וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי טיגון ואפייה: מייבש אחד ו-4 מחליקים ביתיים

26.5.2013 / 8:27

רוצים שיער חלק ורוצים לטפל בו בבית? 5 מכשירים חדשים מבקשים להעניק את המראה המבוקש ומבלי להרוס את השיער יותר מדי. האם זה באמת עובד, ומה צריך לדעת לפני שמתחילים?

אופנות שיער באו והלכו במהלך השנים, אך הכמיהה לשיער חלק קטיפתי נשארה תמיד, במיוחד במזרח התיכון מוכה הלחות. בימים של אירועים, מייבשי שיער רועמים בסלונים ברחבי הארץ וממלאים את האוויר באדי קונדישינרים. חלק וישר, גלי, גלי רך, גלי בקצוות, סתור כאילו טבעי, מנופח במקומות הנכונים - את הכל ייעשו לכם. רק צריך לקבוע תור יפה ולשלם.

מצד שני, יש אופציה זולה פי כמה - לטפל בשיער בבית. הבעיה - זה לא תמיד הכי קל. עם זאת, תחום המכשירים הביתיים התפתח מאוד אפשר בהחלט לומר שניתן למצוא בשוק כמה יעילים ומתקדמים. לכאורה, מדובר במוצרים הדומים זה לזה, אך המשתמש המנוסה יידע מה רצוי לו.

אך לפני שמדברים על הדגמים החדשים בשוק - כללי אצבע למחליקים ולמייבשים הביתיים:

-גזרו קצצות יבשים/מפוצלים בעת הצורך לפני הטיפול.
-הסתפרו יותר מפעמיים בשנה, רצוי שלוש או ארבע פעמים.
-השקיעו במחליק איכותי מתכוונן (לא כזה עם auto setting) בעל מספר דרגות חום, כיסוי בידוד קרמי וכיבוי אוטומטי.
-התאימו את דרגת החום לשיערכם: לשיער דק או כזה שעבר טיפול כימי - פחות מ-300 מעלות; שיער רגיל - 300 עד 380 מעלות; שיער עבה ומתולתל - 350 עד 380 מעלות.
-התחילו בחום נמוך והעלו אותו בהדרגה אם יש צורך.
-השתמשו בקונדישינר לקצוות ומעט או בכלל לא לשורשים.
-השתמשו במסכת שיער מקצועית פעם בחודש (למרות המומלץ בסלונים להשתמש פעם עד פעמיים בשבוע) ובסרום סיליקון לקצוות השיער.
-אל תחליקו (עם מחליק או פן מייבש) על בסיס קבוע. תנו לשיער מנוחה, אמצו את המראה הטבעי שלו ואהבו אותו. הוא יאהב אתכם בחזרה.

מייבש שיער בייביליס פרו קארוסו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוגל לייבש ולהחליק שיער בנוסח שלי יחימוביץ, אבל בעל תקע שלא נכנס ולא יוצא בקלות לשום שקע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבטחת המוצר במקרה של מייבש השיער החדש של בייביליס פרו "קארוסו 2,400 ואט" היא כלשעצמה חזון ורוד העשוי לגרום לכל מכורי הפן המקומיים לשלוף מייד את הארנקים ולא להניד עפעף למרות עלות של כמעט 600 שקלים - משקל של 450 גרם בלבד, עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה, שלוש מהירויות עבודה, גוף מבודד חום, מספר דרגות חום, טכנולוגיית מניעת ויברציות, בידוד אקוסטי והזרמת אויר במהירות 128 קמ"ש. בקיצור, עידן הסילון של הפנים כבר כאן.

אבל האמת היא, שחלק מהפונקציות לא נחוצות. עם זאת, אלו שכן נחוצות, כמו משקל קל (למניעת עייפות לאחר חצי פן), אחיזה נוחה (למניעת סיבוכי זרועות אורתופדיים בקרב המשתמש המתמיד) ובידוד מחום (למניעת מכות חום מהממות ישר לפרצוף), בהחלט הופכות את המייבש למומלץ ונוח לשימוש. במיוחד תורמת לשימוש נוח הקלות התקדימית של המכשיר.

משימוש ביתי של מספר פעמים על שיער ארוך, יבש למחצה ודי חלק, ניתן בהחלט לומר שמדובר במכשיר מומלץ שעושה את העבודה וייעשה אותה טוב גם במקרים של שיער ים תיכוני עבה ומתולתל פרא. הייבוש מהיר וזרימת האוויר החם מדוייקת הודות למכסה ייבוש עם פתח צר. 5 דקות ואתם שלי יחמוביץ לאחר פן סלון בוהק ולקראת עימות טלוויזיוני. בעיה אחת - בעל תקע פינים עבים שלא נכנס ולא יוצא משום שקע בקלות ודורש מאבק רציני בכל שימוש. ייתכן ויהיה צורך במתאם רחב חריצים מעוגלים שיימנע צורך של קרב מגע בכל חיבור והוצאה מהחשמל.

מייבש שיער 2400W בייבי ליס פרו קארוסו: 590 שקלים. להשיג במספרות נבחרות ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה קרובה: 03-5172507.

מחליק קראטין תראפי פרו של רמינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישחרר חלקיקי קראטין במשך 5 שנים. מחליק שיער רמינגטון קראטין תראפי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אגם רודברג בקמפיין מכשירי החלקה וסלסול של רמינגטון, 2013. דביר כחלון
חלק ובוהק. בשימוש נכון, סיכוי מסוים שהשיער שלכם ייראה כך. אגם רודברג מדגימה שיער אירופאי מן החלומות שלכם/דביר כחלון

מחליק "קראטין תראפי פרו (Keratin Therapy Pro)" של רמינגטון מציע חידוש מעניין - קונדישינר קראטין המשמש כרכיב הגנה ומשתחרר מן הציפויים הקרמיים של המכשיר תוך כדי שימוש.

הקראטין, חומר משקם לשיער יבש, משתחרר בצורה של חלקיקים בלתי נראים, אך הוא לא ישתחרר מן המכשיר לנצח. לא מדובר בקרן שפע של קראטין. אבל על פי הנמסר מהחברה, החומר עשוי להתשחרר בשימוש ממוצע עד לתקופה של כחמש שנים. חיישנים המזהים את דרגת הלחות של השיער, כך מובטח, יימנעו חימום יתר העלול להזיק לשיער. ללא ספק, מקדמי הגנה המבטלים בעיות מצפון המתלוות להחלקת שיער על בסיס קבוע. מי שרכש מיומנות יצליח גם לתלתל את השיער בנוסח שטיח אדום הוליוודי. אינספור סרטוני הדרכה ביו-טיוב מדגימים את השיטה.

הרשמים הראשונים בסך הכל טובים. העיצוב המעוגל של המכשיר בגוון השנהב האלגנטי מתגלה כנוח לשימוש ותוסף הקראטין מורגש, ביחס למחליקים נטולי כל תוספים. עם זאת, התוצאה אינה בדיוק קטיפתית ובוהקת נוסח שיערה של הפרזנטורית אגם רודברג, אבל בהחלט מספקת. למרות כל ההגנות, לאחר שימוש של כפעמיים בשבוע במשך חודש, מומלצים הפוגה למניעת שיער שברירי וטיפול במסיכה איכותית.

מחליק קראטין תראפי פרו (Keratin Therapy Pro) דגם s8590. מחיר: 499 שקלים (כולל נרתיק תואם מבודד חום). להשיג ברשתות ובחנויות החשמל הנבחרות ברחבי הארץ, מוקד שירות ארצי :1599-55-99-66.

מחליק השיין תראפי של רמינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחרר רכיבים מזעריים של שמן מרוקאי. מחליק שיער רמינגטון שיין תראפי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם מיומנות גבוהה, אפשר גם לתלתל. אגם רודברג מדגימה תלתול הוליוודי שהושג באמצעות מחליקי רמינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחליק ה"שיין תראפי (Shine Therapy)" של רמינגטון, בדומה למחליק הקראטין, משחרר שמן מרוקאי, או יותר מדויק, "נוסחה ייחודית של שמן מרוקאי המבוססת על סיליקונים מקצועיים". וואטאבר. הנקודה היא שהעסק הזה מרגיש טוב. לא שהשיער הופך להיות שיער אסייתי רך, אבל הוא בהחלט חלק ומבריק באופן הנראה לעין - לא הישג של מה בכך. אחוזי ההצלחה שמוסרת החברה - "86% יותר ברק, 88% שיער חלק ורך יותר, 94% שיער חלק ומשיי יותר", קצת מצחיקים. מעניין מה יהיה להם לומר אם תגידו שאחוז הברק שלכם היה 75% בלבד, אבל השורה התחתונה היא שמבין המחליקים המוצעים בשוק היום, השיין תראפי מומלץ בהחלט (אף יותר מתאומו מחליק הקראטין) על רקע טכנולוגיה מתקדמת ביותר.

מחליק שיין תראפי (Shine Therapy) דגם s8500. מחיר: 489 שקלים (כולל נרתיק כסוף מבודד חום). להשיג ברשתות ובחנויות החשמל הנבחרות ברחבי הארץ, מוקד שירות ארצי:1599-55-99-66

מחליק שיער קוריוליס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדוגם בנוסח בתי אופנת העל האיטלקיים ומוגבל בטמפרטורה באופן המותאם למשתמשים בלתי מנוסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחליק עם דיגום נמר או זברה נוסח בתי אופנת העל האיטלקיים הוא אקססורי העשוי לשדרג את עיצוב הפנים בחדר שינה ולהוסיף עניין לכל שולחן איפור עייף. אבל במקרה הזה, של מחליק עם משטח צר שעוביו אינו עולה על אינץ' אחד (2.54 סנטימטרים), רצוי שהמשתמשים יהיו בעלי שיער באורך קצר עד בינוני ושאינו עבה מדי. המחליק המעוצב הזה של קוריליוס בהחלט עושה את העבודה, אך העבודה מתארכת ומתמשכת במקרה של שיער ארוך. הגבלת הטמפרטורה למקסימום 210 מעלות טובה למי שחושש מגרימת נזק (הנגרם משימוש בטמפרטורת 400גבוהה), אך התהליך כולו עלול, גם מן האספקט הזה, להימשך יותר זמן (ביחס למחליקים עם אופציית התחממות עד מעל 400 מעלות). ציפוי קרמי עבה כפול (למעלה ולמטה) יוצר בידוד למניעת כוויות. בקיצור, מחליק קוריליוס מעניק שימוש בטוח לבלתי מנוסים אשר בדרך כלל אינם נוטים למהר לשום מקום.

מחליק שיער קוריוליס מדוגם: 419.99 שקלים. להשיג בסניפים נבחרים של המשביר לצרכן

מחליק מיני קוריוליס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לניג'סיות קטנות-גדולות, לנסיעות ולהחלקה חלקית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש בבית ילדה קטנה, או יותר נכון ניג'ס גדולה שרוצה שיער כמו של גדולים, אבל בעיקר רוצה לחקות את פוזת המול המראה עם מחליק קרמי? זה המחליק בשבילה. קומפקטי, חמוד ובמשקל נוצה, זה בדיוק מה שהיא צריכה. טמפרטורת מקסימום של 210 מעלות במקרה הזה היא פיצ'ר בטיחותי מושלם לקטנטנות. למען האמת, גם לגדולות בלתי מנוסות עם ידיים עקומות שבנקודה כזאת או אחרת שרפו את הפרצוף. כמו כן, מחליק הבייבי הזה עשוי להתאים לעוד שתי סיטואציות נפוצות: כשרוצים החלקה חלקית של איזור מסויים בשיער ולנסיעות כשלא רוצים לסחוב את אחיו המגודל.

מחליק מיני קוריוליס: 199.99 שקלים. ניתן להשיג באפור כסוף, שחור, ורןד פוקסיה ואדום מנומר בסניפים נבחרים של המשביר לצרכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully