וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: יש כיסוי?

שירלי אכסלרוד

14.11.2013 / 11:24

קרם ה-BB הפך למכה עולמית שמציפה את השוק, עוד לפני שבכלל דיברנו על ה-CC החדש. מדור קוסמטיקה קלה מתמרח בעשרה תכשירים חדשים ומוצא פלאים לצד שברונות לב קולוסאליים

BB – תקציר הפרקים הקודמים: ייצור היברידי רב תכליתי, שאמור להנדס בתוכו מייק אפ, לחות, הגנה מהשמש ושאר מעשים טובים. המשוגעות ישימו אותו מעל לחות וסרום, ומתחת למייק אפ, פודרה וקונסילר. נשים אמתיות לעומת זאת, ימרחו אותו ברמזור האדום, וירגישו ששיחקו אותה.

כל מותג טיפוח שמכבד את עצמו, וגם כאלה שלא, כבר השיק אחד כזה. כדי לא להשתעמם, מושקים עכשיו גם BB לעיניים, וגם הדור הבא של ה-BB, קרמי ה-CC (אותו פרינציפ, שם קצת יותר עסיסי).

ה- BB של ג'יבנשי מבטיח "מראה עור מושלם וזוהר טבעי", אבל אובחן ע"י ש' כאקסטרה-מאט על גבול המייבש בשיגעון, שלא יעבוד אלא אם את בעלת מצח שמבהיק כחנוכיה ומאיר לך את הדרך בחשיכה. כך שאיך לומר, "הידרה-ספארקלינג" הוא לא השם *הכי* מתאים שאפשר היה לתת לו. אבל מכיוון שש' היא בחורה חיובית, היא ציינה לטובה את הגימור היבש, שנשמר לאורך חצי יום לפחות (אם כי באקלים ממוזג), ושהכיסוי בינוני פלוס, כך שאפשר לתת לו הזדמנות שנייה בלחות של יולי-אוגוסט, או להשתמש בו כמייקאפ מוצלח למדי מעל שכבה מכובדת של לחות.

ז'יבנשי, HYDRA SPARKLING BB CREAM, מחיר: 260 שקלים ל-40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי, HYDRA SPARKLING BB CREAM, מחיר: 260 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הימים הנוראיים באמת: ימים שמנוניים שבהם רבה התשוקה להסתבן עם טרפנטין ולחפוף עם אלכוהול 70%. התמרחו ב- BB של וישי, וכל יום יהיה כזה! הקרם מסדרת Idealia מבטיח "להאיר את העור, להחליק קמטים ולהעניק לחות", אבל הנסיינית מ', לרוב בעלת עור מאוזן, מדווחת על קרנבל של שמנוניות דביקה שחגג לה על הפנים, עם או בלי פריימר תחתיו, מרקם טיח מרדני שהתקשתה לערבב ולמרוח כמו שצריך, ולקינוח - כיסוי לא מוצלח לאזורים בעייתיים. נקסט.

וישי, IDEALIA BB CREAM, מחיר: 270 שקלים ל-40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וישי, IDEALIA BB CREAM, מחיר: 270 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצטיין השבוע, בין דורי, על זמני ורב שימושי, עם פוטנציאל מרהיב להיות מצטיין השנה שעוד לא התחילה, הוא ה-BB של YSL. נסיינית מחוצ'קנת בת 25, כמו גם אמה המקומטטת בת ה-50 פלוס, מצאו כל אחת עניין משלה בקרם מסדרת top secrets, שכמו אחיו המוצלח למותג, הטוש אקלה, מצליח להשיג את אפקט ה"עשית משהו בפנים?": המרקם דקיק, הכיסוי אחיד – גם לקמטים וגם לכתמים, והפיניש כולו מואר, מרהיב, ואומר חיים נעימים ונטולי דאגות, כאילו נגמלת מקולה, ביסלי בצל וסיגריות, ישנת 12 שעות וזכית בטוטו.

איב סן לורן, All In One BB, מחיר: 252 שקלים ל-30 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סן לורן, All In One BB Crème, מחיר: 252 שקלים ל-30 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

באפקטיביות שלא נופלת מה-YSL ובמחיר קטסטרופלי דומה לכל מיליליטר מריחה, נמצא ה-BB של דקלאור. ס' שהתמרחה בו מעדכנת שהקרם החכם מתמזג מעולה עם גוון העור, ושצריך להתאזר בסבלנות – עם המריחה לא רואים כלום, אפקט החיים הטובים מגיע רק אחרי שהוא נספג. הדאון סייד, או האפ סייד, תלוי באיזה צד אתם – ניחוח קל של ערוגת התבלינים שמלווה קבוע את מוצרי המותג.

דקלאור, HYDRA FLORAL MULTI-PROTECTION BB, מחיר: 339 שקלים ל-40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקלאורHYDRA FLORAL MULTI-PROTECTION BB , 339 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

את טרילוגיית המצטיינים חותם ה-BB החדש של גרלן, שעל אף היותו סופר סקיני, מצליח לכסות לבדו מיני חולירות, יובש, אדמומיות ונקבוביות ענק, כמו שאף אחד אחר לא עשה לפניו, ומאחיד את כל הקומפלקס לגוון מאט שפוי ובריא, גם אם לא זוהר. הגוון הבהיר נראה מצוין על עורה האפרפר והעייף של נסיינית חיוורת – הישג לא רע בהתחשב בכך שיש רק שני גוונים, והתמזג יפה עם טיפ טיפת המייק אפ שהונח מעליו, ללא התערבות קרם לחות (אם כי לגמרי יכול לשמש כמייק אפ לח ומוצלח בפני עצמו). לכל העסק יש ניחוח ורדים ספק נחמד ספק מוגזם מדי, שמתנדף די מהר.

גרלן, Lingerie de Peau BB Cream מחיר: 334 שקלים ל- 40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרלן, Lingerie de Peau BB Cream מחיר: 334 שקלים ל- 40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבויים בקונספט המזרח התיכון הישן, שכולל מדבר, גמלים ושפחות שחומות עור, לא טרחו בקלרינס לשלוח לארץ את ה-BB שלהם בגוון הבהיר ביותר, ועל כך נאמר - שיתביישו להם. ולענייננו: הקלרינס סמיך ועבה מהמקובל בענף – רצוי לדלל אותו, כל אחת על פי טעמה, בלחות, סרום או טחינה גולמית - ומכסה באופן סביר פלוס פלוס, כך שבשקט אפשר להשתמש בו במקום מייק אפ. הבעיה העיקרית היא בגוון המבאס - נסיינית שאינה שלגיה מצאה את גוון המדיום קצת כהה ומעט כתמתם – מומלץ לנסות לפחות פעם-פעמיים לפני שמתחייבים.

קלרינס, BB Skin Perfecting Cream מחיר: 238 שקלים ל-45 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, BB Skin Perfecting Cream מחיר: 238 שקלים ל-45 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה- BB של מאק הוא ה-BB הקלאסי. לא מתיימר לשנות את העולם, לא עומד לבדו כמייק אפ – הכיסוי דקיק מדי, אבל לגמרי מספק את הסחורה כפריימר משובח שנספג במהירות האור, מחזיק איתן את כל מה שבא מעליו, נותן גוון אחיד, ועם ה- SPF 35, יכול לעבוד מצוין גם כמסנן קרינה משובח. והכי חשוב – בעוד שהמותגים האחרים עושים טובה ומשחררים שניים-שלושה, גג ארבעה גוונים, מציעים במאק לא פחות מ- 9 גוונים שיתאימו לכל פועל ופועלת.

מאק, Prep + Prime BB cream מחיר: 139 שקלים ל-40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאק, Prep + Prime BB cream מחיר: 139 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'אנר הרול-אונים לעיניים הוא עניין די נעים. משהו מלהיב קורה, גם אם רק לרגע, במפגש שבין כדור המתכת הקריר לבין העור המלכותי שמתחת לעיניים. הקונסילר BB של לוריאל ברול און ובגוון אחד, מבטיח להסוות כהויות באזור העיניים ומיני פגמים בעור והוא נוזלי למדי, דקיק וחביב. אלא שהקונספט של one size טוב אולי לתחתונים חד פעמיים, לקונסילרים קצת פחות. ועל גוון אוניברסלי בודד משלמים את המחיר – הקונסילר נותן כיסוי דקיק ומינימלי ביותר. בקיצור, שקיות אינסומניה יידרשו כלים כבדים יותר.

לוריאל פריז, NUDE MAGIQUE BB CONCEALER מחיר: 101 שקלים ל-10 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל פריז, NUDE MAGIQUE BB CONCEALER מחיר: 101 שקלים ל-10 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד אחד לעיניים - באמת שכבר הרבה זמן לא חזינו ברשימת מרכיבים כל כך קיצונית, עד שאין ברירה אלא להניח שהיא אמיתית. אולי זה הג'יסטן מגינות סורחאן-דאריה שבאוזבקיסטן, אולי זה הסנטלה ממדגסקר או שמא לכל הדברים הנפלאים האלה אחראי דווקא הוורד השחור מאזור בריטני, אבל ה-BB החדש לעיניים של דיור הוא קונסילר לח, מוקצף ומושלם –ומצטיין במילוי תפקידו גם באזורים מצוקה אחרים בפנים. הנסיינית פ' מעדכנת שהוא נמרח ומתמזג משגע, מתיישב בקמטים הזעירים בצורה מושלמת, אבל אוורירי מכדי לכסות אירועים דרמטיים מדי שמשתקפים לך בשקיות. כמו כן, משתמשות שעובדות באקלים משרדי ממוזג ויבש, נקראות שלא לוותר על הלחות לאזור הסופר רגיש ובכייני שמתחת לעיניים.

דיור, BB Eye Cream מחיר: 249 שקלים ל-6 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיור, BB Eye Cream מחיר: 249 שקלים ל-6 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרגע שכולם חיכו לו הגיע! האם החלפת האותיות BB ב-CC, קרי – לא עוד beauty balm כי אם Colour Correcting - יטלטל את עולמכם? האם ההבטחה המעודכנת ליותר כיסוי, יותר טיפול ומרקם קליל באמת עובדת? האם ה-CC הוא בעצם BB עם כוחות על? ובכן – אל תמהרו להשליך את תכולת תיק האיפור שקניתם בתלושים מראש השנה. נסיינית תמה שקיבלה את ה-CC של קליניק תיארה אותו כלח סבבה, כמתחייב מקליניק, עם איזה אפקט מתיחה חמקמק, וכיסוי לא רע בכלל – אבל לא מצטיין באף אחד מאלה. כלומר – עור כמוש יתחנן ללחות נוספת, עור מחורע ידרוש גם מייק אפ. מגיע בארבעה גוונים.

קליניק, Superdefense CC Cream מחיר: 205 שקלים ל-40 מ"ל. מחיר השקה בסופר פארם: 159 שקלים עד ה-21.11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, Superdefense CC Cream מחיר: 205 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully