וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט פותח את הפה על פנדי ועל הדי סלימן

24.9.2013 / 14:26

בראיון שהעניק לרדיו BBC, הראפר והפאשניסט קניה ווסט לא נותן לאף אחד לחמוק - לא לבית האופנה פנדי וגם לא למעצב הדי סלימן. על האחרון אפילו כתב שיר פרובוקטיבי במיוחד

לא כדאי לעצבן את קניה ווסט, גם אם אתה מעצב על מתוקשר. הראפר ומפיק העל התראיין עבור BBC Radio 1's ושפך את אשר על לבו, כאשר על הכוונת בין היתר ישנם בית האופנה פנדי והמעצב הדי סלימן, שעומד בראש הבית הצרפתי סן לורן.

בראיון שערך השדרן הבריטי זיין לואו, האשים הראפר מעצבים בפלגיאט (גניבה ספרותית). ווסט, שנודע כפאשניסט ואף הציג קולקציה בעיצובו לפני שנתיים בשבוע האופנה בפריז, טען כי מכנסי עור ספורטיביים שנראו בלא מעט תצוגות לאחרונה עוצבו בעקבות דגם שלו. ווסט אף הוסיף וזעם כי כבר לפני שש שנים הוא הציג לפנדי את המכנסיים המדוברים (מכנסי ג'וגינג מעור), ולמרות שנדחה על ידי בית האופנה כעת יש בשוק אין ספור גרסאות לעיצוב.

בראיון ווסט הכריז על אמני הראפ כעל כוכבי הרוק החדשים, כמעין תגובה לסלימן, מעצב המבסס את המראה האופנתי שלו דווקא על מודל של רוקרים שדופים. באותה נשימה, פתח שוב הראפר הצנוע על סלימן ואף חשף כי הסינגל שלו "I am a god" נכתב על המעצב מתוך תסכול. מסתבר כי הסינגל נכתב בפריז לאחר שהמעצב הודיע לווסט כי הוא יוכל לפקוד את התצוגה שלו בשבוע האופנה בתנאי שלא ילך לאף תצוגה אחרת. ווסט לא אהב את האולטימטום ועוד המשיך לפמפמם את עצמו בנושא בראיון למגזין W באוגוסט האחרון.

צפו ברבע השעה הראשונה של הראיון בשביל לשמוע את האשמותיו של ווסט -

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully