וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה היל עוזבת את מלברי; בדרך ל-Coach?

יעל סלונים

10.6.2013 / 14:44

המעצבת שהפכה את מלברי למותג שכל פאשניסטה רוצה, עוזבת אחרי 6 שנים. האם פניה של אמה היל מופנות אל מותג התיקים האמריקאי Coach או שיהיה זה דווקא מרק ג'ייקובס?

הבוקר (שני) התפרסם בעיתונות האנגלית כי המעצבת אמה היל עוזבת את תפקיד המעצבת הראשית של מותג התיקים ומוצרי העור הבריטי מלברי. היל החלה את עבודתה בבית האופנה בשנת 2008 ותוך זמן קצר יחסית הפכה אותו למותג תיקים בעל שם עולמי, המזוהה עם אופנה עכשווית ועולם הזוהר. בין היתר, היא שידכה בין כוכבות לבין עיצובי המותג, כמו עם התיק מדגם "אלכסה", שנקשר בדוגמנית ובמגישת הטלוויזיה אלכסה צ'אנג, או התיק "דל ריי", שעוצב בהשראתה של הזמרת השנויה במחלוקת לנה דל ריי.

כתוצאה מהאסטרטגיה העיצובית, בתצוגות האופנה האחרונות שקיים המותג בשבוע האופנה בלונדון אפשר היה לראות בין האורחים את מישל וויליאמס, קייט מוס, קריסטיאן סטיואט, וכמובן גם את לנה דל ריי ואלכסה צ'אנג.

יומון האופנה WWD טוען כי העזיבה נובעת מחילוקי דעות עם ההנהלה הקשורים במהלכים יצירתיים ואופרטיביים הקשורים לניהול המותג, שנוסד ב- 1971 ואוחז כיום במספר רב של נקודות מכירה בכל רחבי בעולם.

זה המקום לציין כי הידיעה על עזיבתה של היל, מתקשרת לשמועות הגורסות שהיא מועמדת לרשת את תפקיד המעצבת הראשית של מותג התיקים האמריקאי Coach. ב-Coach מחפשים בשבועות האחרונים מחליף לריד קרקוף, המעצב הראשי, שהודיע לאחרונה על עזיבה לאחר 16 שנים בתפקיד, על מנת לחזק את המותג הנושא את שמו. קרקוף מיועד לעזוב ביוני 2014 אך ייתכן ויעזוב קודם לכן במידה וימצא מחליף מתאים.

עם זאת, היל היא לא השם היחידי שנקשר כיורש פוטנציאלי לקראקוף. הבוקר הצטרף אל קלחת השמועות גם שמו של המעצב הנחשב מרק ג'ייקובס, אשר מסיים את החוזה שלו השנה עם בית לואי ויטון. לשמועה זו נכון רגע זה לא ניתן כל אישור רשמי.

על פי מקורות בתעשיית האופנה נודע כי השאיפה היא למצוא מחליף בעל פרופיל גבוה בתחום האופנה. מועמדים נוספים ששמם עלה בהקשר זה הם ניקולה גסקייר (לשעבר מעצב בית האופנה בלנסיאגה), קלייר וויט קלר (מעצבת בית קלואה) והאמריקאי פיליפ לים (שזכה השבוע בפרס מעצב השנה מטעם מועצת האופנה האמריקאית).

מעצבת האופנה אמה היל, 2011. GettyImages
מעצבת האופנה אמה היל/GettyImages
לנה דל ריי בתצוגת אופנה של מלברי 2012. GettyImages
לנה דל ריי/GettyImages
אלכסה צ'אנג בתצוגת אופנה מלברי 2012. GettyImages
אלכסה צ'אנג בתצוגת מלברי, 2012/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully