וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באמא רוסיה: מחממי אוזניים ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

23.10.2013 / 17:20

מה שפעם היה פריט בסיסי להתמודדות עם חורף מקפיא, נעשה לאחרונה לאקססורי אופנתי. הילית וולברג מוצאת מחממי האוזניים שלא יביישו שום הפקת אופנה ויהפכו אתכם למה זה חמודים

החורף אולי טומן בחובו שלל אפשרויות של משחקי שכבות ואבזור, אבל גם בדרך כלל גורם לכולם להתעטף בשכבות כהות שמקשות על אמירה שובבה או יוצאת דופן לבלוט. הדרך להתגבר על מכשול האפרוריות החורפית היא באבזור מעניין ובפרטים הקטנים. כפפות, צעיף, כובע, כל אלו מעבר לפונקציונאליות שלהם, משמשים גם כהצהרות קטנות של אישיות. העונה, מחממי האוזניים מצטרפים אליהם כביטוי אופנתי קולי ולאו דווקא כפרטי יעיל השמור לשוכני הארצות הקרות במיוחד.

למרות שלא מדובר עדיין במוסקבה, החורף הישראלי מספק מספיק הזדמנויות להפציע עם מחממי אוזניים, בעיקר אם אתם מוצאים עצמכם בחוץ כשהרוח נושבת, על הרי ירושלים או בצפון. עם זאת, מאחר ומדובר בפריט שאינו שכיח בארצנו, הרשת היא פתרון מושלם למי שרוצה לרכוש מחממי אוזניים מעניינים ומגוונים יותר מההיצע המקומי. כרגיל, אלו הצעות הגשה שנועדו לגרות את הדמיון לעושר שמסתתר באינטרנט. צריך לזכור שלעיתים פריטים מוכרזים כסולד אאוט בתוך דקות ספורות. ועוד דבר שיש לזכור, מדובר באקססורי חמוד במיוחד.

עד 100 שקלים: משעשעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקונספט מאחורי מחממי האוזניים לא חייב להיות פונקציונאלי בלבד ובמוד קלות' מציעים את האופציה המשעשעת יותר עם מחממי הדוב החמודים האלו. כפות הרגליים על האוזניים ואזני הדב על הראש הופכות את הפריט הזה לכיפי ועדיין שומרות על הסטייל עם צבעים נייטרליים ועיצוב נקי למדי. תשומת לב מובטחת.

מחממי אוזניים דוב, מוד קלות', 53 שקלים

עד 200: טכנולוגיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפונקציונאליות המחממת של מחממי האוזניים יכולה לגלוש גם אל מחוזות הטכנולוגיה עם מחממים שגם משמשים כאוזניות התואמות מכשירי אפל. האוזניות המוצעות כאן משוריינות בפרווה סינתטית מבפנים ובתערובת צמר, ריון, כותנה ופליס מבחוץ למראה חורפי רך וסרוג. זמינות בשלל צבעים.

מחממי אוזניים ואוזניות, בלומינגדיילס, 132 שקלים

עד 300: מפוספסות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המראה השחור לבן תקף כמעט תמיד, ובעונה זו במיוחד והמותג קייט ספייד ניו יורק מציע גרסה מפוספסת למחממי האוזניים הקלאסיים. אלו עשויים מצמר מרינו איכותי ומחמם ומפרווה סינתטית בפנים האוזן.

מחממי אוזניים פסים שחור-לבן, נימן מרקוס, 259 שקלים

עד 400: למראה הפקת אופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחממי האוזניים מקולקציית הבית של סאקס פיפת' אבניו מיועדות לחימום אולטימטיבי. רצועת העור שחורה ושיקית במיוחד ויכולה לשמש גם כסרט לשיער. המראה המוגזם והמנופח של הפרווה מעניק דרך נוספת לשחק עם הפרופורציות של התלבושת וממסגר את הפנים בלוק אדיטוריאלי נועז.

מחממי אוזניים, סאקס פיפת' אבניו, 344 שקלים

ללא גבולות: המפונפנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתבקש שהמעצבת הניו יורקית יוג'יניה קים, הידועה בעיקר בזכות הכובעים שלה, תרחיב פעילותה גם לאזור האוזניים עם מחממים מוגזמים ורצועת עור מטאלית מנצנצת בשביל אפקט וואו מקסימלי. המחיר בהתאם.

מחממים של יוג'ניה קים, שופבופ, 746 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully