וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: בלי גיבנות מיותרות

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

19.12.2013 / 11:51

לפעמים גבר צריך בושם באריזה מפעימה, סדרת טלוויזיה שיש לה צדדים אפלים או נעליים אלגנטיות בכחול עז כדי לוודא שהוא לא חי את החיים בקטן. 5 סעיפי סטייל להעצמה אישית

1. גם אם רוצים להתעלם מהסליפרס, אותם מוקסינים מוארכים ומעודנים שמזכירים משום מה את הגרדרובה שבוודאי לבש אוסקר ווילד, אי אפשר. עם האביב, המינון שלהם בקולקציות אף יעלה. מה שבמאה ה-19 כונה בשם סנדל-סליפרס, או סליפרס-חדרי-שינה מאוחר יותר (שנגזר מפעולת החלקת הרגל אל תוך הנעל), ויועד כשמם להינעל על ידי גברים אמידים בתוך הבית ובחדרי עישון, נעשה בשנים האחרונות לנעל חוץ מן המניין, שהופכת כל הופעה במכנסיים צרים לסנסציה. אסוציאציית העושר המתקשרת אליהם מאפשרת למעצבים להתפרע, ולהציג אותם מחופים בקטיפה, עם רקמות פזרניות או בגימורי לקה מבהיקים. הגרסה החדשה של אלכסנדר מקווין, בכחול-מונקו עז, היא הצלחה קולוסאלית. 346 ליש"ט ב-matchesfashion.com (יש משלוחים לישראל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סליפרס של אלכסנדר מקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. האם האריזה חשובה מהתוכן? הבושם My Land של מותג מוצרי העור האיטלקי טרוסרדי מעורר את השאלה הקדמונית מחדש. הניחוח עצמו קלאסי למדי ונקי, על גבול הבנאלי, אבל הבקבוק המרובע בו הוא נתון פשוט מפעים. העובדה שסרט עור עבה בגוון קינמון מקיף את כל היצירה הזו לא רק תורמת לאפיל הגברי היוקרתי, אלא גם משלבת את ריח הבושם עם ריח של עור אצילי. מי אמר שבושם לא יכול לספק את חוש הראייה? 702 שקלים ל-100 מ"ל; 498 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
My Land של טרוסרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. יותר מדי תוכניות טלוויזיה טובות באו אל קיצן לאחרונה, או הפכו לעיסה סנטימנטלית דוחה (למשל, העונה השלישית של הומלנד). למרבה המזל, הסדרה ריי דונובן של שואוטיים, היא גלגל הצלה לימי החורף. עם לייב שרייבר וג'ון וויט בתפקידים הראשיים, חליפות מעולות של ארמנג'ילדו זנייה וסיפור שמגיע עד לצדדים האפלים ביותר של הוליווד, מדובר במרקחת אינטנסיבית, מסקרנת ועתירת פעילות. צפייה עם אלכוהול בגוון ענבר מומלצת במיוחד. ריי דונובן, Yes VOD.

4. כמו אמריקה, גם בלייזר פסי סיכה הוא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (בתנאי שהוא תפור היטב והפסים בו סימטריים כמובן). הדוגמה הגראפית העדינה מוסיפה לו הידור מסוים, ורקע אפור או כחול-צי מחדד את ממד המסורת הגברית שמונעת ממנו להיות טרנדי מדי. מי שרוצה להוסיף טיפה של בלינג, יבחר באחד עם כפתורי אדמירל מתכתיים. עם ג'ינס עבה מדנים יפני או עם מכנסיים מחויטים עשויים צמר קר. בגיר, 899 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלייזר פסי סיכה של בגיר, 899 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. יש מעט מאוד שמתחרה במראה העלוב שמספק ארנק תפוח בתוך כיס מכנסיים. מי שאינו גבר מספיק כדי ללכת עם תיק מסודר, עדיף שיבחר באופציה המינימליסטית של ארנקון עור שטוח, שמכיל כרטיס אשראי או שניים, שטרות כסף וכרטיסי ביקור. אין שום סיבה ליצור לצללית הגוף גיבנות מיותרות. פול סמית, 99 ליש"ט (יש משלוחים לישראל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיס עור לכרטיסי אשראי, פול סמית, 99 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully