וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבזק של חדש: 6 פריטים ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

1.8.2013 / 10:01

במחלקות הסייל כבר אין מידות וסנוניות הסתיו הראשונות כבר בחנויות המקוונות. הילית וולברג נוברת ברשת ומוצאת 6 עיצובים שעושים חשק למשהו חדש, שאפשר ללבוש כבר עכשיו

אגף ה-New Arrivals בחנויות המקוונות הוא אמנם איזור ללא מכירות סוף עונה, אבל דווקא בתקופה הזאת, בעת שהסיילים של יולי אוגוסט יוצאים משליטה והמלאי הולך ומתאדה, אפשר למצוא שם בשקט פריטים איכותיים ונצחיים שיישארו בארון לאורך זמן (ובמידה הנכונה).

הטרנדים לסתיו הקרוב הוכרזו אמנם כבר בשנה שעברה, בשבועות האופנה, אבל בתקופה הזאת, כשעוד קשה לדמיין פרוות מלאכותיות על העור המיוזע או את שרוולי הענק של המעיל החדש, הפריטים החדשים המוצעים למכירה הם פריטי 'קרוס-אובר' שמתאימים לכמה עונות במקביל. על כן, הרכישה של פריטים כאלו היא המשתלמת ביותר ביחס לכמות הפעמים שתוכלו ללבוש אותם.

כדי למצות עוד את ערך הקנייה חשוב ללכת על פריטים בודדים שאפשר לשלב באופן שונה עם תלבושות אחרות. למשל, מכנסונים שילבשו גם עם גרבונים, סריגים קלילים שיהיה ניתן לשכב עם חולצה ממתחת וז'קטים קלילים שיתאימו לסתיו ולחורף, אך גם ללילות הקרים של האביב או למזגן של הקיץ. את פרטי ההצהרה והטרנדים החולפים אפשר לשמור לסייל של נובמבר-דצמבר.

טווח המחירים של הפריטים החדשים בחנויות הוא אמנם מראש גבוה יותר, אך אם נוברים מספיק טוב אפשר לאתר כמה מציאות משתלמות שיכינו את המלתחה מבעוד מועד לסתיו הקרב. הנה למשל 6 אופציות משתלמות ב-6 טווחי מחיר שונים (כל האתרים שולחים לישראל) -

עד 100: בויפרנד שורטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכנסוני הג'ינס הקצרים שלא חושפים את קו המיתאר של האיברים המוצנעים, הם מצרך קבוע. באולד נייבי יודעים לעשות אותם טוב ובזול והחזרה לבית הספר בארצות הברית היא הזדמנות לשווק את המכנסיים האלו מראש במחיר מוזל יותר, אפילו שהם חדשים על המדף. זמינים בשטיפה כהה ובהירה בינונית.

מכנסוני ג'ינס, אולד נייבי, 73 שקלים

עד 200 - סוויטשירט פאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה הסוויטשירט שתחרשו עליו בחוץ ובסוף יהפוך להיות בגד הבית האהוב ביותר. כזה שמאפשר מרווח נשימה אחרי ארוחה מפוצצת, והוא גם מחמם כשהמזגן עובד שעות נוספות. הצבעים הנייטרליים שלו מתאימים לכל דבר והוא רך ומפנק. ספארקל אנד פייד, מותג הבית של אורבן אאוטפיטרס, אלופים בכאלה.

סוויטשירט של ספארקל אנד פייד, אורבן אאוטפיטרס, 140 שקלים

עד 300: בלייזר מחויט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלוק המחויט מקבל מקום של כבוד בחורף הקרוב, אבל הבלייזר הקלאסי תמיד באופנה והדגם השיקי הזה עובד מצויין עם הכל. שרוולי ה-3/4 והיעדר הצווארון מורידים מהרצינות שלו, החיתוך מחמיא ומאריך והכיס המבצבץ מהקולור בלוק בשחור ושמנת הוא יציאה מתוחכמת, המצטרפת לעובדה שיש לו הבטנה האדומה הבוהקת. שלמות.

בלייזר קולור בלוק, מוד קלות', 237 שקלים

עד 400: מגפוני עור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריבר איילנד מציעים לשלב שני טרנדים חמים בזוג מגפונים קלאסי. החיתוכים בעור מספקים עניין ואפשרות להצצה של טקסטורות שונות מתחת בהתאם לגרביים/גרבונים. קצוות הזהב עונים על טרנד נוסף לעונה וביחד עם השחור והעידון הכללי של הנעל המאווררת יחסית מדובר בשילוב משדרג.

מגפוני עור עם חיתוכים, ריבר איילנד, 330 שקלים

עד 500: סנדלי קולור בלוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיץ בכל זאת עוד לא נגמר וסנדלי הקולורבלוק של דיון הן סחורה חדשה באסוס עם קריצה לצבעי סתיו. גימור המט מעניק תוספת קלאס מבורכת לאימום נקי ושיקי שיעבוד נפלא בחודשים הקרובים ואפילו בימות הסתיו החמימים של אוקטובר.

סנדלי קולור בלוק עם רצועות קרסול, אסוס, 457 שקלים

ללא גבולות - חולצת הצצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסתיו הקרוב, אם לשפוט לפי מסלולי האופנה, נראה שלל וריאציות של חולצות רשת צפופות ומטאליות. הגרסה המעודנת יותר של טרנד משחקי השקוף-לא שקוף היא בחולצה הנפלאה הזאת של BCBG מקס עזריה. המשטחים הגיאומטריים מונחים באופן אסטרטגי כדי לא לחשוף יותר מדי והבד עצמו הוא שילוב של ויסקוזה וניילון כך שהוא גמיש ועדין ונעים על הגוף. לבן ושמנת הם שילוב חזק לסתיו הקרוב, אבל גם בלי קשר, מדובר בחולצה נהדרת.

חולצת הצצה, סאקס פיפת' אבניו, 766 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully