וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטיח האדום של אמי 2013: בין סופיה ללנה

23.9.2013 / 9:24

מהסיפור סביב התספורת החדשה של קלייר דאנס ועד לשמלה השנויה במחלוקת שבחרה לנה דנהאם - השטיח האדום של טקס האמי רחש אופנה, טעם טוב וגם לא מעט טעם רע

קלייר דאנס - ארמני פריווה

קלייר דאנס לובשת ארמני פריווה בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Kevork Djansezian, GettyImages
קלייר דאנס לובשת ארמני פריווה בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Kevork Djansezian

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר קלייר דאנס (34), עבור תפקידה בהומלנד, בחרה בשמלת ארמני פריווה בגוון פודרה חיוור ומחשוף V עמוק. תספורת הקארה הקצרצרה ומרקם התחרה, החריזה המעודנת ומשחקי השקיפות היו תזכורת מסוימת לאופנת שנות ה-20 הטרנדית ושפתון אדום היה הנגדה רצויה. קצת שיזוף, עם זאת, היה משלים מראה נכון יותר. הסוד הגדול שנחשף - הכוכבת לא הסתפרה, מעצב השיער שלה עשה שימוש בהרבה סיכות (וכשרון) כדי ליצור קארה בכאילו.

כריסטינה הנדריקס - כריסטיאן סיריאנו

כריסטינה הנדריקס לובשת כריסטיאן סיריאנו בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. GettyImages
כריסטינה הנדריקס לובשת כריסטיאן סיריאנו בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages

"היא הזכירה לי את ציורי סרג'נט", אמרה כריסטינה הנדריקס (38) המועמדת עבור תפקיד משנה במד מן על שמלת כריסטיאן סיריאנו שלה. לנו היא הזכירה פחות את עבודות צייר הפורטרטים האמריקאי ויותר דברים אחרים. מנהלת משרדי סטרלינג-קופר ושות' היא אחת מן השחקניות הכי סקסיות בטלוויזיה היום. תכשיטים משובצים באבנים בירוק-עד ותסרוקת קארה זיגזג השלימו מראה מעודן והשראתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ג'נוארי ג'ונס - ז'יבנשי

ג'נוארי ג'ונס לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
ג'נוארי ג'ונס לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

"היא עוצבה במיוחד בשבילי, אז הייתי חייבת לבחור בה", אמרה ג'נוארי ג'ונס (35) על שמלת ז'יבנשי שלה אתמול. כוכבת מד מן ואחת הנשים הכי יפות בטלוויזיה היום, נודעה במראות שטיח אדום מדהימים ואתמול דבר לא היה יוצא דופן. השמלה בוורוד עתיק עוצבה עבורה על ידי ריקרדו טישי ובמקרה כזה, קשה לטעות. החלק העליון הצמוד, חצאית התחרה (בהשראת שמלות ריזורט 2014 של בית אופנת העל הצרפתי), השפתון הוורוד התואם ובלונד-בטי-דרייפר - הכל עבד עבורה מצוין.

סופיה ורגרה - וירה וונג

סופיה ורגרה לובשת וירה וונג בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
סופיה ורגרה לובשת וירה וונג בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

אף אחת לא יכולה ללבוש שמלת בת ים אדומה יותר טוב מסופיה ורגרה (41). כוכבת משפחה מודרנית, בחרה בגזרה החביבה עליה ובאופן לא מפתיע, הייתה אחת האורחות המרשימות והבולטות אתמול. למחשוף נדיב במיוחד היה חלק נכבד בבולטות הזאת, אבל קשה לתאר אותה בלעדיו. גוון האדום העז של שמלת וירה וונג שלה תאם את זה של השטיח האדום וכמובן גם גם את מזגה הלוהט של השחקנית האמריקאית-קולומביאנית. שיער פזור, כתמיד, השלים מראה צעיר, סוחף וסקסי. המועמדת והמגישה יודעת מה היא אוהבת ואיך אוהב אותה קהל המעריצים שלה.

לינה דנהאם - פראדה

לינה דנהאם לובשת פראדה בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
לינה דנהאם לובשת פראדה בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

כוכבת ויוצרת גירלס המוכשרת לינה דנהאם (27) מעולם לא הצליחה להבריק על השטיח האדום. עם זאת, ניתן להבחין במאמצים מבטיחים מצידה. ללא ספק הבעיה פה נעוצה יותר בגזרת שמלה רחבה מדי, שלא הלמה את גזרת השחקנית, ופחות בטעם בעייתי. שמלת הפראדה שלה בגזרת הכתפיות עם הדפס הפרחים - למרות השוק ראשוני שנובע מהפער בין פרסונה החזקה שלה לסגנון הילדותי למדי - הייתה יפה ורעננה יחסית. צללית העיניים בטורקיז הזכירה מראות מסלול מהוקצעים. מכל מקום, נראה שהיא מרוצה ולא ממש מוצאת צורך בשינויים. אז מי אנחנו שנתווכח.

אליסון ווילאמס - רלף לורן

אליסון ווילאמס לובשת רלף לורן בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
אליסון ווילאמס לובשת רלף לורן בטקס פרסי האמי ה-65, לוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

אליסון וויליאמס (25) הפאשניסטה היחידה בסדרת הלהיט גירלז ממשיכה לחזק את המוניטין שלה כמתלבשת טובה גם על השטיח האדום. עם זאת, כהרגלה היא ממשיכה להיצמד לסגנון העיצוב האמריקאי המסורתי והנקי. שמלת הסטרלפס שלה של רלף לורן בכחול רויאל התואם את עיניה היתה התגלמות האופנה הפשוטה אתמול, אך יש להודות שללא ספק גם נוחה. "רציתי ללבוש משהו שאני יכולה ללבוש כל יום - אם הייתי חיה חיים נוצצים. אז השמלה הזאת הזאת היא מאוד אני. היא מאוד קלה, יפה וקלאסית". אין ויכוח. צמיד החפת הבלתי מנצנץ של פרד לייטון היה הכי נכון למראה, כמו גם השיער הפזור בעיצוב הגלים הטבעיים.

היידי קלום - ורסצ'ה

היידי קלום לובשת ורסצ'ה אטלייה בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
היידי קלום לובשת ורסצ'ה אטלייה בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

בניגוד לשמלת הקטסטרופה שהיא לבשה למסיבה לאחר טקס האוסקר בשנה שעברה וחטפה ביקורות נוראיות על רקע מחשוף בלתי נגמר ובלתי מחמיא, היידי קלום (40) בחרה השנה במראה הפוך בכל הנוגע לחלק הזה בגזרה המפוסלת שלה. צווארון הקולר המנצנץ בשמלת ורסצ'ה אטלייה שלה לא חשף הרבה, אך עם זאת גם הזכיר מראה דומיניטריקס פנטסטי. הדוגמנית ואשת הטלווזיה נזהרה מלחזור על הטעות המביכה משנה שעברה, אך גם הצליחה להציג מראה סקסי בלתי מתאמץ. גוון העור השזוף והבלונד הכהה השתלבו מצוין עם הבורדו הטרנדי של השמלה.

קרי וושינגטון - מרקזה

קרי וושינגטון לובשת מרקזה בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Frazer Harrison, GettyImages
קרי וושינגטון לובשת מרקזה בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Frazer Harrison

כמי שנבחרה על ידי מגזין פיפל למתלבשת הטובה בעולם לשנת 2012, קרי וושינגטון (36) ללא ספק הרגישה צורך רב להתלבש הכי טוב גם בטקס האמי אתמול. כוכבת סקנדל אמנם הפסידה את הפרס לקלייר דאנס, אבל ניצחה על השטיח האדום. שמלת המרקזה בקרם ולבן שלה נבחרה על ידה לטקס, כך היא גילתה, כבר ברגע שהיא ראתה אותה על המסלול. ללא ספק לקונפקציות הרומנטיות - עלים ופרחים - אש שובצו בטול החצאית ולסרט המותניים הסאטני היה חלק באפיל המיידי של השמלה.

זואי דשנל - ג'יי מנדל

זואי דשנל לובשת ג'יי מנדל בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
זואי דשנל לובשת ג'יי מנדל בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

לאחר שנים של מראות שטיח אדום שהתאימו יותר לנשפי פרום ונראו כאילו עוצבו בהשראת בובות עוגות חתונה, זואי דשנל (33) משנה כיוון. הכיוון לעבר מראות אלגנטיים ומתוחכמים יותר נכון ורצוי, אם כי לא ממש בדרגה הזאת. שמלת הג'יי מנדל של כוכבת הבחורה החדשה העניקה לה מראה נשי ובשל, גוון התכלת-קרח הלם את השיער החום, אבל היה פה גם משהו מאופק וקר מדי.

קירנאן שיפקה - דל פוזו

קירנאן שיפקה לובשת דלפוצו בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013. Jason Merrit, GettyImages
קירנאן שיפקה לובשת דלפוצו בטקס פרסי האמי ה-65 בלוס אנג'לס, 22 ספטמבר 2013/GettyImages, Jason Merrit

תראו מי ילדה גדולה! סאלי דרייפר כבר ממש לא הילדונת של דון ובטי, היא בת עשרה מקסימה ומלאת השראה. בת ה- 13 וחצי המוכשרת הולכת ומבססת את מקומה כאחת הפשיוניסטיות הצעירות בהוליווד והמראה שלה אתמול על השטיח האדום היווה עוד חיזוק למעמד הלא קל להשגה הזה. בשמלה פרחונית של בית האופנה הספרדי דל פוזו, היא הציגה את אחד המראות המקוריים והרעננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully