וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פורבס: 10 הדוגמניות המרוויחות בישראל

גלית עדות, פורבס

5.6.2013 / 16:34

בר רפאלי הכפילה את הכנסותיה ל-9 מיליון שקל בשנה, והשאירה את המתחרות הרחק מאחור. כמה כסף הכניסה גל גדות מההשתתפות ב"מהיר ועצבני" ומי זינקה למקום השלישי?

בר רפאלי היא הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, והכניסה בשנה האחרונה 9 מיליון שקל - כך עולה מדירוג 10 הדוגמניות המרוויחות ביותר של מגזין פורבס ישראל. הכנסותיה של רפאלי בשנה האחרונה היו גדולות פי 4 מאלה של הבאות אחריה ברשימה.

לאתר פורבס ישראל

דירוג פורבס התחשב בהכנסות הדוגמניות עד סוף מאי 2013, אך אם מחשיבים גם את סכום הכסף שהנחיית הגרסה הישראלית של אקס פקטור תכניס לכיסה, הכנסותיה של רפאלי מינואר 2012 ועד היום יעמדו על קרוב ל-10 מיליון שקל, פי שניים מאשר בדירוג הקודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני מדורגת גל גדות, אשר הכניסה בשנה האחרונה 2.4 מיליון שקל. בחודש שעבר יצא לאקרנים הסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני", בהשתתפותה של גדות. לפי ההערכות, התענוג הכניס לכיסה סכום נאה של כ-800 אלף שקל.

זינוק מרשים ביחס לשנה שעברה עשתה אסתי גינצבורג, אשר קפצה מן המקום ה-6 אל ה-3, כשהכנסותיה מזנקות מ-630 אלף שקל בדירוג הקודם ל-2.3 מיליון שקל בשנה האחרונה. בראיון לפורבס אומרת גינצבורג כי "ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי". אחריה ברשימה נמצאת לירז דרור, שהכניסה בשנה האחרונה 2.2 מיליון שקל, בעיקר הודות לעבודות מחוץ לישראל.

הסיפור המלא יפורסם באתר פורבס ובעיתון סופהשבוע ביום שישי הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully