וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יבנשי נשאר במשפחה: קמפיין חורף 2013-14

27.5.2013 / 13:37

קמפיין החורף החדש של ז'יבנשי לא רק מדבר על ערכים של אהבה ומשפחה, אלא גם מראה אותם. בחזית - עורכת האופנה המיתולוגית קרין רויטפלד ובתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרין רויטפלד ובתה ג'וליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם מגזין דו-שנתי בפורמט חדשני בשם CR, המשלב הפקות אופנה וטקסטים בשתי שפות, ורזומה כעורכת המיתולוגית של ווג פריז, קרין רויטפלד היא אחת הסמכויות העליונות לאופנה בעשור האחרון. לא פלא, שהיא גם אחת הנשים המחוזרות מקצועית בתחום. לראייה, בקמפיין חורף 2013-14 של בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי רויטפלד משמשת בתפקיד כפול – מאחורי המצלמה ומלפניה. מצד אחד, היא זו שסגננה את המודעות העונתיות, שצילם צמד צלמי האופנה מרט ומרכוס; מצד שני, היא גם מופיעה באחת מהן, לצד לא אחרת מבתה, ג'וליה רוסטיין-רויטפלד.

זהו המשך ישיר לקמפיין הקיץ של ז'יבנשי, שהתאפיין באותו הסגנון. על פי ההודעה לתקשורת שיצאה מטעם המנהל האמנותי של ז'יבנשי, ריקרדו טישי, הצילומים בשחור לבן לעונה הבאה נועדו כדי "לתת קרדיט לאנשים שנאמנים מאוד לסגנון שלי". באשר לאווירה המעט אקזוטית האופפת את הסט הוא ציין - "הפעם ישנה אווירה צוענית, משום שזו ההשראה לקולקציה כולה".

מלבד האם וביתה, דמויות נוספות לוקחות חלק בצילומים, אותן מכנה טישי "המשפחה שלי". בין היתר, דליאנה ארקיון והשחקנית אמנדה סייפריד .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully