וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות נוספות: שמלות שעוברות מיום ללילה

הילית וולברג

27.3.2013 / 20:54

אפשר לנצל את האביב כדי לקנות שמלות טרנדיות שלא ישרדו יותר מעונה, ואפשר להשקיע בשמלות שעוברות בקלות מהיום ללילה. 5 אופציות ב-5 רמות מחיר שעובדות מסביב לשעון

חופש חג המועד הוא לא רק תירוץ ישן לרכוש שמלה חדשה, אלא גם הזדמנות לתבל את המלתחה באווירת אביב 2013, בין אם מדובר בגזרות מוגזמות, ראפלס, פאנלים שקופים, שמלת הקימונו הפופולרית, או כל טרנד אחר שהכתיבו בתי האופנה העונה. כמובן, ככל שמדובר בטרנד שצפוי להיות שיגעון חולף (הראפלס או הגזרות הרחבות), כך רצוי לרכוש בטווח המחיר הנמוך ביותר. מנגד, כדאי לזכור שאת דמי הפסח עדיף להשקיע השנה בשמלות הנצחיות, הרב פעמיות, או בקיצור - שמלות מעבר.

שמלת מעבר לא מתייחסת למזג האוויר שבחוץ אלא למעבר שבין היום ללילה. היא שמלה שתוכלו ללבוש לארוחה המשפחתית עם נעל שטוחה חגיגית ושיער מוקפד, לעבודה עם עקב חתלתול אופנתי וג'קט, או למסיבה סוערת עם מגפונים לוהטים ותכשיטים נכונים.

שמלת מעבר בטוחה היא כזאת שבעזרת שניים או שלושה אביזרים תצליח לקבל משמעות לגמרי אחרת. ככל שהיא יותר נקייה ומדויקת יותר בעיצוב שלה, כך קל יותר להתייחס אליה כאל דף חלק. ברכישת שמלת מעבר דמיינו בראש את האירועים הקרובים בלו"ז ואת האביזרים השונים שאפשר לצוות לה.

הנה 5 אופציות להתחלה מהירה בטווחי מחיר שונים -

עד 100: שמלה מטאלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה לגרום לשמלה מטאלית לעבוד במהלך היום אבל האופציה של "פרי פיפל" עובדת שעות נוספות. החיתוך הפשוט שלה והמרקם הקרפי מורידים את הטמפרטורה של המטאליות הצעקנית והצבע השוקולדי (במבצע של 70 אחוז הנחה ובמחיר מפתה) יכול לעבוד לאורך היום עם מגפיים ושרוכים, לארוחה המשפחתית עם שיער אסוף ומוקפד וללא תכשיטים ובלילה עם ג'קט מחויט ומגפונים.

שמלה מטאלית של פרי פיפל, שופבופ, 100 שקלים

עד 200: שמלה לבנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפאנלים השקופים הפציעו בתצוגות קיץ 2013, ולא תמיד בצורה החכמה ביותר (ע"ע ג'ניפר לורנס בטקס פרסי הסאג ומריון קוטיארד באוסקר בשמלות דיור בעייתיות). נאסטי גאל לעומת זאת עושים את זה פשוט עם חיתוך סטרפלס מלפנים, חיתוך T בגב ושרוולים ארוכים שקופים. סנדלים מטאליים עדינים יהפכו אותה ראויה לארוחה משפחתית, בעוד שז'קט בהיר ותיק חום ייקחו אותה אל היומיום ועקבים בצבע נועז עם קלאצ' בוהק ישלחו אותה לרקוד כל הלילה.

שמלה חצי שקופה, נאסטי גאל, 182 שקלים

עד 300: שמלה בשחור לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקרוא לשחור-לבן השאנלי הנצחי "טרנד" קצת חוטא למהותו, אבל השנה לא רק לקרל לאגרפלד מותר וכך השחור-לבן - בפסים, בהדפסים, בפרחים ובכל דוגמא שהיא - הוא אכן טרנד לוהט. אבל מעבר לכך, מדובר באלמנט שהולם שמלות מעבר בעיקר בזכות הנייטרליות שבגוונים. השמלה של מוטל מושלמת גם בזכות האופן בו מונח ההדפס (בהיר למעלה כהה למטה ובצורה שיוצרת אשליה מחמיאה לגזרה) וגם בזכות גזרת הסיקסטיז הנקייה שלה. גרביונים או טייץ יסוו את האורך הקצרצר שלה, וביומיום עניין האורך נפתר עם נעליים שטוחות או אפילו כגופיה הדחוסה בתוך חצאית צבעונית. בלילה, מכל מקום, שחררו רסן.

שמלה בשחור-לבן של מוטל, אסוס, 228 שקלים

עד 400: השמלה הקטנה השחורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמלה הקלאסית יכולה גם היא לעשות את המעבר מיום ללילה, בייחוד הגרסה הזאת של אקווה. המבנה שלה אמנם נוקשה ומחוכי, אבל מרוכך בזכות התחרה ורצועות הספגטי. במהלך היום אפשר לרכך את המראה עוד יותר עם קרדיגן וורדרד ונעלי בובה, למראה רומנטי אפלולי שיעבוד גם במהלך הארוחה. בערב, הקרדיגן יורד והעור נחשף והאבזור יכול להיות מינימלי נוכח היופי שבפשטות השמלה.

שמלת תחרה שחורה של אקווה, בלומינגדיילס, 396 שקלים

ללא גבולות: שמלה אביבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר ללכת על שמלת האביב גם מבלי ליפול במיידית לקלישאה הפרחונית. BCBG מקס עזריה מציגים שמלת חולצה רכה ונושמת עם ראפלס ממותנים בשרוולים וצווארון מנדריני - שני טרנדים חמים לאביב 2013. ההדפס המופשט וצבע האפרסק הרך שמלווה את השחור מעניקים תחושה רעננה וחגיגית. כדי להפוך את השמלה ליומיומית פחות אפשר להגזים עם אקססוריז בשחור כמו מגפונים, חגורה מדגישת מותניים ותיק שחור מבריק, או ללכת על הגרסה הרכה עם עקבים בצבע בהיר ותכשיטים זהובים.

שמלה אביבית של BCBGMAXAZRIA, שופבופ, 943 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully