וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מסקרות בעמידה איתנה

שירלי אכסלרוד

24.6.2013 / 7:36

מסקרות עמידות יכולות להיות הרבה יותר חשובות בבריכה ממציל. לקראת הקיץ, מדור קוסמטיקה קלה נאבק בשאלה הנצחית - איזו מהן תשבע אמונים, אבל לא תשאיר סימני טביעה?

מסקרות עמידות הנחילו לנסיינית נ' לא מעט אכזבות. לנ', שלא מוותרת על מסקרה גם בדרך לים, כבר יצא להתמודד עם שני צידי הסקאלה: כאלה שמבטיחות אבל נמרחות מיד או כאלה שהיו עמידות מדי, ונדבקו אליה לנצח, או לפחות ליומיים שהרגישו כך.

מסקרת היי אימפקט של קליניק, עם מברשת קטנה ומושלמת להפרדת ריסים, איפור הריסים התחתונים ויצירת מראה מעוגל, נמרחה יפה, באופן אחיד, ללא תחושת דבק וכבדות, והכי חשוב – שרדה טבילה בים, אם כי לא כזאת שכללה שחייה צורנית. נ' יצאה מהמים כפי שנכנסה – עגולת ריסים לתפארת. במקלחת שאחרי, המסקרה הוסרה באמצעות זרם מים בינוני וקרם גרגירים עדין להסרת איפור, ללא סימנים שחורים או גושים.

ובתוך כל שביעות הרצון הזאת, הרשו לנ' להתמרמר לרגע, בקטנה – אריזת המסקרה העמידה זהה לזאת של המסקרה הרגילה של קליניק, להוציא כיתוב לא בולט שנמחק לאחר שבועיים של אחסון בתיק האיפור. מה בנוגע לאריזה שונה, למניעת בלבול?

קליניק, HIGH IMPACT WATERPROOF, מחיר: 147 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, HIGH IMPACT WATERPROOF, מחיר: 147 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגשות מעורבים: מצד אחד, מדובר במסקרה מעולה, שעל אף מברשת הכדורים המשונה שלה, הצליחה לייצר לנסיינית המיומנת דקורציה נאה על הריסים: משיכה-שתיים הנפיקה מראה מעודן לבוקר, ועוד כמה משיכות סיפקו מראה שחור, חלקלק ודרמטי יותר, לשעות המיועדות לדרמה. מצד שני, כל הטוב הזה מגיע עם קצת גושים. אפשר להילחם בהם מבעוד מועד עם מברשת ריסים (וידוי: אנחנו לא באמת מכירים מישהי שמחזיקה בבית מברשת ריסים), ואם לא – קחו בחשבון שבמהלך היום אתן מסתכנות במראה של דביבון, שהוא חיה מאוד חמודה כלשעצמה.

עמידות: למעט מריחה קלה פה ושם, שרדה לא רע פעילות חדר כושר לחה ונמרצת. על דבר אחד אין וויכוח: המארז הלבן הבוהק נראה נאה במיוחד.

ז'יבנשי, NOIR COUTURE WATERPROOF, מחיר: 210 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי, NOIR COUTURE WATERPROOF, מחיר: 210 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר הכי משמעותי במסקרה של דיור הוא הצבע השחור. כמה שחור? תגיעו עד לסוף של השחור, ואז תמשיכו עוד קצת. ועוד. וממש עוד טיפה. כזה שחור. עשוי להיחשב פתייני בשעות הערב; עלול להפחיד ילדים בשעות הבוקר. המברשת סטנדרטית למדי ונוחה לשימוש גם לידיים לא מיומנות, בטוויסט מעניין הצבע העשיר לא מגיע עם גושים, והנסיינית מ' שהעמידה את המסקרה במבחן הרטיבות מספרת שהמסקרה לא נמרחה גם אחרי טבילה חפוזה בבריכה.

החיסרון: על שחור כל כך שחור צריך לשלם. מ' טוענת שמדובר בחצי-מסקרה, חצי איפור קבוע. כדי להסיר אותה היא ניסתה שלושה מסירי איפור שונים, ובדרך נפרדה לשלום מלא מעט ריסים.

דיור, Diorshow Black-out Waterproof, מחיר 176 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיור, Diorshow Black-out Waterproof, מחיר 176 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסקרה הלא נמרחת של בובי בראון בהחלט מקיימת את ההבטחה על האריזה: היא מסקרה, והיא לא נמרחת. הנסיינית ציינה לטובה את המברשת הנוחה שמאפשרת מריחה זריזה ללא אקרובטיקה. מצד שני, היא לא חוללה פלאים מיוחדים אצל בעלת ריסים קצרים ואפילו עשתה רושם של מעט יבשושית ומייבשת.

בובי בראון, NO SMUDGE, מחיר: 125 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובי בראון, NO SMUDGE, מחיר: 125 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג האיפור הגרמני היחסית נחבא אל הכלים מנדב את אחת המסקרות המוצלחות שנבדקו: מברשת הגומי המיוחדת הייתה נוחה מאוד לנסיינית שמעידה על עצמה כעקומה לגמרי בכל מה שקשור להנחת איפור ומסקרה בפרט, ובדרך כלל מסיימת את האקט עם המברשת בעין. החומר עצמו סידר לה ריסים מופרדים בעדינות ומונפים באלגנטיות מינוס גושים או יובש, אם כי לא הצטיין בנפח היסטרי, ושרד בהצלחה יום עבודה ארוך ולח במיוחד.

הדאון סייד: מארז בעיצוב משמים, ונגישות מוגבלת – אצל קוסמטיקאיות ומאפרות מורשות בלבד.

MALU WILZ , hours mascara 24, מחיר: 130 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MALU WILZ , hours mascara 24, מחיר: 130 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגירסה העמידה למסקרה שכבר זכתה כאן לשבחים, היא ללא ספק יפת המתמודדות, עם מקל הקסמים המנצנץ שלה.

כמו הגירסה הלא עמידה, גם זאת מצטיינת בגישה קלילה לחיים, לא מכבידה, מאריכה את הריסים ועמדה יפה בתנאי לחות קשים ובאימון מיוזע, אם כי שרדה קצת פחות יפה טבילה בבריכה – אמנם לא נמרחה באופן מביך, אבל הריסים התעייפו ונראו זקופים פחות. הנסיינית ח' מזהירה שהפורמולה רטובה במיוחד ושיש להניח לה להתייבש היטב לפני שמתעסקים בעיניים. ההיפנוז היא הזוכה הגדולה גם בתחרות "שאני אשפשף?" – ההסרה פשוטה וקלה, שני וישים של מסיר איפור עיניים סטנדרטי ונפטרתן ממנה עד הבוקר הבא.

לנקום, Hypnose star waterproof, מחיר: 186 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, Hypnose star waterproof, מחיר: 186 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully