וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: תחת מסכה לבנה

שירלי אכסלרוד

23.5.2013 / 11:33

מה כבר ביקש מדור קוסמטיקה קלה? הגנה מפני שמש שלא תותיר אחריה רפש לבן, פנים שמנוניות ונקובוביות פעורות. איזה תכשיר חדש ממלא אחר הבקשות בהצטיינות ואיזה דווקא ממש לא?

קרם ההגנה של המותג הניו יורקי החדש בארץ Kiehl's נמצא כנטול שומנין, קשקושין ובולשיטין: ללא ריח, קליל ואוורירי, לא משאיר אחריו פני חביתה מבהיקות ועובד יופי עם מייקאפ. לגבי ההבטחה להגן על העור מפני הזדקנות מוקדמת, נחזור עם עדכונים עוד עשור ככה.

קילס, Ultra Light Daily UV Defense. מחיר: 188 שקלים ל-60 מ"ל

עוד הגנה מפני שמש: שמנים עם מקדם הגנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קילס, Ultra Light Daily UV Defense. מחיר: 188 שקלים ל-60 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו לא רק קרם, זוהי תרפיה פסיכולוגית. ההפתעה הנעימה של העונה היא הדמי-מייקאפ של חווה זינגבוים עם SPF50, שהצליח לפייס את טראומות הילדות הלבנבנה של הנסיינית א', שהיתה מעבירה את הקיץ מתחילתו ועד סופו כשהיא מגירה זיעה מתחת לשכבה עבה של קרם הגנה לבן, משחתי ודביק, ובאותה הזדמנות סופחת אליה חולות נודדים ואצות.

למרות ההגנה הגבוהה, הקרם הצבוע קלות הוכתר כסופר מוצלח בזכות המרקם הענוג, המריחה הקטיפתית, הלחות שמגיעה בדיוק במידה הנכונה ופיניש אחיד, בריא ומאוזן, כאילו קמתן עכשיו משנת צהריים. אם אין לכן עור יבש במיוחד או צרות יוצאות דופן להסתיר, אפשר לדלג גם על הלחות וגם על המייק אפ, ולהסתפק רק בקרם הזה, והרי אין דבר שהמדור אוהב יותר מלדלג.

חווה זינגבוים, SUN PERFECT DEFENSE SPF 50 . מחיר 275 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות מורשות www.havazingboim.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חווה זינגבוים, SUN PERFECT DEFENSE SPF 50 . מחיר 275 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לספריי החדש של ניוואה אפשר לפרגן ולומר שהוא הצליח להיגמל משתיים מהתכונות המטרידות ביותר של מוצרים עם הגנה גבוהה: מסכה לבנה ומרקם מרגיז. הוא קליל, שקוף, נמרח בכיף ובעל ניחוח משמח של קיץ וכיף חיים. רק מה, הישמרו לנפשותיכם: אחרי התזה יסודית על כל הגוף, גילה הנסיין נ' שהרצפה סביבו הפכה למשטח החלקה מרהיב.

ניוואה, 50SPF PRTOTECT & REFRESH.
מחיר: 100 שקלים ל-200 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוואה, 50SPF PRTOTECT & REFRESH. מחיר: 100 שקלים ל-200 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

היפואלרגי, נטול צבע, נטול ריח, וללא מרכיבים פרו-חצ'קוניים – תחליב ההגנה של ביודרמה עורר ציפיות גדולות אצל הנסיינית רגישת העור והנפש ע'. ההגנה מהשמש האכזרית היתה מושלמת, אלא שאי אפשר היה להתעלם מהסימנים הלבנים שהשאיר התחליב פה ושם, גם אחרי מריחה קמצנית. סוגיה מצערת נוספת: יחסים מעורערים עם עולם המייקאפ. ע' ניסתה מייקאפ אחד, ניסתה אחר ואפילו שלישי – איכשהו אף אחד מהם לא יצר קומבינציה מוצלחת עם התחליב, והמפגש הסתיים בדבלולי קרם בשולי הפנים.

ביודרמה, Photoderm Max SPF50+ Sun Milk, מחיר: 131 שקלים ל- 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביודרמה, Photoderm Max SPF50+ Sun Milk, מחיר: 131 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חילוקי דעות במשפחת המדור: שמנמנת העור טענה כי תכשיר ההגנה מסדרת האנג'ליקה של ל'אוקסיטן הוא בעל מרקם מושלם וקליל במיוחד, ובמידה מדוייקת של לחלוחית. מיובשת העור טענה כי הוא נוזלי מדי על גבול המימי, ולא הרגיש לה מספיק מזין. גם על הניחוח הדומיננטי יחסית של המוצר נרשמה היאבקות בבוץ. לסיכום: אם עמדתן בתור של העור השמנוני, אין בכן פחד מניחוח עז אם כי פרשי, והכיס שלכן עמוק, האנג'ליקה תעשה לכן גוד טיים.

ל'אוקסיטן, קרם פנים מגן SPF40 אנג'ליקה. 202 שקלים ל-30 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, קרם פנים מגן SPF40 אנג'ליקה. 202 שקלים ל-30 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מקדם הגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully