאיל לה (וסביר בחינם) שמלות קוטור משגעות, כולל לחתונתה, ותרם למוניטין כאחת המתלבשות הטובות בהוליווד. לא בטוח שהתנצלות פומבית שהיא פירסמה יום לאחר האוסקר בעניין החלפת שמלה עזרה במשהו, אבל היא כן הובילה לחקירות עיקשות של עיתונאי אופנה שהבהירו את התמונה; יום לפני הטקס, בעת חזרות, אמנדה סייפריד הראתה להאת'ווי צילום סלולארי של שמלת אלכסנדר מקווין שהיא מתכוונת ללבוש לטקס. אן לא הסגירה כל בהלה, אך החליטה עם עצמה ללבוש שמלה אחרת מחשש שהשמלה של סייפריד דומה מדי לשמלת ולנטינו שלה, וככל הנראה חשש במיוחד מאובדן תשומת לב לטובת סייפריד. שמלת הפראדה, כאמור, לא רק שלא הרשימה, היא גם הותירה אותנו ואת בית ולנטינו עם השאלה התלויה: אם האת'ווי התעקשה על שמלה אחרת, למה לא שמלה אחרת של ולנטינו?

היידי קלום: ג'וליאן מקדונלדס

"מאמץ נואש לתשומת לב של המתגרשת הטרייה", "משבר אמצע החיים", "משבר גיל ארבעים", ואפילו "נקמה בבעל לשעבר". אלו רק חלק מן הדברים שנאמרו על השמלה החושפנית שלבשה דוגמנית העל הגרמנייה היידי קלום למסיבת אלטון ג'ון לאחר האוסקר. אבל מה שהיה לג'ואן ריוורס, מנחת תוכנית משטרת האופנה של ערוץ E ייזכר לנצח: "בפעם האחרונה כשגרמנים היו חמים כל כך, זה היה כשהם דחפו יהודים לתנורים".

מליסה מקארת'י: דיויד מייסטר

כל עוד ניתן להבחין במותניים, אז בעיית משקל גבוה היא פחות חמורה. השחקנית מליסה מקראת'י ניחנה בכשרון קומי, אך למרבה הצער לא במותניים שניתן להדגיש בדרך כלשהי. בגלובוס הזהב הבעיה נפתרה עם שמלה עם קו מותניים גבוה, אבל שמלת-שמיכה באפור יונה באוסקר לא פתרה שום בעיה. להיפך, היא הייתה בעיה בפני עצמה. גם בד הג'רזי, המשמש בדרך כלל לייצור חולצות טי ומצעי תינוקות עם עור רגיש, לא ממש תרם פה משהו.

קריסטן סטיוארט: רים אקרה

לפעמים נדמה שקריסטן סטיוארט אוהבת להיפצע, לדבר על כך ובעיקר לנפנף בזה. זה פשוט קורה לה כך כך הרבה. לטקס האוסקר היא הופיעה מדדה על קביים בלתי חגיגיים בעליל ושמלה שהחווירה לנוכח האקססוריז המפתיעים. שיער לא מסודר ולא מסורק השלים מראה פתטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נעמי האריס: מייקל בדגר

כל מי שראה את סקייפול, סרט ג'יימס בונד האחרון, שמח לגלות שיש מאניפני חדשה. את מזכירת הבוס של בונד תגלם מעכשיו נעמי האריס - שחקנית מוכשרת ויפה שלא חוששת גם מתפקידי אקשן. כמה מאכזב היה לראות את המראה החלש שלה באוסקר: שמלה בגוון דהוי וחסר חיים עם שסע גבוה מדי שללא ספק הצריך שעוות קו ביקיני, אשר אובזרה עם אקססוריז מוזהבים-נעלמים.

אן האת'ווי: אוסקר דה לה רנטה

יופי שמלת ה- A הפרחונית שלבשה המועמדת הלוהטת אן האת'ווי לטקס פרסי AFI (מכון הסרטים האמריקאי) נמחק עם ז'קט שחור חמור סבר וגרביוני אולפנה שחורים-אטומים. נעלי הסירה פפיון-שפיץ נראו לא קשורות. מראה שהתאמץ לשדר: אני-שחקנית-רצינית-בדרך-לאוסקר-ואופנה-לא-ממש-חשובה-לי.

אדל: ולנטינו

אדל במחווה נוסטלגית בטקס הגראמי לריפוד הספה התלת מושבית הישנה, שבוודאי הייתה בדירה הקטנטנה בדרום לונדון בה התגוררה עם אימא שלה בילדותה.

פלורנס וולש: ז'יבנשי

פלורנש וולש במחווה מרגשת לבעל חיים קשקשאי עם ארבע גפיים וזנב בשלב ההתחדשות מקבוצת הזוחלים. מי אמר שיש דעיכה באוכלוסיות הלטאות הירוקות?

ג'וליאן מור: שאנל

בשמלת המשלבת גוונים שחור-לבן-כסף קונטרסיים, אפליקציית פרחים נהדרת, תכשיטים בגוון כסוף והשיער הג'ינג'י הנהדר הזה, ג'וליאן מור הייתה אמורה לרשום הצלחת שטיח אדום, עוד אחת בשורה ארוכה. אבל משהו לא עבד בטקס פרסי איגוד שחקני המסך (SAG). ואם רוצים להניח את האצבע על הבעיה, כנראה שהיא נמצאת באזור החזה והמותניים הרופפים, אשר חושפים חזה שנזקק לתמיכה כלשהי.

אליסון וויליאמס: ג'יי מנדל

אליסון וויליאמס המגלמת ב'בנות' את מארני, חברתה הטובה של האנה, התגלתה בעונת הפרסים כפאשניסטה בהתהוות. למרות ממד שמרני מסוים, אופנת השטיח האדום שלה מאז בכורת סדרת הלהיט הייתה מבטיחה למדי. אך שמלת ג'יי מנדל שלה בגלובוס הזהב, הייתה אכזבה. שחור בטוח, גזרת בת ים פשוטה ומחשוף בצורת סרגל שלא חושף כלום, הם מרכיבים נכונים להלן מירן או גלן קלוז, והרבה פחות לשחקנית צעירה וחטובה.

לינה דנהאם: זאק פוזן

יוצרת סדרת הלהיט 'בנות' אולי הצליחה להציג בטלוויזיה חדשנות והעזה, אבל בכל הנוגע לאופנת שטיח אדום היא תקועה במקום ישן ובלתי מפותח. אולי בנקודה כלשהי במאה התשע עשרה. שמלת החום-חציל שלה בגלובוס הזהב נראתה יותר מדי דימיון כמו ווילון דוחה רעש וחסין אש ופחות כמו שמלת הערב של מועמדת בת 26 הידועה ביכולת ביטוי חריפה וחדה. עזרו לנו למצוא את האדג' בנות?

זואי דשנל: ולנטינו

שמלת בלון אדומה בגזרת סטרפלס נשמע כמו משהו שנכון לכלת בת מצווה נרגשת, עקרת בית בשנות החמישים שיוצאת פעם בשנה למסיבה בעבודה של הבעל, או לבובה על עוגת חתונה, אבל לא לכוכבת טלוויזיה בטקס גלובוס הזהב. גם אם היא של ולנטינו.

ג'סיקה צ'סטיין: קלווין קליין

באופן יוצא דופן, השחקנית המוכשרת שהציגה לאחרונה אופנת שטיח אדום מופלאה, כשלה בטקס פרסי גלובוס הזהב עם שמלה משונה. גדולה ורפויה בחזה, רחבה מדי בירכיים, מגדילת אחוריים - השמלה התכלכלה לא החמיאה כלל לג'ינג'ית היפה. "רציתי ללבוש משהו שיגרום לי לחוש מאושרת", היא הסבירה. ולנו לא נותר אלא לומר, וואטאבר בייבי.

מצד שני - ג'סיקה צ'סטיין כובשת את פריז

אווה לונגוריה: פוצ'י

אווה לונגוריה מציגה בטקס פרסי גלובוס הזהב: מחשוף עמוק מדי, רגל קצרה מדי, תסרוקת גבוהה מדי ופוזה בעייתית. במסיבה לאחר הטקס המחשוף זז וחשף מדבקת חזה לבנה והשובל הסתבך בעקבים הגבוהים. תחרה, שיפון ותפירה בהתאמה אישית נשמעים כמו הבטחה גדולה, אבל כנראה שלא תמיד זה עובד. שיער פזור על הגב החשוף ועל החזה היה עשוי לבטל את ממד הדרמה המוגזם.

אן האת'ווי: אוסקר דה לה רנטה

בנאלי ובלתי מרגש. אלו הדברים שעולים לראש לנוכח שמלת הבז' המחורזת שלבשה אן האת'ווי לטקס פרסי בחירת המבקרים. ייתכן שהכוונה הייתה למראה קלאסי ופשוט, אבל התוצאה הייתה חיוורת ובלתי זכירה. לאוסקר דה לה רנטה יש הרבה יותר מה להציע, אבל בשביל בחירה נכונה צריך טעם טוב וזה לא תמיד בנמצא בהוליווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully