וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: קיץ על החוף

שירלי אכסלרוד

6.6.2013 / 12:04

מדור קוסמטיקה קלה פוצח ברשימת 'הדברים שצריך לעשות בקיץ' ומגלה מסכת פנים מופלאה, תכשיר לשיזוף עצמי מופלא קצת פחות ומניקור במחירי ריצפה

ליטר שמן זך, עשן אגזוזים ופיח עירוני - עם הנץ ימי החום הראשונים, משתכנים כל אלה ואף הרבה יותר בנקבוביות פניה הפעורות של הנסיינית א'. דקה לפני שטבלה את עצמה במנקה תנורים, התמרחה א' במסכה המטהרת של דקלאור, שמבטיחה אפקט ניקיון מיידי לעור מעורב ושומני: "זה בעצם סבון גרגירים במרקם סמיך במיוחד. השארתי 10 דקות על הפנים, עיסיתי בתנועות מעגליות בשם היסודיות ושטפתי. התוצאה מרהיבה: תחושת ניקיון ממכרת, מינוס ג'יפה, מינוס חספוס ופצעונים, מינוס עור אדום או מיובש. יקר אך שווה ביותר".

דקלאור, מסכה מסדרת AROMA PURETE, מחיר: 244 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקלאור, מסכה מסדרת AROMA PURETE, מחיר: 244 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שילוב בין ריב חתולות עם המורטת השכונתית לבין כוויות דרגה 3 משעווה לשימוש עצמי, הביאו את הנסיינית ל' לנסות את סכין הגילוח החדש לנשים של ג'ילט, בקו פרודוקציה משותפת עם OLAY, מותג הקוסמטיקה העממי והמשובח שמשום מה לא נמכר בארץ.

"הסכין מתגאה בחמישה להבים, שמונחים בין שני פסי ענק של לחות משני הצדדים – תרומתה של OLAY, בניחוח קוקוס מלאכותי אך נחמד, כשכל הקונסטרוקציה הזאת נראית קצת כמו וגינה על מקל. לפחות ב-10 השימושים הראשונים, הפסים האלה ממש מורידים על העור חומר מרכך, לעיתים במרקם רירי מוזר, אך אפקטיבי ביותר – גם גילוחי חירום עצבניים ומהירים במיוחד, הסתיימו באפס נזקים. בונוס נוסף – הסכין מגיע עם מתקן קטן שנדבק לקיר, ובאופן פלאי נשאר צמוד אליו גם אחרי אין ספור מקלחות".

סכין גילוח Venus & Olay עם מחסנית נוספת. 45 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכין גילוח Venus & Olay עם מחסנית נוספת. 45 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צלוליט הוא הפריזים של הירכיים. הראשון שימצא פתרון אמיתי לשניהם יקבל נובל, יעשה מכה ויזכה בתהילת נצח. עד שזה יקרה, נסתפק בתכשירים ש-"כמעט", כמו הג'ל החדש למיצוק של ל'אוקסיטן מסדרת השקד. על נפלאות מוצרי השקד של המותג האהוב התפייטנו לא מזמן. גם הג'ל הזה ניחן באותו ניחוח אלוהי ומרקם נעים בטירוף, מהסוג שאפשר ליהנות ממנו גם ביום חם במיוחד. בנוגע להבטחות להאט את הופעת תאי שומן חדשים על הטוסיק והירכיים, ולהחליק את העור: אחרי חודש של שימוש, הנסיינית ד' מוסרת ש"אל תרוצו לקנות ביקיני, אבל משהו שם מרגיש יותר חלק ואולי אולי קצת פחות רוטט. בלי אמונה לא נגיע רחוק, ושבכל מקרה, בתור קרם גוף קליל ומעולה לקיץ הוא עושה עבודה מצויינת".

ל'אוקסיטן, Almond beautiful shape ומברשת עיסוי. 199 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, Almond beautiful shape ומברשת עיסוי. 199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למדור יש בעתה עקרונית ממוצרים לשיזוף עצמי, מחשש לתוצאות הרסניות בגוונים כתום-עוגת גזר, ברונזה-אינדיאני ובורדו שלוק-צרפתים בחוף של נתניה. למשימת ההתאבדות גויסו שתי נסייניות אמיצות. אחת לבנה מעוורת והשנייה נוטה יותר לבז', ושתיהן ניסו את הג'ל של קלרינס שמבטיח שיזוף מהיר ונטול שומן לפנים וגם לגוף.

לא נלאה בסיפורים על מגבות שטונפו, ברכיים כתומות ופסים על כף הרגל, ונדלג ישר למסקנות: לבנבנות נהנות יותר, לפחות מהמשזף הזה. הגוון הסופי שהתקבל אצל הבהירה היה טבעי ועדין יותר, וזכה למחמאות. אצל הבז'ית כל העניין עבד פחות טוב; למרות ההבטחה לייבוש מהיר, אל תעשו תוכניות לשעתיים שאחרי המריחה. גם אחרי שעה, הרגליים הרגישו דביקות; הריח, אהמממ, ובכן – בואו נגיד שבבוקר שאחרי הוא מציק פחות; גם אם ישלמו לנו, לא נסכים למרוח אותו על הפנים (אבל אם זה יהיה ממש סכום גבוה, יש על מה לדבר).

קלרינס, ג'ל לשיזוף עצמי מהיר - 162 שקלים. להשיג בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, ג'ל לשיזוף עצמי מהיר - 162 שקלים. להשיג בסופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

השפתון עם השם החמוד בעולם התעורר משנת החורף שלו, ויצא ממאורתו בשלל גוונים חדשים, חמודים ועזים יותר. למי שטרם הכירה, הצ'אבי סטיק של קליניק הוא מין שפתון רב לחות, נימוח, שמנמן ועליז, שהשם "מפנק שפתיים" הולם אותו יותר, ועל הדרך גם צבעוני. כך כשאנחנו אומרים "עזים יותר" אנחנו מתכוונים ל-curviest caramel שהוא קצת יותר מניוד, ול-broadest berry שהוא קצת יותר מארטיק פטל.

קליניק, Chubby Stick intense, מחיר: 125 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, Chubby Stick intense, מחיר: 125 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי טחינה עד דק, שלא לומר מיצוי מקסימלי של הליין האנדרוגיני, עם נפילות פה ושם, מחזיר ק"ק עטרה ליושנה, עם מהדורת קיץ שמזכירה מאוד את המקור המיתולוגי משנות ה-90: לימוני, רענן, נקי, ושמח, בבקבוק חמוד במראה רטוב.

CK SUMMER, מחיר: 149 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
CK SUMMER, מחיר: 149 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרך להפוך לרשת ארומה של הציפורניים, פותחת יוליה סניף נוסף בתל אביב. הסניף החדש לא גדול, וגם לא מרווח במיוחד, אבל אווירת היעילות והווייב הרגוע שהיו במקום גם כששולחנות המני וכורסאות הפדי היו עמוסים עד אפס מקום, ינעמו למי שמעדיפה לפסוח על שיחות נפש עם המשייפת. כפיים לאירנה על עבודת מניקור מקצועית ויסודית, שהצליחה להפוך כפות ידיים של איכרה למלכותיות במיוחד.

במקביל נפתח באותו רחוב בית ספר שמכשיר תלמידים לעבוד בתעשייה. ברוח תקופת הצנע שבפתח, אפשר לחגוג בטיפולים מוזלים אצל התלמידים, לדוגמא: 15-25 שקלים למניקור. לא היינו מנסים את זה עם סטודנטים לרפואת שיניים, אבל עם ציפורניים זה יכול לעבוד לא רע.

רשת יוליה - ירמיהו 24, תל אביב; יוליה אקדמיה, ירמיהו 43, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשת יוליה - ירמיהו 24, תל אביב; יוליה אקדמיה, ירמיהו 43, תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully