וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצועה שמשנה הכל

הילית וולברג

6.5.2013 / 14:15

העובדה שסנדלים עם חגורת קרסול נראים בכל פינה הקיץ היא בשורה שמקלה על כולם, פשוט צריך לדעת איך להתאים בין הרצועה לרגל. 5 אופציות אינטרנטיות שעושות סדר בתופעה

האמנות העתיקה של צעידה על עקבים קלה יותר בחורף, כשהנעליים סגורות והרגל מאובטחת במקום. בסנדלים לעומת זאת, או בנעלי סירה קיציות על עקב, הסיפור קצת יותר מורכב. לכן רצועת הקרסול, אחד מהטרנדים החמים לקיץ הנוכחי בגזרת הנעליים, היא טרנד מבורך שמקל משמעותית על ההליכה ומעניק תמיכה נוספת להליכה המיוזעת הקייצית.

בניגוד לטרנדים אחרים שאינם לכולם, רצועת הקרסול מתאימה לכל סוגי הקרסוליים שיש, בתנאי שבוחרים אותה בהתאם למבנה הרגל. בעלות הקרסוליים העדינים מוטב שייבחרו ברצועות הדקיקות יותר, שיתאימו לפרופורציות העדינות של הרגל. מנגד, בעלות הקרסוליים העבים יותר צריכות לבחור ברצועות העבות, שייגרמו לקרסוליים שלהן להיראות דקיקים מהרגיל.

כך או כך, רצועת הקרסול היא פרט קטן שמשנה את כל הנעל ומעניק לה תוספת סקסית במיוחד. בין אם בוחרים בנעל עקב או בנעל שטוחה, תשומת הלב מכוונת לרצועה שיושבת על המקום הכי צר ברגל ועל כן מייצרת אשליה של רגל ארוכה יותר. מה גם שתוספת התמיכה בקרסול מאפשרת להוסיף כמה סנטימטרים של גובה ולבחור בעקב נחמד. הנה 6 אופציות להתחלה -

עד 100: סנדלי פלפורמה בשחור-לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוראבר 21 יצאו בקולקציית נעליים מגוונת מאוד על טהרת רצועת הקרסול. אחת האופציות היא הפלטפורמה המרמה, זו שמוסווית בהדפס המשבצות בשחור לבן וממתנת את השיפוע של הרגל מבלי לאבד גובה. ההדפס שימושי לקיץ הנוכחי בו כולם לובשים שחור-לבן ויעבוד גם בעונות הבאות.

סנדלי פלטפורמה משובצים, פוראבר 21, 100 שקלים.

עד 200: עקבי קינמון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עקבי היומיום שמציעים במוד קלות' באים בגבוה המושלם לצעידה נוחה ובחיתוך שמאפשר לגרוב גם גרביונים כשהקיץ ייגמר והסתיו יפציע, כך שהם מהווים השקעה לטווח ארוך. הגוון הקינמוני שלהן מתאים לכל גוון קייצי בוהק והן זמינות בצבעים נוספים, אך במחיר יקר יותר.

עקבי קינמון, מוד קלות', 180 שקלים.

עד 300: סנדלים שטוחים מעוטרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין מניעה לעטות את רצועת הקרסול גם כשהנעל שטוחה כדי שיהיה אפילו יותר נוח. אופיס מציעה גרסה יומיומית אלגנטית לסנדלי הרצועה עם עיטור זהב, גם הוא חלק מרשימת הטרנדים לקיץ, וסוליה מצופה בזמש שאינו מחליק. זמין בשחור ובאדום.

סנדלים שטוחות מעוטרות, אופיס, 252 שקלים.

עד 400: נעלי פאמפס מקושטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעליים מקושטות באבני חן הן עוד טרנד ברשימה שתוכלו למחוק אם תבחרו באלו האלגנטיות של סטיבן, ליין הנעליים הבוגר יותר של סטיב מאדן. השילוב של האבנים על הרקע המטאלי נותן לנעליים מראה רטוב ומבריק והעובדה שהן סגורות הופך אותן לשימושיות יותר גם בעונות הסתיו והחורף.

פאמפס מקושטות של סטיבן ביי סטיב מאדן, שופבופ, 368 שקלים.

ללא גבולות: סנדלי רצועת ניאון של מיסון מרטין מרג'יאלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז שנעליים בצבע ניוד יצאו מכל החורים, השילוב שלהן עם צבע נדמה כרענון מבורך של טרנד שחוק. ביחד עם הוודג' הנוח, מיסון מרטין מרג'יאלה לא מאכזבים (כמעט אף פעם) ומציגים סנדלים שיקיים ונוחים בו זמנית, שעושים חשק לשמש ומשקה קל.

סנדלי רצועת ניאון של מייסון מרטן מרג'יאלה, בארניז ניו יורק, 1,764 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully