וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס: אף פעם לא הייתי אנורקסית

21.7.2013 / 13:39

קייט מוס מככבת על עוד שער של מגזין אופנה, אבל הפעם היא מוכנה לא רק להיראות. "תפסו אותי כאחראית על מחלות של אחרים. לא הייתי אנורקסית" סיפרה בגיליון אוגוסט של אלור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסוקה בדיוק כמו לפני 20 שנים. קייט מוס על שער גיליון אוגוסט של מגזים אלור/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט מוס לא מדברת הרבה עם התקשורת. היא פרטית, מרוחקת ומיסתורית. לכן תמיד מעניין לדעת מה יש לה לומר כשהיא דווקא כן בוחרת לפתוח את הפה. דוגמנית העל ואייקון הסטייל, אשר עסוקה היום בגיל 39 יותר מתמיד, העניקה ראיון שער לגיליון אוגוסט של מגזין האופנה והטיפוח אלור.

בתמונת שער ובתמונות נוספות אשר צולמו על צלם האופנה הנודע מריו טסטינו מוס נראית רעננה ויפיפייה, ממש כמו בתחילת שנות ה-90, ימי ראשית הקריירה שלה. אז היא נודעה כדוגמנית כחושה וחיוורת, אסופית ועם פני 'הרואין שיק', אבל עם זאת, גם כריזמטית. התגלמות היופי האחר שתעשיית האופנה כל כך אוהבת. למרות משברים - כמו זה מ- 2005 כשתמונתה מסניפה-לכאורה קוקאין התפרסמה על שער ה'דיילי מירור' - היא הצליחה להתאושש באופן מרשים וכנגד כל הסיכויים. קייט מוס, המותג, יישאר כאן לעוד זמן רב.

בראיון למגזין אלור היא מדברת בגילוי לב על אופנה ויופי, ניתוחים פלסטיים, חוסר בטחון בתחילת הקריירה, סמים, שמועות על משקלה, בתה בת העשר לילה גרייס, והעצה הטובה ביותר שקיבלה מהאקס המפורסם שלה ג'וני דפ.

על פלסטיקה:
"לא אהבתי את החזה השטוח שלי. אמרתי לעצמי: 'אני הולכת לעשות ניתוח'. אתם יכולים לתאר?".

על עירום:
"פחדתי. לא רציתי להראות את הגוף הגוף שלי. אבל עכשיו, לאחר שכבר הראיתי אותו, אני לא מוטרדת מהשומות או מכל מה שלא גדול מספיק או לא חלק מספיק".

על שיזוף:
"לא מפריע לי סימן תחתוני ביקיני. בעלי אוהב קווים על הישבן - גברים אוהבים ישבן לבן. אבל אני מנסה שלא יהיו לי ציצים לבנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עניין האנורקסיה היה הכי מכעיס. תפסו אותי כאחראית על מחלות של אחרים". קייט מוס במודעות לבושם והלבשה תחתונה של קלווין קליין, 1993/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מפריע לי סימן תחתוני ביקיני; אבל אני מנסה שלא יהיו לי ציצים לבנים". מוס בקמפיין תכשירי השיזוף המלאכותי 'סן טרופז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

על תקופת ה'הרואין-שיק':
"זה היה נורא, במיוחד הסיפור עם האנורקסיה. אני אמרתי לעצמי: 'אוי, זה מגוחך'. אני לא עושה הרואין רק בגלל שיש לי אייליינר שחור שנמרח. אבל האנורקסיה היה הרבה יותר מרגיז. תפסו אותי כאחראית על מחלות של אחרים. לא הייתי אנורקסית".

על גישתה לאופנה ויופי:
"אני מנסה להיות קצת שיקית. אני לא אלבש מכנסי אימונית או טווין סט. עם בטחון, אני חושבת שכל אחת יכולה להפוך שמלה למשהו משלה. אני לא חושבת שצריך להעתיק מהמסלול וללבוש אותה בדיוק כפי שהתכוונו, כולל השיער והאיפור. אני חושבת שזה משעמם. חייבים לעשות מזה משהו אישי. זו אופנה".

קייט מוס וג'יימי הינס מגיעים לתערוכת Kate Who בלונדון, יולי 2010. David Hogan, GettyImages
"הוא אוהב ישבן לבן". מוס עם בעלה המוזיקאי ג'יימי הינס/GettyImages, David Hogan
קייט מוס וג'יימי הינס ביום חתונתם. AP
"היא מצחיקה כל כך". עם בתה לילה גרייס בחתונתה ב-2011/AP
קייט מוס וג'וני דפ מגיעים לבכורת סרטו של דפ, Don Juan DeMarco, אפריל 1995. Rhonda Birdorf, AP
אימצה לתמיד את עצתו הטובה. מוס עם ג'וני דפ ב-1995/AP, Rhonda Birdorf

על בתה לילה גרייס:
"יש לה שולחן בחדר שלה...היא מתלבשת יפה, מרימה את הטלפון ואומרת: 'הלו, משרדה של מירנדה פריסטלי, המתינו בבקשה. פטריק דמרשלייה על הקו'. נדהמתי כששמעתי אותה. כך כך מצחיקה. אין לה מושג מי זאת מירנדה פריסטלי, אבל היא רוצה להיות אן הת'ווי".

על הסטטוס שלה היום:
"כולם סלבריטאים. גם אני. ולמרות שאני לא שחקנית, אנשים יודעים את שמי. אני לא רק פנים".

על העצה הטובה מג'וני דפ:
"אף פעם אל תתלונני, אף פעם אל תסבירי".

ומסתבר, שהיא אימצה את אותה עצה לתמיד; לא רק בימי משברים.

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully