וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחבי הרשת: מגזין אופנה מקוון ומושלם

20.3.2013 / 14:46

קצת מוזר למצוא מגזין מעודכן באתר קניות לאופנה, אבל זה של אימפריית השופינג נט-א-פורטה מתגלה כעדכני, מרתק ומלא בתוכן. ווג לדור הסמרטפונים

מאז השקתו ביוני 2000, אתר הקניות נט-א-פורטה נודע כפלטפורמה מקוונת מקיפה ומגוונת לרכישת אופנת יוקרה. האתר המבוסס בלונדון ומעסיק כ- 800 עובדים, מציע פריטי אופנה ואקססוריז של יותר מ- 300 מעצבי ובתי אופנת על, כולל משלוחים למדינות רבות בעולם. באמצעות הקיטלוג הנוח, הממשק הידידותי והעושר המותגי והסגנוני, נט-א-פורטה מאפשר גם התעדכנות בכל מה שחם בעולם האופנה. שני מיליון וחצי איש גולשים באתר מדי חודש ונחשפים בעזרתו למגמות עדכניות וקולקציות מעצבים ותיקים וחדשים. יש ייצוג לכל מי שנחשב בתעשייה והעידכון נעשה על בסיס יומי. רוצים את השמלה שלבשה מישל אובמה על שער ווג, את ארנק הקלאץ' של קייט מידלטון, או את חליפת ברברי שלבש ברדלי קופר? זה המקום לחפש. אגב, בקרוב ייכנס האתר אף לתחום הביוטי והטיפוח והוא עתיד לשנות את המציאות גם באפיק הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד התוכן של המגזין המקוון של אתר נט-א-פורטה, גיליון 14 מרץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך מעבר לקניות, לאתר גם מגזין שבועי המכונה דה אדיט - The Edit, אשר משום מה עדיין פחות ידוע, אבל בהחלט שווה להתעכב עליו. הגישה אל המגזין המקוון, שיצא לראשונה לפני שנה ומהדורה חדשה שלו עולה מדי יום חמישי, נמצאת במחיצה השניייה מימין. יש אפשרות גם לעיון במהדורות קודמות. את המגזין עורכת לוסי איומנס, מי ששימשה במשך 12 שנה קודם לכן כעורכת הגרסה מגזין הרפר'ז בזאר הבריטי. איומנס מונתה לתפקיד בדיוק לפני שנה ומעברה מעיתונות האופנה לאונליין היוותה סמן לצמיחת פלטפורמות מקוונות ולשילוב בין תוכן למסחר. כרגע נמצאת באוויר מהדורת יום חמישי האחרון, 14 במרץ, הכוללת כ- 30 עמודים.

עמוד האינדקס הפותח מגלה מה במגזין השבוע. יש תכנים מרתקים המוגדשים בפורמט מצגת נוח וידידותי תחת שורה של מדורים קבועים.

המדור הפותח הקבוע, "הרשימה - The List", מציע "רשימת השראות". בין היתר - טרנד חם (הפעם זה חצאיות מידי); רשימת קריאה מומלצת של ספרים חדשים (הפעם כולם מאת נשים); אייקון אופנה שיש להכיר ולזכור (רומי שניידר); פוקוס על מותג על (ג'יאמבטיסטה ואלי); פריט הצהרתי (ארנק קלאץ' רבוע שקוף ומשובץ ניטים מוזהבים של ולנטינו); טיפ יופי (תסרוקת ה"לחמנייה" הפרועה); חובה לבוא ('גרייס בלגרביה'); ואפילו מועדון ספא ובריאות לנשים בלבד בלונדון אשר נפתח בינואר האחרון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדור "הרשימה" ממליץ על פריטי השראה, כולל רשימת קריאה ואייקון האופנה רומי שניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומת זאת, המדור "סיפור השער - Cover Story" מציע הפעם ראיון עם השחקנית והדוגמנית ליברטי רוס, המלווה בצילומים אופנה מקוריים ויפים של לורי בארטלי. מי ששמה עלה לכותרות לאחרונה כרעייתו הנבגדת של במאי "שלגייה והצייד" רופרט סנדרס אשר ניהל רומן עם קריסטן סטיוארט, מדברת על הסטייל האישי שלה, זיכרון האופנה הראשון שלה, מה היא מתכננת לקנות מקולקציות הקיץ הקרוב, רכישת היופי האחרונה שלה ועוד. בכל אחת מן התמונת ניתן להצביע על פריט כלשהו ולקבל קישור Get The Look לקנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב'סיפור השער' ראיון עם הדוגמנית-שחקנית הנבגדת ליברטי רוס שהתגרשה לאחרונה מבעלה עקב רומן שניהל עם קריסטן סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המדור "מהמסלול לחיים האמיתיים - Runway to Real Life", מראה כיצד לתרגם טרנדים ממסלולי תצוגות האופנה בחיי היומיום. הפעם, סרטון בן שלוש דקות בהגשת סטייליסטית הווידאו קים הרסוב (Kim Hersov) המציעה דרכים ללבוש ולאבזר ראפלס (גלי בד), טרנד מפתח בקולקציות קיץ 2013. הרסוב גם מדגימה בעצמה ועל הגזרה המושלמת שלה את האופציות, כולל תמונות "סטייל רימיקס" - הצעות סטיילינג למשרד ולערב מבוססות הטרנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדור "מהמסלול לחיים האמיתיים" מלמד כיצד לתרגם טרנדים מן המסלול בחיי היומיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויש גם סטייל וחשיבה מחודשת תחת התגית "Style Rethink" - בחינה מחודשת של סטייל מוכר. הפעם, מראה הליידי שנראה ברבים ממסלולי העונה באמצעות שימוש רב בתחרה, ראפלס, שיפון וגווני פסטל. הדגמת הנקודה מוגשת בגיליון הנוכחי עם הסטייל של השחקנית דיאן קרוגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדור "סטייל וחשיבה מחודשת" בוחן מחדש סטייל מוכר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגמת הטרנד באמצעות השחקנית דיאן קרוגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת התגית "הראיון - The Interview", מוצע הפעם ראיון עם כתבת החוץ של רשת CNN ארווה דמון (Arwa Damon), שמדברת על עבודתה ועל אופנת פונקציונלית רבת שימושים, הסטייל שלה, מה היא לוקחת לנסיעות, קניות אופנה במדינות ערב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראיון שבועי, והפעם עם כתבת החוץ של CNN/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם תחום הטיפוח לא מוזנח, במיוחד לאור כוונותיו של האתר להיכנס לממכר קוסמטיקה בקרוב מאוד. מדור "יופי - Beauty", מארח השבוע את וונדי ראוו, המאפרת האישית של הדוגמניות קארה דלווין ואניה רוביק, המעניקה טיפים בנושאי איפור, עור ושיער למראה ותחושת "אחר טיפול בסלון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדור יופי שבועי המארח הפעם את המאפרת של אניה רוביק וקארה דלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין "דה אדיט - The Edit" של אתר נט-א-פורטה - Net-a-Porter

שם: Net-a-Porter The Edit

כתובת: http://www.net-a-porter.com/magazine/186/contents

מה בפנים: מגזין אופנה שבועי המבוסס על אופנה ואקססוריז יוקרתיים המציע ראיונות, סקירת טרנדים, רשימות השראה, בחינת סטייל ידועניות, קישורי קניות וכתבות יופי.

פיצ'רים מיוחדים: פורמט מצגת נוח, גראפי וידידותי.

למה כדאי לחזור לכאן: כי המגזין שבועי, עדכני, מוגש באופן נעים לעין ולקריאה ומרתק למדי.

עוד מרחבי הרשת של וואלה! אופנה:

האנציקלופדיה של ווג
הבלוג שדואג שלא תפספסו את השער ההורס האחרון
איך להתלבש כמו אנסטיה סטיל מ- 50 גוונים של אפור
הבלוגרית שתלמד אתכם להיראות כמו אנג'לינה ג'ולי
החברים ההומואים שאתם חייבים לעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully