וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהונה נוספת: מישל אובמה בשער שני בווג האמריקאי

17.3.2013 / 8:33

בהופעתה השנייה על שער הווג האמריקאי, מישל אובמה סירקה את הפוני, לבשה אופנת מעצבים אמריקאיים והצטיידה בנשיא. "תמיד אמרתי שנשים צריכות ללבוש מה שגורם להן להרגיש טוב"

השמועות היו נכונות. מישל אובמה הצטלמה בבית הלבן לראיון שער עבור גיליון אפריל של ווג ארצות הברית. התמונה, אשר שוחררה לרשת על ידי המגזין יחד עם עוד שתי תמונות נוספות, מגלה שהתצלומים הפעם זוהרים ומרשימים ביחס לסיבוב הראשון. למעשה, נראה שמדובר בשער שעתיד להיות אחד הזכורים של הגברות הראשונות ומגזין ווג בכלל. האם זהו הפוני, האופנה או הבחירה לכהונה שנייה? אין לדעת. אבל גברת אובמה מעולם לא נראתה טוב כך כך בצילום מגזיני. את תמונת השער, כמו את שאר התמונות המלוות את הראיון הנרחב (כולל אחת עם הנשיא), צילמה אנני לייבוביץ. הגיליון עצמו יגיע לדוכנים ב- 26 מרץ.

על השער לובשת גברת אובמה שמלה כחולה סגולה על רקע ירוק. השמלה חובקת הגוף נבחרה מארונה הפרטי של אובמה והיא לחלוטין מהווה דוגמא מוצלחת לסגנון החביב הידוע שלה - חשיפת כתפיים וזרועות חטובות. מעניין לציין בעניין הזה שעם בחירת בעלה לכהונה ראשונה לפני יותר מארבע שנים, היו מי שמצאו את הסגנון הזה אז לא ממש ממלכתי וייצוגי, אבל לאחר כהונה שלמה של הצלחות אופנה והפגנת טעם טוב, לא נראה שמישהו באמת מקשיב להם.

השמלה היא בעיצוב ריד קרקוף, מעצב אופנת יוקרה ואקססוריז אמריקאי כבן 47 אשר רכש נסיון עיצוב עבור מספר מותגים אמריקאים איקוניים, בין היתר מותג התיקים Coach. קרקוף, גם צלם ואספן אמנות, שימש כסגן נשיא מועצת מעצבי האופנה של אמריקה בין השנים 2006-2010.

לא פחות מהשמלה המחמיאה, בולט בתמונת השער הפוני של גברת אובמה. החידוש הסגנוני היכה גלים ומצא לו מחקים. אובמה הודתה שנובע ממשבר אמצע החיים: "לא יכולתי לקנות לעצמי מכונית ספורט. לא נותנים לי לעשות קפיצות בנג'י, אז במקום גזרתי לעצמי פוני", היא אמרה בראיון טלוויזיה בחודש שעבר.

עגילי היהלומים והגאודה (גביש אבן גיר וקוורץ) שעונדת גברת אובמה הם בעיצוב קימברלי מקדונלד, מעצבת תכשיטים ילידת צפון קרוליינה המבוססת בניו יורק, שנודעה בעיצוב המשלב זהב ויהלומים עם עץ ואבני חן. בתמונה נוספת נראית נראית גברת אובמה בסריג שחור וחצאית נשף של מייקל קורס.

הצילומים נערכו ב'חדר האדום' בבית הלבן, אחד משלושה חדרים רשמיים בקומה הראשונה המשמש כסלון, חדר מוזיקה או חדר לאירוח מסיבות ארוחות ערב קטנות. החדר בעל שש הדלתות מעוצב באופן בסגנון ה"אימפריה האמריקאית" (American Empire). צוות הסטיילינג של ווג נוהל על ידי עורך האופנה של ווג, טון גודמן.

בראיון אובמה דיברה על הורות, נישואים, מחוייבויות כגברת ראשונה, וכמובן, אופנה. "תמיד אמרתי שנשים צריכות ללבוש מה שגורם להן להרגיש כי טוב. זה גם מה שאני מנסה לעשות. אם נוח לך בבגדייך, קל יותר לתקשר עם אנשים לגרום להם לחוש נוח גם כן", אמרה הגברת הראשונה. והיא בהחלט נראתה נינוחה בבגדיה על השער החדש שלה בווג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפת כתפיים וזרועות חטובות. מישל אובמה לובשת ריד קרקוף ועונדת עגילי גאודה ויהלומים של קימברלי מקדונלד על שער מגזין ווג ארצות הברית, אפריל 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הנשיא ברק אובנה ב'חדר האדום' בבית הלבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסריג וחצאית נשף של מייקל קורס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully