וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בושם לאדון ובושם לגברת

שירלי אכסלרוד

26.12.2013 / 10:43

לפעמים אי אפשר לסמוך רק על ספריי מנטה לפה - מדור קוסמטיקה קלה מגייס צוות של נסיינים בניסיון למצוא את בושם היוקרה שראוי לסגור איתו את השנה האזרחית, עם נשיקה או בלי

הדולצ'ה וגבאנה אינטנס החדש הוא הבושם המושלם לסילבסטר, בתנאי שהוזמנתן למסיבה סוערת עם הפילהרמונית בהיכל התרבות, ואתן מתכננות לצוד את תשומת לבו של שוגר דדי בוגר ולהלום בו, בעזרת חוש הריח בלבד, עד סוף הערב. גם עטיפת הקטיפה בבורדו ובקבוק הזכוכית בבורגונדי אטום מזכירים וילונות במה כבדים או ריפודי כסאות באולם הדור במיוחד. והריח? אינטנס אינדיד: כל שפריץ נושא עימו גל של מתיקות עזה, עמוקה ובלתי מתפשרת, כזו שזכורה מבשמים אלמותיים כמו פויזן, ולא חולפת גם אחרי שפשוף וקרצוף.

דולצ'ה וגבאנה אינטנס. מחיר: 760 שקלים ל-75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דולצ'ה וגבאנה אינטנס. מחיר: 760 שקלים ל-75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית חם, משפחה טובה, בקבוק מעוצב במינימליזם שחור ונערץ וריח רב תכליתי יקר ומקסים הופך את coco noir לניחוח המושלם של העונה. מאוזן מספיק בשביל להתאים גם לסובלים ממיגרנה, מתובל במידה בשביל להתאים גם לגברים עם ביצים, ובעיקר - סקסי ונקי בחלקים שווים ונכונים. מושק עכשיו באריזה משפחתית ובמחיר לא חוקי.

שאנל, קוקו נואר. מחיר: 480 שקלים ל-35 מ"ל, 834 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאנל, קוקו נואר. מחיר: 480 שקלים ל-35 מ"ל, 834 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ריח שונה מאוד. ובזמנים כאלה, של פרחוניות ומתיקות, גם זה משהו", דיווחה הנסיינית שהתקשטה במהדורה המוגבלת החדשה והחגיגית של הרמס. מהבקבוק הבהיר, המואר והמשמח התפרץ ניחוח תפוזי וחמצוצי יחסית, עם שפיצים של מקוריות, שהחזיק מעמד יפה לאורך שעות ארוכות. בקיצור - מתאים יותר לקיץ, או למי שחוגגים סילבסטר באוסטרליה.

הרמס, EAU DES MEREVEILLES, מהדורה מוגבלת 2013. מחיר: 731.90 שקלים ל-100 מ"ל. ברשת אפריל בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמס, EAU DES MEREVEILLES, מהדורה מוגבלת 2013. מחיר: 731.90 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לקטיפה מבהיקה בצבע זהב היה ריח, זה בוודאי היה ריחו של הווייט פאצ'ולי של טום פורד. המפגש הראשוני עם הבושם עלול להיות אכזרי, מדובר בבושם רב עוצמה ונוכחות, אבל אחרי שנותנים לו לנוח קצת על העור (ובמקביל משתחלים לתוך שמלת ערב של מעצב על, רצוי באלפי שקלים) מתגלה בושם ערב פתייני וחושני, מתוק-מריר, שיש שציינו שיש לו אפילו איכויות גבריות. בקיצור – לנשים אמיצות וחזקות (או לגברים אמיצים וחזקים עוד יותר).

טום פורד, ווייט פאצ'ולי. מחיר: 600 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טום פורד, ווייט פאצ'ולי. מחיר: 600 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המניפסטו אלקסיר שלYSL הוא אותו בושם שהושק ממש לא מזמן – רק קצת יותר. יותר סגול, יותר נוצץ במתניים ויותר דרמטי. בקיצור, הגיע לאובר דה טופ, והמשיך משם עוד קצת. מה שכן, למרות הדרמטיות, מוצלחותו הכללית של הניחוח נשמרה – מאוד נשי, מאוד שיקי ובמינונים הנכונים גם מצליח להישאר מעודן.

איב סן לורן, מניפסטו ל'אליקסר. מחיר: 560 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סן לורן, מניפסטו ל'אליקסר. מחיר: 560 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר לומר שהמהדורה החדשה של ארמני קוד לגבר מפתיעה - אחרי הכל מדובר באחד הניחוחות הפופולריים בארץ, ובכלל. אבל יחד עם האריזה המוזהבת, שתאיר באור חגיגי כל מדף בשמים משועמם, מדובר בבושם גברים מנצח בסגנון איטלקי. כלומר - חקלקלק, פתייני וערסי במידה. למי שרוצה ללכת על בטוח במסיבת סוף השנה.

ארמני קוד לגבר, גולדן אדישן. מחיר: 553.40 שקלים ל- 75 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארמני קוד לגבר, גולדן אדישן. מחיר: 553.40 שקלים ל- 75 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר שגם בשמים יכולים לקבל את התווית "למטיבי לכת בלבד". אין דרך אחרת לתאר את הגרסה החדשה של A מן של טיירי מוגלר, שיושן בחביות עץ כאילו היה וויסקי משובח. הריח המוכר משנות ה-90 כולו שם, אבל עם טוויסט מעושן, שיש שימצאו אותו אותו גברי ומעניין. הקאץ'? מדובר באחד הבשמים הכי אגרסיביים בשוק. חזק עד עירפול חושים ומושך תשומת לב כמו גלימת הפרווה של ליברצ'ה. למי שלא אכפת להיות מוגזם, אבל ממש מוגזם, יכול להיות שזה הבושם בשבילו.

טיירי מוגלר, A-men ליקר דה פרפיום. מחיר: 459 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיירי מוגלר, A-men ליקר דה פרפיום. מחיר: 459 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שגם הגברים החמים ביותר סבלו מהכפור בשבועות האחרונים, ערב השנה החדשה בדרך כלל קריר מינוס, במיוחד במדינה הים תיכונית שלנו. זו כנראה הסיבה שבגללה Fan di Fendi Acqua, שמשלב רעננות לימונית עם חוצפה בניחוח מאסק ועץ ארז, מוצלח כל כך לחגיגה באיוונט מקומי נוצץ. ההרגשה אחרי מספר התזות? קלילה, כאילו נכנסת למסיבה בעיירה טוסקנית או על חוף הריביירה הצרפתית - כולל משב הרוח, שעוזר להדגיש את הניחוח העמיד, דרמטי מספיק בכדי למשוך את תשומת לבם של הסובבים.

פנדי, פאן די פנדי אקווה לגבר. מחיר: 584 שקלים ל- 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנדי, פאן די פנדי אקווה לגבר. מחיר: 584 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully