וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפוס תשומת לב של עורב: 7 פריטים מטאליים ב-7 רמות מחיר

הילית וולברג

26.12.2013 / 11:56

מרקמים מטאליים הולכים להיות טרנד ענק באביב הקרוב, ואין שום סיבה שלא להקדים ולתפוס אותם כבר עכשיו. הילית וולברג שולפת עיצובים מנצחים מתוך הרשת, כולל אחד לשפתיים

האפקט המנצנץ והמטאלי משולב מדי פעם בטרנדים החולפים בעונות השונות, בכל פעם בצורה אחרת. אבל הסיבה העיקרית ששווה להשקיע בפריט מנצנץ ודומיננטי במלתחה היא המסיבה האחת הזאת, שרוצים לזהור בה יותר מכולם. בין אם מדובר במסיבת סילבסטר לוהטת או בכל ערב מנצנץ אחר, פריטים זוהרים עושים את העבודה הכי טוב. זה לא אומר כמובן שאי אפשר לטעות. למעשה, אפשר לטעות בגדול ולהפוך מנסיכה זוהרת לגליל אלומיניום מרשרש.

הדרך הנכונה לשלב פריט נוצץ בתלבושת היא להוריד הילוך, אפילו שניים, בכל השאר. קלאץ' אוברסייז זהוב ילך עם תלבושת מתונה יותר, מחויטת אפילו. עקבים מנצנצים למרחקים יבואו טוב עם השמלה הקטנה השחורה, גם היא בטוב טעם ובאורך נכון. הקו הדק בין פצצה מסוגננת זוהרת לבין נערה עובדת מחייב דיוק ומחשבה. הנה 7 הצעות הגשה מרחבי הרשת, בטווחי מחיר שונים, לפריטים דופקי הופעה. שנה אזרחית טובה.

עד 20: אפקט שפתיים לוהטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפקט מטאלי לשפתיים, נאסטי גאל, 19.5 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

באלבום החדש שלה ביונסה טוענת שהיופי כואב ואין כמו דבק על השפתיים כדי לגלם את הכאב הזה. ובכל זאת, המראה הנחשק של שפתיים לוהטות עושה את העבודה עם הערכה הפשוטה והזולה הזאת שיכול להפוך כל מראה דל לזוהר במיוחד. מומלץ לשמור גם לפורים.

אפקט מטאלי לשפתיים, נאסטי גאל, 19.5 שקלים

עד 100: עקבים מנצנצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרך מושלמת להשיג קריצה מנצנצת בלי ללכת רחוק מדי היא בעזרת נעלי פאמפס מעודנות מלפנים ועקב גס ומנצנץ שמציץ מאחור. מעבר למחיר המבצע המזמין, אפשר גם לחשוב קדימה על היום בו כל הנצנצים יתפיידו וסנדלר חביב וזול יצפה את העקב באיזה חומר שתרצו ובאיזה צבע. השקעה קטנה למחזור משתלם.

נעלי עקב מנצנצות, נאסטי גאל, 87 שקלים

עד 200: צווארון וחפתים מטאליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולצה לבנה טובה היא מצרך חובה בארון והעונה היא מיוצרת על פי צו הטרנד המשלב בין בד לעור. הגרסה הסינתטית של אסוס מציעה את אותה חולצה לבנה רכה וזורמת עם כיס קטן בחזה וגימורים דמויי עור מבריק ומטאלי בצווארון ובשרוולים. מסתבר שנוצץ יכול להיות גם קלאסי.

חולצה עם גימורים מטאליים, אסוס, 192 שקלים

עד 300: מכנסוני ברודווי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכנסוני שורת המקהלה של לוקה קוטור לאורבן אאוטפיטרס הם החבילה כולה - אלמנט מנצנץ, גומי נמתח שמאפשר לבישה נוחה ושוליים שחורים שמעניקים מסגרת לפאייטים. העובדה שהם קצרים כל כך מהווה יתרון - שטח פנים קטן מאפשר להסתיר קצת מנצנצים מאחורי חולצה גדולה ולמתן את הבלינג לפי הצורך.

מכנסי שורטס מנצנצים, אורבן אאוטפיטרס, 207 שקלים

עד 400: סקיני זוהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צריך להתקרב בשביל להבחין, אבל הפיניש הזוהר של הסקיני ג'ינס האלה משאיר אותם באזור המעודן והמסוגנן. בניגוד לפריטי ההצהרה המנצנצים, המכנסיים האלו מספקים דווקא זוהר שקט למי שמפחדת ללכת על הכל.

קורדרוי סקיני מנצנץ, אאוטנט, 382 שקלים

עד 500: שמלת פאייטים

שמלת פאייטים של קארן קיין לבלומינגדיילס. אתר יצרן
שמלת פאייטים של קארן קיין לבלומינגדיילס/אתר יצרן

שמלת פאייטים הזו היא לא מאוד סלחנית לגזרות גוף שחורגות מצללית דוגמנית, אך לכל מי שהתברכה באחת, היא תעטוף אותה בזוהר קלאסי ופוטוגני במיוחד. השילוב בגוונים מוציא אותה מאזור הדמדומים המשעמם של שמלות פאייטים מאוסות וצווארון הסירה מעניק לה בגרות מתבקשת.

שמלת פאייטים בשני גוונים, בלומינגדיילס, 500 שקלים

ללא גבולות: הכל מנצנץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות זה הרבה יותר בכל הנוגע לאבזור המראה במקרה של שמלת המקסי היפה הזאת לבית המותג האמריקאי צ'רלס הנרי. הגזרה אמנם מעניקה לשמלה הזאת מראה של שטיח אדום, אבל השקיפות החלקית שלה, המרקם והגב הפתוח מעניקים לה דווקא רוך לא מחייב שעם מגף שטוח או נעל עדינה יזכו ל'דאונגרייד' מתבקש עבור אירוע קז'ואלי יותר.

שמלת מקסי עם גב פתוח, שופבופ, 1,155 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully