וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק ג'ייקובס עוזב את לואי ויטון

לירוי שופן

2.10.2013 / 11:59

לאחר חודשים של ספקולציות נודע היום כי מרק ג'ייקובס אכן יעזוב את בית האופנה לואי ויטון. ג'ייקובס שימש בתפקיד המעצב הראשי מאז 1997. זהות מחליפו עדיין לא ידועה

מעצב האופנה מרק ג'ייקובס (50) עוזב את בית האופנה לואי ויטון במטרה להתמקד בהנפקת בית האופנה הנושא את שמו. ג'ייקובס שימש בתפקיד המנהל האמנותי של לואי ויטון מאז 1997. לאחר חודשים של ספקולציות, הידיעה אושרה במקביל לתצוגת האופנה לואי ויטון לקיץ 2014, שהתקיימה הבוקר (רביעי) בפריז.

נכון לרגע זה לא ידועה זהות המחליף. עם זאת, זהו המקום לציין כי שמועות בתעשיית האופנה גורסות כי יהיה זה לא אחר מניקולה גסקייר, שעזב מוקדם יותר השנה את עמדת המנהל האמנותי בבית האופנה בלנסיאגה.

ג'ייקובס נחשב כאחד המעצבים המשפיעים של הדור. הוא גוייס ללואי ויטון במטרה להפוך את הבית הוותיק ממותג יוקרה של תיקים למותג כולל לאופנה, הכולל קולקציות עונתיות מוכנות ללבישה ושאר אביזרים.

בשונה בית האופנה על שמו, הדרך שהתווה עבור בית האופנה הייתה רצופה ברהב ובגישה תיאטרלית מוחצנת. מלבד תצוגות ענק, אחת מהן אף כללה רכבת בגודל טבעי כחלק מהתפאורה, הוא נודע בטעם פזרני וחיבה לעורות ולחומרים אקזוטיים. התיקים שיצר בכל עונה נעשו ללהיטי אספנים במחירים שערורייתיים.

אחת הגישות החדשניות שהביא ללואי ויטון הייתה החיבור המיידי עם עולם האמנות. במסגרת הקולקציות העונתיות ג'ייקובס חבר אל שורה של אמנים לטובת מיזמים משותפים שהולידו אוספים במהדורות מוגבלות. בין היתר, האמן ריצ'ארד פרינס או היפני יאיויי קוסמה.

מהתצוגה לקיץ הבא, המסתמנת כתצוגה האחרונה של ג'ייקובס עבור ויטון ושנערכה כולה בשחור, עולה טון גותי-ראוותני מוחצן. זהו למעשה מעין אוסף להיטים המשקף את תקופתו הארוכה בבית האופנה, השייך לקונצרן LVMH (המחזיק בין היתר גם במותג האישי של ג'ייקובס). מלבד העיצובים עצמם, התפאורה כללה מעלית, שעון וקרוסלה, פרטים בולטים מתוך תפאורות ששימשו את המעצב בעבר.

תאריך עדכון אחרון: 12:18, 2 באוקטובר

טטיאנה טאטי קוטליאר בתצוגת סתיו/חורף 2013/14 של לואי ויטון בפריז. Pascal Le Segretain, GettyImages
חורף 2013-14 של לואי ויטון. בעיצוב מרק ג'ייקובס/GettyImages, Pascal Le Segretain

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully