וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, אולי ובטוח לא: לצלוח את הסיילים בסטייל

15.12.2013 / 8:41

מותגי האופנה מתקיפים עכשיו עם ארטילריה כבדה של סיילים והנחות. לפני שקונים שטויות, ארבעה סטייליסטים מובילים מסבירים מה כדאי לחטוף, עם מה כדאי לחכות וממה פשוט להימנע

הרגע שכולם מחכים לו בכיליון עיניים הגיע - ארבע האותיות שמרכיבות את המילה האהובה SALE מתחילות לצבוע כל חלון ראווה קיים.

אבל מבצעי מכירות יכולים לבלבל, ופעמים רבות הדחף לחסוך גובר על ההיגיון. אז על מה כדאי להתנפל לפני שיגמר, עם מה כדאי לחכות לגל ההנחות הגדולות יותר, שיגיע בעוד כמה שבועות, ועל מה עדיף לוותר לגמרי על אף ההנחות המפתות? ארבעה סטייליסטים מובילים עושים סדר ומגלים איך לצלוח את תקופת הסיילים עם קצת יותר סטייל -

ג'קט עור עם ניטים של ודום לדה בראנץ'. טל טרי
כל אחד צריך אחד כזה. ז'קט עור עם ניטים/טל טרי

ראובן כהן: "כדאי לקנות משהו שישאר רלוונטי"

על מה להתנפל?
"קודם כל כשבאים לסייל – מסתיימת עונה, ובשיטה שאנחנו חיים בה עוד שנייה כל זה לא יהיה רלוונטי, אז כדאי לקנות משהו קלאסי שישאר רלוונטי, או פיס נדיר שהיית רוצה שישאר איתך לכל החיים. כל אחד לדוגמא צריך ז'קט עור בגזרת בייקרים, ז'קט צמר ארוך מחויט או מעיל צמר שחור. כדאי ללכת גם על דברים ניטראליים בצבעי קאמל, חום או שחור עם גזרות קלאסיות, ללא מאפיינים עונתיים חזקים".

עם מה לחכות לגל השני?
"כל הדברים הכבדים - המעילים והסריגים שההנחות המשמעותיות עליהם מגיעות רק יותר מאוחר".

למה לא כדאי להתפתות?
"לדברים שהם טרנדיים מדי שעוד חודשיים שלא יהיו רלוונטיים. העונה היה לנו שפע של ניטים ועור, אז שוב, כדאי ללכת על פריטים קלאסיים, ולא לדוגמא על שמלת ניטים משוגעת שמי שיראה אותך יגיד עלייך שאת מיושנת עוד כמה שבועות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזדמנות טובה לשמלה שחורה קטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאת אשורי:

על מה להתנפל?
"כמו תמיד רצוי ללכת על מה שבעיקר מתאים לך, על פריטים שהם על-זמניים, שהם לא חסרי אופי ושיהיה להם שימוש גם בעונה הבאה. ז'קט עור זה דבר מעולה, אפשר גם עם רוכסנים, אבל לא בהכרח ז'קט מלא בניטים גם אם זה טרנדי אבל לא בהכרח באופי שלך. הייתי ממליצה גם על מעיל צמר בסגנון טרנץ' בגוון ירוק-זית או בשחור, או על סקיני ג'ינס אם יש בסייל משמעותי. ממש שווה גם לקנות דברים מיוחדים שאולי לא יהיה להם שימוש רב אבל הם one of a kind".

עם מה לחכות לגל השני?
"זו הדמנות טובה לחפש נעליים, צעיפים, קרדיגנים דקים, שמלה שחורה קטנה שתמיד עובדת וגרביונים שמשדרגים את כל הבגד – מבחינת הטיימינג אלה הפריטים שקיים הסיכוי הטוב ביותר שישארו מהם מידות".

למה לא כדאי להתפתות?
"לא כדאי להתפתות למה שלא מתאים לך גם אם הוא זול, אם זו מידה עצומה מדי או קטנה מדי, או שזה סתם לא באופי שלך ללבוש לדוגמא גולף מנוחש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדאי לחכות לגל השני. מגפיים איכותיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל אזרזר: "כל אשה רוצה להתנחם עם זוג מגפיים מהכיכר"

על מה להתנפל?
"כל פריטי העור נורא הולכים עכשיו, לדוגמא חצאיות מידי או ז'קטים בקטע של פאנק. כל אחד יכול למצוא את עצמו בעונה הזאת, יש הרבה פריטים, אבל בגלל שהם עשויים מעור זה מקפיץ את המחיר בהרבה. מצד אחד, יותר שווה לחכות להנחות המעמיקות יותר, אבל מצד שני, בגלל שזה כל כך רותח בסוף לא ישאר וחבל".

עם מה לחכות לגל השני?
"זוג מגפיים טובים. זה הרי עסק יקר - כל אשה רוצה להתנחם עם זוג מגפיים של מותג איכותי ושווה מהכיכר (כיכר המדינה, ר.ו). בגלל שזה לא בדיוק 'זארה', אז דברים נשארים קצת יותר על המדפים ואולי כדאי לחכות לגל השני ולקנות את הזוג שתמיד חלמת עליו".

למה לא כדאי להתפתות?
"הדברים שהם אובר-טרנדיים שבספק אם ימשיכו איתנו לעונה הבאה או לעונה לאחר מכן, אלא אם זה פריט שאתם הרוסים עליו. אבל אם זה פריט שתלבשו פעם אחת ואחרי זה תצטערו על זה ותשאלו מה חשבתם לעצמכם - עדיף לוותר ולא לתקוע סתם בארון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריט חובה לשופינג ליסט. ג'ינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנה קרפונוב:

על מה להתנפל?
"תקופת הסיילים מעולה לרכישת פריטי בייסיק שמלווים אותנו כל השנה והשימוש בהם הוא יומיומי. את הפריטים האלו ניתן לשלב בכל אאוטפיט אם זה למראה של בוקר, עבודה או בילוי לילי. אז מה זה בעצם פרטי בייסיק? תמיד טוב שיש בארון מבחר חולצות טי חלקות ללא פרינט בצבעוניות ניטראלית כמו לבן, שחור, אפור, נייבי ושמנת. עוד פריטי חובה לתקופת הסיילים הם ג?ינס טוב וז?קט קז?ואל שיתאים את עצמו לכל לוק".

עם מה לחכות לגל השני?
"מכיוון שהסייל הוא הדרגתי אז את הפריטים היותר יקרים כמו בגדי ערב, מעילים, מגפיים ותיקים מומלץ לשמור להנחות משמעותיות יותר, אלא אם יש פריט שאתם ממש חושקים בו. לא כדאי להגיע למצב בו המחיר ממש שווה אבל כבר לא נשארות מידות".

למה לא כדאי להתפתות?
"טרנדים - למה? כי הם חולפים כל כך מהר ואני אישית לא מאמינה בלהיצמד לזרם, אז אין צורך לרכוש פריט שבעונה הבאה כבר לא יהיה רלוונטי".

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully