וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אולמנסקי ב-asos

22.7.2013 / 17:48

בימים אלה הנסיכה שמעסיקה את הבריטים היא אמנם יורשת העצר קייט מידלטון, אך גם לנו יש אחת משלנו - נסיכת האינדי עדי אולמנסקי מככבת באפליקציית האופנה של Asos.

אולמנסקי - זמרת, ראפרית, מוזיקאית, מפיקה ובקיצור איט-גירל מקומית זכתה לפנייה אישית מעורכת האפליקציה "ASOS FASHION UP APP" של אתר האופנה הבריטי המצליח. אולמנסקי (25) שכיכבה בבלוג האופנה של Asos כבר לפני כמה חודשים, הוטסה לקראת סוף השבוע שעבר ללונדון לצילומי אופנה וראיון וחזרה נרגשת: "העורכת ביקשה לצלם אותי לכתבת אופנה וסטייל לאפליקציה שלהם אחרי שהופעתי בבלוג שלהם כמה חודשים קודם לכן. זאת הייתה אחת החוויות היותר כיפיות שהיו לי. נפגשנו בדאלסטון לונדון בסטודיו מדהים לצילום, אבל בגלל שלשם שינוי הייתה שמש החלטנו לצאת לצלם ברחובות המגניבים של השכונה האופנתית הזאת".

הקונספט של הצילומים ושל הכתבה הוקדש לסטייל האישי שפיתחה אולמנסקי, שהפך לחלק בלתי נפרד מהפרסונה המוזיקלית שלה. אולמנסקי הגשימה את החלום הרטוב של כל סאקרית של אופנה: "הגיע צוות סופר-מדהים, עם מלא אופציות של בגדים ואקססוריז ואני הייתי צריכה בגדול להחליט מה אני אוהבת מתוך זה ולמה אני מתחברת. כמובן שהמהות הייתה גם להתעסק בשילוב בין המוזיקה שאני יוצרת לבין הויזואליות של מה שאני עושה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully