וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספלאש וירטואלי: בגדי ים באינטרנט

הילית וולברג

20.5.2013 / 14:35

קניית בגדי ים לא חייבת להיות מסובכת, ואפשר לעשות אותה בקלות גם בחנויות מקוונות, כל עוד שומרים על כמה כללי יסוד. וגם - המלצה על 6 דגמים מקוריים ב-6 רמות מחיר

ישנן חוויות מכוננות שלנצח עשויות להותיר טראומה עזה בנפשה של כל אשה. כמו למשל, רכישת בגד ים. מליוני הגזרות והצורות לא מקלות בדרך כלל על החוויה הזאת, אבל אם עוקבים אחרי כמה כללים פשוטים, רכישת בגד הים לא חייבת לתסכל. להיפך, היא יכולה להצטמצם לכדי קנייה בקליק.

ראשית, חשוב לציין שכדי להתמחות ברכישת בגד ים אונליין צריך לקחת בחשבון את אפשרות ההחלפה ואף רכישת שני פריטים במידות שונות כדי ללמוד במדויק את המידה שלכן. דווקא בבגדי ים הפירוט באתרי הקניות הוא לרמת הסנטימטרים ולכן חשוב למדוד את הגוף בחזה, במותניים ובישבן, כדי לדייק ככל שניתן בהזמנה. אופציית הסינון באתרי אונליין מועילה אף היא בחיפוש דרך אינסוף הדגמים המוצעים למכירה, כשמראש אפשר להעלים מן העין את כל הגזרות הלא מחמיאות.

הטרנדים הנוכחיים לקיץ 2013 מועילים אף הם לכל גזרה וסוג. בעלות הקימורים למשל יכולות לחפש את בגדי הים באווירת הווינטג', נערות הפין-אפ ושנות ה-50 שמציגים בתי אופנה כמו פראדה ושאנל; אלו שמתהדרות בגזרת אגס (חלק עליון צר ואגן רחב) יכולות לתעל לטובתן את טרנד ההדפסים הגרפיים של אמיליו פוצ'י, עם הדפס מדגיש בחלק העליון, או ראפלס שמייצרים תמיד אשליה של נפח. מנגד, מי שנושאת עמה חזה גדול יותר יכולה ללכת על טרנד ה"דרייפינג" העוטף והתומך.

העובדה שהשנה חלקים לא תואמים של ביקיני מככבים ברשימת הטרנדים, מאפשרת לכל אחת לשחק עם היתרונות שלה. החלק שאליו תרצו למשוך תשומת לב יכול לבוא בצבעים והדפסים משוגעים והחלק שתרצו "להעלים" יכול להיות קולור בלוק בשחור-לבן או בצבע אחיד וסולידי. גם בעלות הרגליים הקצרות יכולות להשתמש בטריק הזה לטובתן, שכן הדפס בחלק העליון מושך את העיניים למעלה. וכמו תמיד, כדי להקל על הצעדים הראשונים, הנה 6 אופציות ב-6 טווחי מחיר -

עד 100: ההדפס הגרפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדפסי עץ דקל על רקע השקיעה זכורים לנו מהאייטיז וחוזרים בחינניות יתרה בבגד הים המונוקיני (גיטרה מקדימה, ביקיני מאחורה) של פוראבר 21. היופי בהדפס הוא גם בחלוקה הנכונה של הצבעים - מגדירה את החזה, מטשטשת את הבטן ומחלקת נכון את הגוף. צורת הגיטרה מקדימה מושלמת לבעלות הגזרה הנערית או האתלטית כי הוא מעניק אשליה של מותניים מעוגלים.

מונוקיני גרפי של פוראבר 21, 90 שקלים

עד 200: מיקס אנד דונט מאץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטרנד 'המעורבב', שדוגל בחוסר התאמה בין החלק העליון לתחתון, הוא הזדמנות לשחק ולהשתעשע עם בגד הים. כך למשל תחתון משקפי שמש צהבהב מתכתב עם עליון גרפי בעל רצועות חבל קשירה ימי (בשביל תוספת הבלבול המכוון).

תחתוני משקפיים, 72 שקלים, חזיית חוף אל חוף, 126 שקלים, מוד קלות' (ביחד: 198 שקלים).

עד 300: הווינטג'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדי הים של נערות הפין-אפ מלוח השנה האמריקאי בסיקסטיז עושים קאמבק לא רק יפה, אלא כזה שמהלל את הקימורים ומחזיר את הסקסי לאופנה. כל חנות אונליין מציעה שלל אופציות להתאמה ובאסוס תקבלו את הגרסה הפרחונית והנשית במיוחד, שעוטפת ומרימה בגאווה את הקימורים הנשיים.

חלק עליון, 134 שקלים, תחתונים, 98 שקלים, אסוס (ביחד: 232 שקלים).

עד 400: השחור-לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היות והטרנד השחור-לבן הוא מעבר לטרנד (הוא קלאסיקה), ושילוב ההדפסים הוא טרנד חזק לא פחות, הביקיני של וולקום לאורבן אאוטפיטרס הוא אפשרות נוספת לרכישה והוא מגיע גם עם האפשרות להסיר או להוסיף ריפוד פנימי בהתאם לגודל החזה.

חלק עליון: 173 שקלים, תחתונים: 137 שקלים, אורבן אאוטפיטרס (ביחד: 310 שקלים)

עד 500: האלה היוונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרייפינג (מלשון וילון באנגלית) היא טכניקה של תפירה שאם מבוצעת היטב יוצרת תחושה שהבד עוטף את הגוף כרבידה וכאילו נתפר עליו. בגד הים השלם של לה בלנקה נותן את אותה תחושה והכיווצים שבו יוצרים צורה מוגדרת לחזה ואשליה של מותניים צרים. החזיה מובנית בתוך בגד הים מסייעים לתמיכה, והקשירה האחורית היא אבטחה נוספת שמייצרת על הדרך חור הצצה שובב בגב.

בגד ים דרייפינג עם קשירה אחורית, בלומינגדיילס, 482 שקלים

ללא גבולות: הקלאסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביקני השחור הקלאסי הוא בגד ים נצחי, שמעל הכל נוח בו. מליסה אודבש מפורסמת בעיצובי בגדי הים שלה, שזכו להיקרא במגזין ווג "הפרארי של בגדי הים". הפשטות של הביקיני השחור שלה ביחד עם התוספת המינימליסטית של הקישוט הזהוב בקדמת החזייה מדברים בעד עצמם.

ביקיני שחור של מליסה אודבש, farfetch, מחיר: 983 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully