וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של רועי פרייליך

17.11.2013 / 8:17

סלקטיבי, המדור שמקבץ את הבחירות של האנשים הנכונים בסביבה, מושיב את הרוקר רועי פרייליך כדי שירכיב את הרשימה שלו. והפעם - משרשרת שווה במיוחד ועד לספוט לילי עם זווית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רועי פרייליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תחפשו במילון מתחת לערך "רוקנרול" תמצאו תמונה מצודדת של רועי פרייליך. טוב אולי לא באמת, אבל אין ספק שסולן ומקים להקת "נערות ריינס" (שכבר הספיקה להתפרק) יכול לספק חתיכת אילוסטרציה.

אגב, שמה של "נערות ריינס", שפעלה כעשור, נלקח מתוך "מילון עולמי לעברית מדוברת" של דן בן אמוץ ונתיבה בן יהודה, כאשר הפרשנות מתכוונת לנערות לא אטרקטיביות, שכדי להימנע מלהיראות עמן ברחוב דיזנגוף הסואן, עושים איתן עיקוף ברחוב ריינס הצדדי. אם זה לא סטייל, אז מה כן?

בחודשים האחרונים משיק פרייליך (39), חיפאי במקור ונסיך רוק תל אביבי בהווה, קריירת סולו חדשה ובועטת, שמלבד קול עמוק, גיטרות שורטות וניחוחות של סבנטיז, כוללת גם לא מעט טעם משובח באופנה וסגנון אישי שקשה להתחרות בו.

הפריט: שרשרת של רוביסטאר

"האמת שרק קניתי אותה בדרס קוד בסוף שבוע האחרון. הייתי שם בגלל ששני, החברה שלי, השתתפה גם. אני תמיד רואה את התכשיטים שלה ובדרך כלל אני מקנא בבנות שקונות אצלה כי לרוב זה דברים לנשים, אז לקחתי את הסיכון ואמרתי לעצמי שהגיע הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקנא בבנות שקונות אצלה. רובי סטאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג: lax

"חוץ מזה שהיא החברה שלי, שני לקס עושה נעליים כל כך מגניבות לנשים שאני כבר לא יכול לחכות ליום שהיא תעשה משהו לגברים. גם קצת כמו במקרה של רוביסטאר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכול לחכות ליום שתעצב לגברים. lax/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצירה: אלבום הבכורה של לילי פרנקו

"יש לי חיבה עזה להרכבים רזים ומיומנים שלא צריכים דבר מלבד עצמם כדי להעביר עולם ומלואו. לילי פרנקו הם בדיוק כאלה ועוד בעברית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריכים דבר מלבד עצמם. לילי פרנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקליפ: The Aprons - Sound Stain

"בתור אחד שרגיש לקליפים מקומיים ויודע כמה קשה לעשות את זה שיראה טוב, גם יתפוס איזה רגש, יחמיא לשיר וייתן לו עוד איזה נפח או זווית - אז ממש מרשים מה שעשו שם. הן שרות בתוך יער קסום ויש שם כל מיני חיות מזכוכית שמתחילות להתנפץ. גם השיר מאוד יפה. זה פשוט מקרה של קליפ שמקפיץ את השיר עוד מדרגה, ומצליח לייצר כזה רגש ראשוני".

הבלוג: גוני ריסקין ב-TELAVIVIAN

"אני ממש אוהב את הצילומים של גוני ריסקין. אני חושב שהיא צלמת הרוקנרול הכי טובה שיש בשטח. תמיד שאני רואה את הצילומים שלה אז אני מצטער שלא הייתי שם באותו המקום באותו הזמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלמת הרוקנרול הכי טובה בשטח. גוני ריסקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקומות: לוציפר ורסק

"אחד זה הלוציפר, השני הוא הרסק. אם להיות קצת פיוטיים, אז הלוציפר זה אחלה מקום להיות בו כשהיום מתחלף ללילה, הרסק זה מקום להיות בו כשהלילה מתחלף ליום. ברסק גם צילמנו את הקליפ של'"הפרעת קשב'".

לוציפר - אלנבי 97, תל אביב; רסק - לילינבלום 17, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהיום מתחלף ללילה. לוציפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully