וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטור בשורה הראשונה: מה לובשות האורחות?

12.7.2013 / 9:06

מה לובשים לשורה הראשונה של שבוע האופנה בפריז? לריהאנה, קריסטן סטיוארט, ג'ניפר לורנס ואחרות תשובה טובה . ובשורה התחתונה? לפעמים האורחים מסוגננים לא פחות מהדוגמניות

לא היה מחסור בידוענים שהגיעו לשבוע אופנת הקוטור בפריז שהסתיים בסוף השבוע האחרון. לתצוגות המבוקשות ביותר של עיר האורות הגיעו כוכבות הוליוודיות מהליגה הראשונה כמו ריהאנה, קריסטן סטיוארט, ג'ניפר לורנס; דוגמניות על כמו נטליה וודיאבונה, פטרה נמקובה; כוכבות מן הקולנוע המקומי כמו קתרין דנב וקרול בוקה; וכמובן - עיתונאי אופנה משפיעים כמו עורכת ווג איטליה פרנקה סוצאני והכתבת האגדית סוזי מנקס.

האורחים, לא פחות מדוגמניות המסלול, התלבשו בהתאם. כמובן לא שמלות קוטור, אחרי הכל לא מדובר באירוע שטיח אדום, אבל כן אופנה מעוררת השראה וסוחפת. במרבית המקרים, הם בחרו לפרגן לבית האופנה שהזמין אותם ודאג להם, כמובן, למקום של כבוד בשורה הראשונה. מקום שנראה מכל עבר כמאפשר צילום מוצלח. כי תמונה של ריהאנה המחוייכת המגיעה לתצוגה ולובשת שמלה בעיצוב בית האופנה המארח יקרה יותר מפז. אגב, מי שזכה השנה בכבוד היה בית אופנת העל הצרפתי שאנל.

למה דווקא לתצוגות האלו? רוב האורחים והאורחות המפורסמים באים לכאן מכל מיני סיבות - עסקיות, מקצועיות או אישיות; נוכחותה של זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס בתצוגת דיור הייתה צפויה לאור היותה פני בית האופנה. קתרין דנב כיבדה בנוכחותה את ז'אן פול גוטייה עקב ידידות ארוכת שנים. פרנקה סוזני, עורכת ווג איטליה, הגיעה לצורכי סיקור עיתונאי. למה קריסטן סטיוארט הייתה פה? אולי הסחת דעת לאחר הפרידה המתוקשרת מרוברט פטינסון. מכל מקום, הם תמיד נחשבים לקישוט השורה הראשונה בתצוגות שבוע האופנה ומשמחים את התקשורת והמעצבים המשוועים לתשומת לב.

ריהאנה בתצוגת שאנל

ריהאנה מפרגנת לשאנל בשמלת חלוק עמוקת מחשוף וי חושפת רגל חטובה, מחרוזת פנינים משולבת ורד, קלאץ' רבוע נוסח תיקי רחצה וחיוך מתוק.

קריסטן סטיוארט בתצוגת זוהיר מוראד

הפרודה הטרייה קריסטן סטיוארט נדחסה לאוברול סטרפלס מחורז בכבדות של מעצב הקוטור הלבנוני זוהיר מוראד ומציגה, שוב, משחק שקיפות חמקמק סקסי.

ג'ניפר לורנס בתצוגת דיור

זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס והפנים היפות של דיור במראה אביבי-קז'ואלי חושף סרעפת של בית אופנת העל הצרפתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ונסה פארדי בתצוגת שאנל

הזמרת-שחקנית הצרפתייה ונסה פארדי אשר שימשה פני בושם ואיפור שאנל, מגיעה לתצוגת בית האופנה בשחור-לב שאנלי.

מילה ג'ובוביץ בתצוגת ארמני פריווה

הדוגמנית-שחקנית מילה ג'ובוביץ בז'קט ארמני בתצוגת ליין הקוטור של בית האופנה האיטלקי, ארמני פריווה.

אלכסה צ'אנג בתצוגת שאנל

מגישת הטלוויזיה הבריטית, האיט-גירל הלונדונית והפשניסטה החביבה על קרל לגרפלד בשמלת מיני ושרוולי תחרה שחורה של שאנל.

פטרה נמקובה בתצוגת ארמני פריווה

דוגמנית העל הצ'כית ומארחת הטלוויזיה פטרה נמקובה מפרגנת למעסיק ישן בכחול אמצעי וגזרה חובקת גוף.

קרול בוקה בתצוגת שאנל

השחקנית הצרפתייה קרול בוקה, לשעבר פני הבושם האיקוני שאנל 5, בז'קט שאנל קלאסי בשורה הראשונה בתצוגת בית אופנת העל הצרפתי.

קתרין דנב בתצוגת גוטייה

השחקנית הצרפתייה הוותיקה קתרין דנב מוכיחה ששחור ובלונד הם תמיד שילוב מנצח, במיוחד עם יופי קלאסי-נוסטלגי. עדיין יפיפיית היום, כמו שם סרטה המפורסם מ-1966.

קארין רויטפלד בתצוגת ארמני פריווה

לשעבר עורכת ווג פריז, סטייליסטית, דוגמנית לשעבר ועיתונאית אופנה, קארין רויטפלד נכחה בכמה מן התצוגות המרכזיות בשבוע האופנה. כאן נראה שהיא שמחה להיות בתצוגת ג'ורג'יו ארמני, ידיד ותיק.

ג'וליה רסטוין רויטפלד בתצוגת שאנל

בתה של קארין רויטפלד, הדוגמנית, ארט דירקטורית ופשניסטה ג'וליה רסטוין רויטפלד לובשת שאנל קלאסי בתצוגת בית אופנת העל הצרפתי ומוכיחה שטעם טוב לפעמים עובר בירושה.

קריסטן סטיוארט בתצוגת שאנל

קריסטן סטיוארט בקומבינת שחור-לבן של שאנל בעלת ממד פאנקיסטי וטוויסט אלגנטי באחד המראות המוצלחים של אורחי השורה הראשונה של שבוע האופנה בפריז העונה.

מייקל פיט בתצוגת שאנל

השחקן האמריקאי מייקל פיט ('אימפריית הפשע'), בן זוגה של הדוגמנית ג'יימי בוקרט, ופשאניסט אמיתי, בתצוגת שאנל.

נעמי האריס בתצוגת ארמני פריווה

השחקנית הבריטית נעמי האריס ('סקייפול') מציגה זרועות חטובות ואלגנטיות טהורה בחולצת סאטן חושפת כתפיים, חצאית עיפרון וסנדלי ארמני.

רוז ביירן בתצוגת שאנל

בעוד ריהאנה הלכה על תעוזה וקריסטן סטוארט על וריאציה של פאנק ךתצוגת שאנל, השחקנית האוסטרלית רוז ביירן הציגה מראה ליידי בשמלת משי מודפסת באורך הרצפה.

לאורה ביילי בתצוגת שאנל

הדוגמנית, עיתונאית ושגרירית מועצת האופנה הבריטית לאורה ביילי במעיל טרנץ', חולצת כפתורים מציצה ורכוסה, סנדלים שחורים, תיק לבן ושיער אסוף - שילוב מושלם של שחור-לבן והפגנת טעם מצוין.

ג'מה ארטרטון בתצוגת דיור

לתצוגת דיור, השחקנית הבריטית ג'מה ארטרטון ('קוונטום של נחמה') בחרה בחליפת בית אופנת העל הצרפתי מחויטת-אלגנטית, מניקור ורוד פוקסיה ועקבים מטאליים.

מילה ג'ובוביץ בתצוגת שאנל

השחקנית דוגמנית היפיפיה מילה ג'ובוביץ בשילוב נוח של חצאית ג'ינס באורך הרצפה וחולצת קרם חושפת כתפיים מקולקציית שאנל ריזורט 2014.

ביאנקה ברנדוליני ד'אדה בתצוגת ג'יאמבטיסטה ואלי

המוזה היפיפיה של דולצ'ה וגבאנה וכוכבת קמפיין קיץ 2013 של צמד מעצבי העל, מייצגת נאמנה את מעסיקיה-חבריה בשמלת קרושה לבנה החושפת שיזוף טבעי, עקבי סירה וקלאץ' תואם. מראה שהיה ללא ספק אחד המוצלחים, אם כי לא הורס, בשבוע האופנה.

מריסה ברנסון בתצוגת דיור

אייקון שנות ה-70,השחקנית ודוגמנית העבר מריסה ברנסון במעיל נייבי מעל שמלת-בלייזר וסנדלי עקב שחורים - מראה נכון לפשניסטה בת השישים פלוס.

אמה רוברטס (משמאל) ומינה סובארי בתצוגת ורסצ'ה

הוליווד הצעירה לוהטת בוורסצ'ה. מינה סובארי (מימין) ואמה רוברטס בשמלות חובקות גוף של בית אופנת האיטלקי.

הארי בראנט בתצוגת דיור

אמא סידרה לי מקום בשורה הראשונה! במכנסונים שחורים, חוולצת טי מנוקדת בשחור-לבן, נעלי אוקספורד תואמות ומשקפי היפסטרים, הארי בראנט (16), בנם של דוגמנית העל סטפני סימור ואיש העסקים פיטר בראנט, מפגין טעם ייחודי ונוכחות כובשת בתצוגת דיור.

אומה תרמן בתצוגת ורסצ'ה

השחקנית ההוליוודית אומה תרמן בשמלה שחורה קלאסית, שרוולי מרפק, עקבי פיפ טואו ורצועת קרסול, שפתון אדום ושיער אסוף-פרוע - מראה מפוסל מנצח.

פרנקה סוזני בתצוגת ולנטינו

עורכת ווג איטליה פרנקה סוזני בתצוגת ולנטינו בשמלת תחרה לבנה של בית אופנת העל האיטלקי, עקבי קיטן מחודדים ומאובזרים באבזם רבוע מנצנץ. עוד מראה הורס-סוחף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully