וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות

לירוי שופן

20.11.2013 / 11:36

גם כי גברים צריכים קולקציות ריזורט, גם כי טום פורד השיק קו מוצרי טיפוח חדש וגם כי אין כמו תיק של מיסמו כדי לצאת לחופשת סוף שבוע קצרה. גבר אמיתי לפחות קורא על סטייל

1. מסתבר גם גברים צריכים קולקציות ריזורט, או לפחות קולקציות קדם-אביב. בימים אלה ממש מושקים בבתי האופנה הגדולים אוספים חדשים שנועדו לגשר בין החורף (שכזכור הושק בחנויות, כמה הגיוני, כבר יוני האחרון) לעונת החגים הנוצריים ולעונת האביב הבאה. בעוד שבאופן מסורתי קולקציות מגשרות כאלו פונות בעיקר לנשים, עוד ועוד מותגים מתחילים להציע אופציות גם לגברים. בהתחשב בתחזיות המגמות לשנה הבאה, אי אפשר להתעלם מהקולקציה של גוצ'י; תמהיל נינוח, פרקטי ונעים במיוחד (ומגיע, כצפוי, עם נעלי ריצה מהסוג שנעשה הו-כה אופנתי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריזורט 2014 של גוצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. כמובן שאין מדובר בעניין גברי בלבד, אבל קריאה שפויה לימים טרופים אלה יכול לספק הגיליון החדש של סיסטם (כן, אותו אחד שלפני כחצי שנה קיים את הריאיון הגדול הראשון עם ניקולה גסקייר לאחר העזיבה הטעונה שלו את בית בלנסיאגה). זהו הגיליון השני בסך הכל של המגזין הבריטי, שבהפוך-על-הפוך על שמו, מבקש להציב דווקא זווית ביקורתית יותר על התעשייה המשומנת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גליון 2 של סיסטם מגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. טום פורד, המעצב שספק אם יוכל אי פעם לשוב ולכווץ את מצחו למוד הבוטוקס, השיק קו קוסמטיקה חדש לגברים. על פי נציגי המותג בארץ אין עוד תאריך יעד להגעתו, אבל שועלי רשת יוכלו לצוד ברשת את המוצרים, שנתונים – כמו שאר התכשירים והעיצובים של פורד – בתוך אריזות מפתות, גבריות ומלאות עושר מצ'ואיסטי. הקו כולל את החשודים המידיים, כמו סבון פנים וקרם לחות, וגם חשודים מידיים פחות כמו קונסילר (וכן, חייבים לצפות בווידאו הפרסומת רק בשביל לשמוע את פורד מקריין בטון שנשמע זהה לזה של ג'ורג' קלוני).

4. מותג התיקים הדני מיסמו, שהוקם על ידי בני הזוג אדם באך וריקה אוברגרד ב-2006, נעשה לסוג המותגים שהמעגל הפנימי של תקשורת האופנה מקדם באגרסיביות. עורכי אופנה מקפידים להיראות אתו בכל מקום. הוא פרקטי, מסוגנן במידה ובעיקר מקרין אינטליגנציה. האם יש משהו מושלם יותר מתיקי הקנבס הגדולים או מעטפות העור כדי ללוות חופשת סוף שבוע קצרה או לחילופין יום בלתי נגמר במשרד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרקטי, אלגנטי וחביב על עורכי אופנה. מיסמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. פריטים שמגשרים בין הפנים לחוץ, ומדלגים דרך כך על פורמליות מעיקה, הם אולי הדבר שקולקציות הגברים אוהבות כרגע יותר מכל. מכנסי הטריינינג המעוצבים של קסטרו מן, עם הצללית ההולכת ונעשית צרה, הם גרסה נגישה למגמה שמקבלת ביטוי עז במותגי קונטמפוררי נוסח אקנה ג'ינס. ושום מילה על איוורור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסי פוטר של קסטרו, 199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully